Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:01
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Afklaring
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 19. november 2007 20:33:56
Tja...Mandage.....Jeg startede mandag morgen med at finde en fin æske chokolade, fra susie , forei jeg har haft lånt hende min healerbriks....og healerbriksen altså*SSS* Susie har længe haft nøgle til butikken....Det var jo skønt...Derefter hentede jeg post....Og i posten lå....Min udsætning af butikken....Med 2 dages varsel....Det var forbavsende ok....Jeg startede ud med at gå til min bager ved siden af og fortælle at jeg var sat ud, og måtte flytte meget hurtigt, og takkede for godt naboskab....Jeg fik smil og knus og mange held og lykke med mig...Derefter til slagteren....Også Mange gode ønsker fra dem, vel tilbage i butikken , stod Mihai derinde....Han så chokeret ud...Spurgte om jeg havde tid til Lige at komme op til dem...Det er et ungt par, forældre til lille alexander som jeg har kendt siden han lignede en appelsin på sin Mors mave*SSS*
Da jeg kom op var Camilla helt ude af den...og forståeligt nok...De havde nemlig mistet Alexanders lillebror, som de for få uger siden fandt ud af var på vej....Camilla havde aborteret i weekenden, og græd som pisket....Efter MANGE knus og Kram og meget lang snak, fjernede jeg uroen i lejligheden, lagde en velsignelse i hvert rum, og bad dem begge komme ned senere og blive healet.....SÅ måtte jeg jo lige fortælle at jeg altså havde sidste dag i morgen....Hvilket nær havde fået Camilla til at briste i gråd igen....Jeg forsikrede dem om at de var hjerteligt vewlkommen hjemme hos mig i kælderen, i weekender og aftener, når blot de ringede først...Og SÅ ind i genbrugsbutikken som HELDIGVIS havde masser af papkasser...Jeg er næsten færdig med at pakke, mangler møbler at skrue fra hinanden, og de sidste ting fra lageret....Det kommer altsammen ned i min MEGET store og lyse kælder og bliver sat op igen....dernede vil der være åbent efter aftale.....Og her vil være healinger og kurser...ihvertfald så længe jeg kan DET.....Mihai og Camilla var begge nede i eftermiddag og blive healet...Og jeg? Ja jeg kigger på receptionist job.....Regnskab gider jeg ihvertfald ikke...men penge ind, det SKAL jeg have....Kan da også være jeg bare skal sælge juletræer her i December*G*
Måske bliver der endda tid til julebagning og ting i år.....Jeg rykker datoen for mit Magi kursus....Men aflyses skal det ikke...NUL.....og julegaven kan altså STADIG købes i Timians Butik....Blot bliver det herhjemme! Og så bliver der nok en kop kaffe oveni......Jeg er selv forbløffet over hvor afklaret jeg er.....Den sidste tids ubalance, er helt overstået....Tror jeg har taget "skraldet" på forhånd......Og det er fint nok....

KNUS og KRAM
Forfatter RE: Afklaring
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 19. november 2007 20:55:38
Kære Timian.

Jeg ville være kommet forbi i dag på vej fra arbejde, men nåede det ikke. Hvis der er noget, jeg skal hjælpe med i morgen efter arbejde, så sig til.

Du lyder afklaret, derfor vil jeg ikke sige andet lige nu, end at du skal sige til, hvis jeg skal hjælpe med noget.

Mange knus og kram
Marita

http://fusion.astro-numerology.dk
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 19. november 2007 21:56:55
Ved du hvad Marita
Ventetid er ofte det sværeste...uvished...nu VED jeg...og kan planlægge derefter...Det var så FØRSTE punkt på dagsordenen....tænkte...JA...et nyt liv blev født hos min søster.....og et nyt liv er født hos mig....Jeg har sat julekurve og krystal kalendere op hos Susie i gyldne stråle...måske hun kan sælge dem for mig...Jeg fik lov at starte mit nye liv med hele 3 healinger i dag..Og min healerbriks kom tilbage.Det fortæller MIG noget....Og jeg takker og håber det fortsætter*SSS*
Når alt er ude af butikken, skal her renses i hele huset, og jeg flytter ned i kælderen.....Måske ikke optimalt, men det er et skridt på vejen....Og du er MERE end velkommen herhjemme snart....vil ELSKE at sidde og sludre med dig snart....Men tror altså ikke du er rask nok til at flytte på møbler og kasser endnu*SSS*
Kan være du kan hjælpe mig med at indvie kælderen til MIT sted?
Det ville være vidunderligt.

