Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 04:58
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter hvad er vores lod her..?
sanne
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 176
Bopæl: hanstholm
Lagt på d. 01. januar 2009 21:55:24
vi ved alle vi har en mission her i livetsmiley
ofte siger vi,min mision i livet er......det og det...smiley
Hvad enten man er flad af energi eller sprængfyldt af det..
Men det skifter lidt,vi har forskellige lodder her i livet..
kaldet eller kaldene har været og er mange ting.
alt imens en af ungerne og deres far sidder og ser harry potter i fjerneren,
og jeg sidder og strikker,,,slapper af og er tom i hjernensmiley
banker tanken lige i hovedet.
Hvad er egentlig min missin her i livet??
både på det menneskelige plan og især også på det åndelige...
og nej nej.. jeg er slet ikke træt af livetsmiley
bare så det ikke misforståes..
Måske har vi bare tusind ting der skal gøres og nåes..
Kærligst Sanne..

vær tro mod dig selv..
sannefftt@hotmail.com
Forfatter RE: hvad er vores lod her..?
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 02. januar 2009 01:14:28
Uha Sanne.....

DET spørgsmål har jeg stillet mig selv mange gange, især i det forløbne år.
Jeg har jo efterhånden fået nogle slag af skæbnen, især indenfor Afrodites speciale - kærligheden.....
Jeg kæmper igen lige nu, en hård og modbydelig kamp. Har kendt en fantastisk kvinde i snart 3 år, og desværre gengældes min utrolig store kærlighed til hende ikke.... At være i den situation har netop fået mig til at stille samme spørgsmål, om og om igen....

Hvad er det jeg skal lære? Hvad er min mission? Hvordan skal jeg få styrke og indsigt til at finde den guddommelige besked? Hvor kan jeg finde indsigt og afklaring, finde svaret.....

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad min mission er, hvad jeg gør forkert, hvad det er jeg skal lære.... Hvorfor jeg ikke skal have lov at blive elsket.... Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal kastes ud i amorinernes smukke flor, blot for at blive gennet ud af marken igen med det samme.... Jeg forstår ikke hvad jeg skal lære ved at have så ondt hele tiden? Ved at være alene hele tiden?

Jeg er jo blevet velsignet med en søn, og han er en rigtig god og dejlig dreng. Jeg er yderst taknemmelig for at have fået lov at blive hans far, og jeg takker hver dag for det..... At jeg har fået lov at få ham, og at opdrage ham, er den største ting der er sket i mit liv, ingen tvivl om det. Måske er det det der er min opgave, min mission, at opdrage ham.....

Men det burde jo ikke betyde at jeg til stadighed skal være alene, og nægtes kærligheden fra en kvinde. Nej Sanne, jeg har tænkt meget over det spørgsmål, og jeg kan ikke finde svaret - ikke mit svar......

Jeg længes efter den dag hvor jeg i mit stille sind kan takke Gud og mine åndelig guider, for at min mission i livet endelig står klart for mig.

Life is a rollercoaster
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 02. januar 2009 11:14:44
Empyrium, ja måske er det dit lod at være alene i livet. Hvorfor ikke bare acceptere det og få det bedste ud af det ?
Det kan absolut ikke være godt for din søn med en far der går rundt med konstandt hjertesorg. Jeg tror ikke på, at du kan skjule det for ham. Og det er hele tiden og igen, at du fortæller, at din verden er ved at gå under på grund af en kvinde. Det er mange gange om året. Jeg kender ingen andre der kan præstere en forelskelse en gang om måneden. Ikke voksne mennesker i hvertfald. Du burde tænke meget grundigt over hvad det er du gør med dit liv. For mig at se er du igang med at ødelægge både dit eget og din søns. Er en kvinde så meget værd ?
Noget andet er, at de færreste kvinder tænder på desperate mænd. En kvinde vil være den eneste ene, ikke bare den eneste mulige.

Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 02. januar 2009 11:25:42
Noget helt andet er, Emp, at når du tillader dig selv konstant at lide af hjertesorger, så vil det sætte sig som dårligdom et eller andet sted. Jeg kender pt. et godt eksempel, der er gået ned med mavesår af den grund - men det må jeg ikke nævne for ham...

Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com
lene_valentiner@hotmail.com
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 02. januar 2009 12:04:01
Mai:

Jeg kan ikke bare acceptere det, for det er det eneste jeg ønsker. Jeg drømmer ikke om guld og grønne skove, det eneste jeg drømmer om, er at dele livet med en kvinde. Er det virkelig for meget at håbe på? Derfor kan jeg ikke bare acceptere det...
Desuden er en forelskelse om måneden måske LIGE i overkanten..... Der er hende jeg nævner som jeg har kendt i snart 3 år, og derudover har der været 2 forelskelser i år... Det vil jeg da gerne indrømme. Men Jeg går ikke og forelsker mig i alle, så ville jeg have haft rig mulighed for det, da jeg kender flere kvinder der er singler.
Derfor drejer det sig ikke om den eneste mulige, men om HENDE.... Netop den eneste ene... SÃ¥ jeg tror nu nok mit niveau er meget normalt for en enlig mand.

Lene:
Jeg vil ikke sige at jeg tillader mig det, jeg vil sige at sådan er det, og jeg kan ikke gøre noget ved det. Hvis man virkelig er ramt af Amors pil, så kan man ikke bare skrue ned for følelserne. Jeg kan ihvertfald ikke.

Life is a rollercoaster
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
Mogens
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 184
Bopæl: Brejning
Lagt på d. 02. januar 2009 13:26:40
Fra The Secret :

Der er ingen tavle i himlen, hvorpå Gud har skrevet dit formål, din opgave i livet. Der er ingen tavle i himlen, hvorpå der står "Mogens. Nydelig fyr, som levede i første del af 21 århundrede, og som ...."Og så er der en tom plads. Og for virkelig at forstå hvad jeg laver her, behøver jeg ikke at gøre andet end at finde den tavle og finde ud af hvad Gud virkelig har i tankerne til mig. Men tavlen findes ikke.

Så dit formål er, hvad du siger, at det er. Din opgave er den opgave, du giver dig selv. Dit liv bliver, hvad du skaber det som, og ingen vil nu eller nogensinde gøre sig til dommer over det.

Hvorfor nu det ? Jo jeg tror selv at vi har taget valget inden vi bliver født. Valget husker vi ikke, og skal nok heller ikke huske det. Så vil vi nok være forudindtaget og dermed forsvinder hele ideen med opgaven.
Men som et forløb som skal gennemføres. Hvordan vi kommer fra a til b, er det vi kan vælge. Det er det vi skal lære.
Om vi så forstår hvorfor vejen er jævn for mig og ujævn for dig, er egentlig ligegyldig. Det er den vej (eller mission) jeg/du valgte.
ofelia
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 658
Lagt på d. 02. januar 2009 15:56:14

Nej, følelser er altså ikke bare noget man kan tænde og slukke for.
Kærlighed forelskelse osv. Man kan måske skjule dem for andre men
de mærkes indvendig og der" ture de rundt" det er altså svært at
"over høre"smiley

Jeg tror altså ikke på at det er nogens lod i livet at være alene.
Mennesker er ikke skabt til at være alene.
Alle mennesker har ret til kærlighed,og en at dele livet med.

Nogen skal bare gennem lidt mere før de finder den rettesmiley

Så det med at det måske er ens lod i livet at være alene......

DEN tror jeg ikke på. Men det er jo bare min mening, meninger er jo forskellige

mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 02. januar 2009 16:06:54
Måske er min opgave i livet bare at føde min søn som så får et barnebarn som skal udrette noget stort. Hvem ved ? Måske er vores livsopgaver så simple ? Måske er vores livsopgave at lære en anden noget ? Det kan være lige så stort og nyttigt som at bekæmpe det onde med de bare næver.

Jeg synes man skal passe på med ikke at gøre for meget ud af sin "livsopgave" for måske finder man den aldrig, og så vil man føle sit liv spildt. Jeg har valgt som min livsopgave at få så meget sjov ud af livet som muligt. At focusere så meget som muligt på de gode sider. At glædes over det jeg har, i stedet for at ærgre mig over det jeg ikke har.

Det betyder så i det store og hele, at jeg har et godt liv med mange glæder. Ikke at jeg ikke har sorger og besværligheder. For det har jeg da, jeg vælger bare så vidt muligt at fortrænge dem. Mine minder skal være de gode og dejlige ting, ikke sorger og besværligheder.