KNUS og KRAM
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 19. november 2007 22:20:50
Kære Timian

Jeg tror du har ret, du tog det på forskud smiley
Ja, et skridt på vejen; tingene sker uanset om man selv synes det er de rigtige eller ej smiley

Hvad tid lukker du i morgen, den sidste dag?

Jeg er glad for du er så afklaret med det.

knus og kram til dig

- Johnny

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 20. november 2007 00:11:06
Jeg lukker klokken 6, men reelt er der lukket hele dagen....Kaffemaskinen er dog nok det sidste jeg pakker ned....Timians butik har været en af mine bedste "lærepladser" i hele mit liv....Først og fremmest har jeg lært at stole på mig selv...men derudover et væld af teknikker, gamle og nye healingsmetoder, hemmelige tricks og metoder i Magi....At tromme og rejse med den...Og en masse helt vidunderlige mennesker at kende....I Kan TRO jeg giver kaffe *SSS*
Og der blev ikke engang protesteret herhjemme da jeg fortalte at jeg fremover holder kurser og healer i kælderen...smiley
Så selv om det er lidt øv....så er det vel nok også bare endnu et skridt på vejen.....Marita....Der var det første hul i kassen!!!!!
Og måske er vejen bedre end den så ud indefra *SSS*

Johnny...Veer kommer før fødsel ikke?*SS*

KNUS

KNUS og KRAM
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 20. november 2007 01:02:57
Holda helt ferie smiley Jeg sad lige at så en film og så ser jeg "billedet "og tænker , så nu er det sorte væk i vandet smiley
Hvor lyder det dejligt Timian , jeg er bare ked af jeg aldrig nået at fik besøgt dig der i butikken smiley
Men at have det hele i kælderen , er jo fantastisk , lige der i dit eget hus , det må da være det helt rigtige smiley
Tillykke med det søde smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Gullvig
Brugere

Antal indlæg: 388
Lagt på d. 20. november 2007 14:07:38
Kære kære Timian
Jeg er ked af på dine vejne,selvom jeg ikke kom så tit forbi så viste jeg du var der,men samtid som du siger, virker du afklaret med det, men der er jo sikker en mening med det, og du får ro i sjælen, jeg håber jeg kan komme forbi derhjemmme i kælderen i stedet for.held og lykke.og jeg vil altid tænke på dig og sende dig kærlige tanker.
Kærlige knus Gullvigsmiley

Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 20. november 2007 21:54:31
Duskal være så velkommen Gullvig....Det er ALTID så hyggeligt at være sammen med dig......Nu PIVER jeg altså...og BROKKER mig*G*....For efter at have pakket i 2 dage, og brugt en stor del af i dag på at slæbe tunge kasser og reoler og dit og dat.....Er jeg HELT smadret*SSS* ONDT i ryggen der går helt ned i benet så jeg humper som en vingeskudt krage,,,Mine hænderr er hævede og misfarvede...Jeg har buler oveern på hændene og blå mærker...og jeg VED ikke hvad....*G* KORS hvor er jeg i dårlig form!!!! Det må jeg gøre noget ved....Desværre blev jeg ikke færdig her til aften...og traileren var slet ikke stor nok...så i morgen tidlig, er det på den igen,,,klokken 12 skal jeg aflevere nøglen, så jeg må bare slæbe ting UD af butikken først, gøre rent, og derefter læsse på traileren igen....tænk herhjemme, min store søn pev, min mand snød sig til at tage alt det lette at bære, og de var begge rigtigt ØV...Og jeg har pakket og slæbt DET HELE selv ud på traileren...hvad mener i*G* Puha...kan næsten ikke klare at tænke på jeg skal gøre det igen i morgen....suk......Men det går vel....i weekende vil jeg så begynde at sætte det OP igen..i kælderen....Men piv og jammer hvor min krop VÆRKER*G*

Til gengæld hjalp det at jeg fik et skønt besøg i dag...af et menneske der ALTID efterlader mig med en følelse af dyb glæde og taknemmelighed......Og fik en vidunderlig gave......*SSS*

Pia....Mon din Solengel også vil lyse for mig dernede i kælderen?

Sjovt i dag....efter alt var pillet ned og pakket sammen.....gik det op for mig...at de skønne energier STADIG var i butikken...Det var altså ikke tingene der skabte energien....Jeg håber den flytter med mig...Krydser finge og tæer...(hvilket formodentlig blot vil gøre mig ENDNU ømmere i kroppen....*G*)

Helt alvorligt...Jeg VED jo ikke hvor jeg skal hen nu....men jeg lader mig lede...søger på receptionistjob...men kan være jeg bare skal sælge juletræer her i december?...Kunne egentlig godt bruge et fysiskt job med masser af frisk luft, for en tid...jeg ser hvad der dukker op
KNUS og Kram
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 21. november 2007 00:35:17
Kan du ikke blive statist for flyttemand Olsen smileysmileysmileysmiley Undskyld ! godt du kender mig smiley
Uf ! hårdt arbejde , men jeg er sikker på at du er glad for dig selv, når det er overstået , Tænk du har ordnet det hele selv .
Jeg vil sende dig noget energi til i morgen smiley
Var det ikke noget med en frilufts børnehave , eller noget i den dur ?
Og selvfølgelig var det ikke tingene der skabte energien , kæreste du , det klare du også helt selv smiley sammen med de dejlige mennesker der har kommet i din butik smiley
Jeg skal bede solenglens søster om at bede hende gøre alt hvad hun kan for at lyse for dig smiley
Knus - kram og godt mod til i morgen smiley
Kærligst Pia

kærligst Pia
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 21. november 2007 13:18:29
Kæreste Timian, jeg håber da den skønne energi bliver i butikken så de næste får glæde af den også. Det er jo dig der skaber den gode energi, så den er hvor du er. Blot er der alt for ofte noget der overskygger din egen energi, men hvor du er, er du omgivet af en skøn energi. Husk det. Jeg har haft svært ved at se den, men har på en eller anden måde nok alligevel vidst den var der, din enegi. Først da vi mødtes, så jeg den helt klart og kunne selvfølgelig genkende den smiley
Tillykke forresten med din søsters baby smiley
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 21. november 2007 16:08:57
Hej Timian

Jeg vidste ikke at du lukkede din butik ? Eller bliver sat ud ! Kan se du må have snakket om det et eller andet sted - måske så i privaten...
Troede jo at det gik rimelig godt, på trods af at der tit kan være helt lavvande i kassen...
Og nye butikker kan have trange kår - sådan er det desværre..

Men det lader jo også til du skal videre med noget andet, så butikken her ender måske med at blive det springbræt, der bringer dig videre.

Beholder du Net-butikken ? For jeg købte jo både en gudinde-halskæde og en dråbe-halskæde og en bog - og ville da gerne kunne købe noget mere, da det er så dejlige ting du sælger......

Kan også huske, hvordan du med meget varme inde på det gamle forum fortalte om inderen, du købte sølvsmykkerne af..

Held og lykke med det nye du skal i gang med nu.

Knus Runah

smileysmiley
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 21. november 2007 19:39:57
/off topic:
Kære Runah: du er skam med inde i "privaten". Timian havde skrevet om det i den tråd, hvor hun havde bedt astro-folket se for sig.

/on topic:
Kære Timian: Som jeg har sagt før: energierne ligger ikke i ting. De er omkring DIG.

Knus til jer begge.
Marita

http://fusion.astro-numerology.dk
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 21. november 2007 22:09:57
nåh - tak.. Jamen det kan jeg godt huske og jeg trak mig, da det nemlig føltes som om jeg kom ind på et meget privat område..

Det er typisk mig .... må lære at lade være med at stoppe det, når nogen ligefrem spørger så direkte som her..