Jeg har dog meget svært ved, når jeg ser/hører andre der vælger at focusere anderledes. Jeg bliver irriteret når jeg kan se folk der konsekvent ødelægger deres liv ved at have focus på de dårlige ting. Jeg bliver irriteret når jeg den ene gang efter den anden ser folk beklage sig over den samme ting som bare ikke kan lykkes, og som de bruger al deres energi på. Det er spild af liv. Og den dag de har lært det, så vil den selvsamme ting lykkes for dem.

sanne
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 176
Bopæl: hanstholm
Lagt på d. 02. januar 2009 16:50:25
Jeg tror at vi alle har noget vi skal lære/udrette her gennemlivet,,
Ja vi har selv valgt det inden vi blev født,,
men det husker vi jo ikke her i livetsmiley
og har vi nu også alene taget valgtet inde vi blev født??smiley
EMP. der er noget du skal lære erfare af det,
Men jeg er sikker på du ikke skal gå gennem livet alene og trist..
Måske er det enperiode der kan føles som om,det er modgang der varer livet ud,,
men det tror jeg ikke,,
der er lys og kærlighed på dig vej..
hvor langt du skal på vejen ved jeg ikke..
hvem ved,, måske skal du bare rundt om hjørnet...
de bedste hilsner til dig med ønsket om fremgang som snart måtte komme..
Kærligst Sanne,,

vær tro mod dig selv..
sannefftt@hotmail.com
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 03. januar 2009 05:47:01
Jeg måtte bare lægge dette digt af Emil Aarestrup ind i denne tråd

ANGST

"Hold fastere omkring mig
Med dine runde Arme;
Hold fast, imens dit Hjerte
Endnu har Blod og Varme.

Om lidt, saa er vi skilt ad.
Som Bærrene paa Hækken;
Om lidt, er vi forsvundne.
Som Boblerne i Bækken."

Dette digt rammer mig altid meget meget dybt, og siger mig virkeligt meget. Engang for ikke længe siden sad jeg og en ven og analyserede digtet i en hel time. Kun dette ene digt.

Knus

Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
Alexandra Shirley
Brugere

Antal indlæg: 144
Bopæl: Ballerup
Lagt på d. 04. januar 2009 22:50:53
jeg tror - at det eneste formål med vores liv - det absolut eneste - er at føle os rigtig godt tilpas.

Hvis vi har det godt med at rense toiletter og gøre rent - hvis dette virkelig giver os en meningsfuld oplevelse, så er dett en mission i sig selv.

Det er jo ret ligegyldigt om missionen er gloværdig (nu redder jeg lige en masse mennesker ved at være healer) eller skifter lagner og vasker gulve.

Lige meget hvad - så må en "mission" være at gøre noget som vi elsker, og som bringer os i bedre kontakt med følelsen af "os selv".

Jeg synes at ordet mission har fået et slags "status rytteri" over sig. Jeg har tit hørt dette her med: jamen jeg ved, at jeg har en mission - her i livet.
Det får mig til at føle, at et mennesker ser sig selv som en lille smule vigtigere end dem, der ingen mission har. En lille smule ekstra hævet over "almenen", der ikke ved så meget om indre signaler eller telekinetiske og clairvoyante evner.

Jeg har nu beskæftiget mig med min mission i 25 år - det arbejde det kræver at blive MIG. Og jeg skal love for at denne mission, på ingen måde, har været gloværdig. Jeg har i alle årnene troet at jeg skulle noget bestemt, og har mange gange forsøgt at starte foredrag, kursusvirksomhed eller hjemmebesøg - da al den viden jeg fik ved at "komme mig selv ved" nok var noget jeg skulle brede til højre og venstre. Jeg har cirka opøvet 400 (stærkt overdrevet) værktøjer til dette at kunne komme sig selv ved med den tro, at en dag - en dag så...(tahdaaah) skal det nok lykkedes at missionere, eftersom jeg jo. ved hjælp af al det jeg kan og indeholder (dybt sakastisk) ved en hel del mere end alle de andre. I hverfald mere end almenen.smiley

Jeg kan godt lide denne overskrift: hvad er vores LOD her.... Et lod er noget der tynger noget andet ned. Måske var meningen at skrive: Hvad er din mission her i livet - eller din passion - eller din måde at oplevet videregivelse på.
Men et LOD - fik mig til at smile. For det virker som at bære på et LOD, at lede efter en særlig mission, hvor man blive en giver for noget - andre ikke har.