knus smiley
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 21. november 2007 22:44:21
Og Runah....Netbutikken er åben..Og vedbliver med at være det...og jeg holder snart åbent i kælderen herhjemme....Jeg har haft den mest rørende dag....var i butikken klokken 8....de skrev jo den og nøglerne skulle afleveres klokken 12 i dag....Så jeg kløede på...skilte de sidste reoler og begyndte at slæbe ud....klokken 9 kom min Mille og hjalp mig....Vi slæbte og bar og pakkede og måtte igen i genbrugsbutikken og låne sækkevogn og FLERE kasser...Så kom bestyreren af kirkens genbrug ind...Kurt hedder han...han er øverste bestyrer af de fleste af kirkens genbrug på sjælland og kommer egentlig sjældent...."nej hvad ER det her for noget Timian?" udbrød han...jamen kæreste, det var da frygteligt...jeg fortalte igen at jeg ikke havde betalt huslejen i 3 måneder og nu blev sat ud med 2½ dags varsel.....Du godeste udbrød han...du godeste...jamen...så spurgte han om kring husleje og sådan....Og jeg fortalte at jeg pga erhvervskontrakt jo hæfter for husklejen til september næste år..eller den bliver lejet ud....han bad om navnet på hende jeg sidst snakkede med...lidt efter kom han ind og sagde...Jeg prøver at undersøge om vi kan få trykket huslejen så langt ned at vi kan leje det her også!!!!! TRO mig...Han fik et KÆMPEKNUS....som sendt fra himlen*SSS*
Mihai vart igen nede og hjælpe med det tungeste fra klokken 11 af...vi slæbte og knoklede og slæbete og gjorde rent.....lagde mærke til sjove "energispor" på væggen over hvor mit alter stod, og på nogle af reolerne......Vi vaskede vægge borde og dørkarme, og 4 minutter i 12 var ALT ordnet....mit ur var og min stav var det sidste jeg tog ud....jeg raslede kort i butikken og takkede for al den hjælp jeg havde fået....og gik ud....så ventede vi....i en halv time, men ingen dukkede op for at hente nøglerne eller bese stedet....jeg bad Kurt og Mihai være vidne om at butikken var pæn og ren....Tog min datter ved hånden og gik på Kenneth K for at spise frokost...jeg SYNES jeg havde brug for forkælelse...dagens ret...Stegt flæsk med persillesovs...Og derinde sad Mihai og Camilla og lille alexander og havde også bestil mad...det var hyggeligt....hen til slagteren og aflevere tlf nummer...det havde hun bedt om....hen og kramme alle på genbrug.....op til Susie og Kramme...tænk jeg fik et gammelt vaskebræt af dem på genbrug....med et fint kort hvor de ønskede mig alt det bedste...DET var altså lige ved at trække tårer...det var så pudsigt ikke? et vaskebræt*SG*
Og igår var slageteren inde med lune deller til mig...og genbrugs damerne levrede varm kaffe....og...iiiiiiiih....ved i hvad....Det var faktisk det sværeste....at folk var så kattens søde......Men jeg HOLDT humøret oppe...og har rimelig god samvittighed, bortset fra huslejen altså*G*
Så lige står alt HULTER til BULTER i kælderen.....Men pyt....hvis man starter i den ene ende og fortsætter...så er man jo pludselig færdig ikke?
Døg holder jeg "fri" til efter weekenden...Min ryg skal lige komme sig lidt....
Hvor ER i søde allesammen.....åh jo...tænk jeg måtte hjem med bussen med min stav.....den viser jeg ellers ikke sådan offentligt...men tænkte jeg måtte tage det som en oplevelse....Startende med Camilla og Mihai der benovet udbrød:"hvor ser du VIS ud med den stav"...Hvilket naturligvis omgående fik mig til at FLÆKKE af grin*GGGG* Så de blev næsten forlegne...de kommer forbi i næste uge, med de sidste 4 kasser...de søde mennesker...men jo der bliver kigget en del i bussen når man tropper op med staven*GGGG*
Men i morgen, når familien er draget af.....så går jeg ned i kælderen...Med min fine lille nye hylde rasle...ÅH...Jeg glemte vist at fortælle ar min ganske SÆRLIGE gæst i går var Marita....Og gaven...den lille vidunderlige rasle med træ runer på...den kommer igen i brug i morgen....for jeg vil bede alle de af lysets hjælpere der vil, om at hjælpe mig med at rense kælderen for tunge energier og lade lyset og glæden leve der.....om at hjælpe mig med at se muligheder istedet for problemer...om at hjælpe mig med at se hvilken vej der vil være den rette for mig nu.....og endnu en gang takke for alle de smukke og gode mennesker jeg møder på min vej...og for min lille nye niece som jeg endnu ikke har mødt....og for at jeg nåede det jeg skulle......og så vil jeg bagefter gå op og kigge efter et julejob....som vil give mig tid til at finde et mere fast job bagefter....jeg vil heale mere....meget mere end jeg har gjort før...det VED jeg....men der skal penge i kassen nu så jeg hurtigst muligt kan få betalt de 3 mdrs husleje jeg mangler....Og tror såmænd også mine børn gerne vil have julegaver*SSS*
Det skal nok gå....måske endda nemmere og bedre end før

KNUS og KRAM
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 21. november 2007 22:52:04
Åh jo....Dagens sødeste/sjoveste bemærkning...2 af damerne fra genbrug, den ene: " GUUUUUUD hvordan har du klaret alt det selv, dit lille mennewske...det kan jo slet ikke lade sig gøre...vi bruger nok 4 uger på at tømme en butik?Og vi harhjælpere og lastbiler og alting"....Den anden: " Jamen Timian har jo en tryllestav!" *GGGGG* Meget meget sødt.....Og sjovt*SSS*

KNUS
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 21. november 2007 22:55:21
Ja, det var da godt nok sødt smiley
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 22. november 2007 00:32:33
Altså , jeg græder nede i maven , hvor er det altså rørende med alle de skønne mennesker , jeg kan godt forstå du syntes det er svært at tage derfra .
Men min afaring siger mig er du glad for der hvor du er, bliver du endnu glader for der hvor du tager hen , sådan har det ialt tilfælde været for mig , altid .
Pøj-Pøj! Timian og lad lyset altid være din makker smiley
Knuser Pia

kærligst Pia
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 22. november 2007 17:52:21
Kære Timian,
Kan du sende mig din privat adresse - eller adressen til kælderen, hvor jeg skal sende stenen hen? Jeg har endelig langt om længe fundet sten frem, som skal til forskellige her i forum, men adressen som jeg har på dig, er jo Hovedgaden 490 ... Kan du sende mig din adresse i et privat besked, evt?
Kh og held og lykke fremover, skønne

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 22. november 2007 18:17:30
Det vil jeg meget gerne Nuunu,,,du får den lige om lidt....Og tak igen

Tja.....Nyt i dag? Opring fra CBH erhvervsejwendomme som er den sidste ejer af hedegården...Hun startede med at sige at hun havde hørt jeg var fraflyttet og spurgte hvorfor? Jeg svarede hende at jeg ikke havde betalt husleje i 3 mdr, og at jeg fra dansk bolig administration havde fået besked på at fraflytte inden onsdag klokken 12.....fortalte også at hende fra DBA ellers plejede at være sød,og at jeg havde ringet og bedt om at få weekenden over, men at hun havde skældt ud og meget hårdt fordømt at jeg altså ikke havde betalt, så jeg tilsidst havde sagt at jeg simpelthen ikke ville finde mig i hun talte sådan til mig, hvorefter hun replicerede: "Jamen så er du ude onsdag klokken 12" og det var jeg jo så....Hun sagde de var klar over det var meget svært at klare sig inde i gården, at ingen andre havde holdt ud så længe som jeg, og at jeg endelig ikke måtte give op pga ET fejlslagent projekt...at damen fra DBA var meget ked af hendes måde at håndtere situationen på, da de var meget pressede derinde pga arbejdsmangel.....De ville tilbyde mig et lejemål i Benløse centeret, hvis jeg havde lyst til at starte en blomsterbutik?...Min mund stod vist åben i adskillige sekunder....De manglede en blomsterbutik, og en med fightervilje der.....????
Jeg måtte jo sige som det er, at jeg ikke har opbakning hjemmewfra efter 2 år uden indtægt, og at jeg tvivlede på at nogen bank ville investere i mig igen da jeg skylder omkring en kvart million...Jeg tilføjede at jeg ville prioritere det højt at betale de første 3 mdrs husleje højt, men de næste måtte de nok regne med kunne knibe meget....Hun sagde hun ville kontakte DBA og snakke med damen om at hun helt var tilgivet, og om at forsøge en afdragsordning med mig, men bad mig endnu engang overveje hendes tilbud....???? Jeg er MÅLLØS? Virkelig....æh.....det var da nærmest det SIDSTE jeg havde regnet med at en "dårlig lejer" som jeg ville blive tilbudt......???????
What´s going on here?
Hm

Tankefuldt Knus
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 23. november 2007 15:29:30
Næ Søren
Det var præcis en blomsterbutik, de ville have, men en lejer der var god til at omgås sine naboer....hun foreslog jeg "bare" tog et kursus i blomsterbinding*G*
ikke lige sagen, men det gav mig da lidt af værdigheden tilbage....hun havde snakket med både bageren og slagteren og genbrugs butikken og vidste endda jeg af og til havde min søn med på job.....Og der var åbenbart kun faldet gode ord hele vejen rundt.....Lige til at grine og græde over....på EN gang*SSS*

KNUS og Kram
Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554782 Unikke besøg