Desuden er det overhovet ikke sjov, at give noget andre ikke har - det er kedeligt at sidde inde med tanker og følelser andre ikke besidder. MAn er klog helt for sig selv. Der er ingen at dele med, der fatter en meter fordi missionens formål er at gå foran - med et godt eksempel. Hvem fanden kan se én, der går 100 meter foran, når dem der skal følge én ikke kan se i hvilken retning man forsvandt?

At gøre en mission, er at finde hvor andre mennesker befinder sig (på deres vej) - om man så besidder viden og visdom fra tusindevis af tidligere inkarnationer, så er den ikke brugbar for mennesker, der ikke kan se eller høre.

Missioner er på "de andres" betingelser. Missioner skal møde folk, der hvor de er - ikke, hvor man selv er.

At have en følelse af at gøre en mission - er (ofte), at hæver sig op over dem man missionere for.

At "møde" - virkelig møde andre mennesker på sit arbejde, er en mission i sig selv, og virkelig svært eftersom vi er så frygtelig optaget af os selv. Kender I fornemmelse af selv at blive mødt? (fantastisk).
Man kan jo også hæve stemninger, der hvor der findes uro eller sprede fine gyldne stråler på vejen igennem et hospital, fordi man alligevel skal besøge sin bedstemors søster. Eller man kan sende nautral tænkning igennem tv-avisen - eller et lille slør sådan at ungerne rundt omkring ikke får for mange krigsoplevelser.

Jeg skal noget vigtigt troede jeg. Jeg har en mission.

Ja, at blive MIG selv. Større kan den nok ikke blive.
Redigeret af Alexandra Shirley d. 04. januar 2009 23:03:13
alexandrashirley@ymail.com
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 05. januar 2009 03:06:59
Et LOD kan jo også være loddet på en vægtskål - at finde en balance, måske...

Balance er vigtig for mange ting her i livet.
Jeg har aldrig haft så god en balance som her i de seneste år - og jeg ved den kan blive endnu mere total og fuldendt..
Men om det er min mission - det aner jeg ikke.

At forstå sig selv, på det sted man er i livet, kunne godt være ens mission....

Ligesom at hæve stemningerne, der hvor de falder...
Redigeret af Runah d. 05. januar 2009 03:08:00
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 06. januar 2009 00:58:45
"Man kan jo også hæve stemninger, der hvor der findes uro eller sprede fine gyldne stråler på vejen igennem et hospital, fordi man alligevel skal besøge sin bedstemors søster. Eller man kan sende nautral tænkning igennem tv-avisen - eller et lille slør sådan at ungerne rundt omkring ikke får for mange krigsoplevelser. "

Bør man vælge for andre mennesker ? Tanken er da smuk nok, men jeg er overhovedet ikke sikker på, at jeg bryder mig om at få hverken gyldne stråler eller neutrale tanker presset ned over hovedet.
MÃ¥ske er jeg negativ fordi jeg har en grim gang influenza.
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 06. januar 2009 17:17:11
Man vælger ikke for andre mennekser ved "at sende" - Hvor har du den ide fra? Man presser da ingenting ned over noges hoveder ved "at sende".... MAN GIVER EN MULIGHED....Det er ikke tale om at gå på tværs af andre menneskers fri vilje ved "at sende"...

Vi har alle en fin højere bevidsthed, der "bestemmer" om sådan nogle sendninger skal NÅ os... Vi har også et hjerte, der enten er spærret for den slags sendninger, eller åbent og modtagelige...

For lige at fortælle at der er masser af "mennesker" på den anden siden, der ikke bestiller andet en "at sende" til vores alle fælles bedste... (mig inklusiv). Nå vi "her" sender, så manifestere vi "de andres" endnu højere vibrationer "ned" og kun til fælles bedste - ikke til hverken at presse noget nogen steder hen - eller for manipulation...

Igen modtager noget de ikke har lyst til at modtage.... fine gyldne stråler kan helbrede den, der gerne VIL helbredes - Så, NEJ MAN VÆLGER IKKE FOR ANDRE MENNESKER. Hvorfor i alverden skule man det?
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 06. januar 2009 17:32:30
Men så må du altså forklare hvad du gør når du sender neutral tænkning gennem tv avisen ? For hvis det ikke er at vælge for andre, så tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener.
Jeg vil gerne vide helt klart hvad det er du mener med det. Mener du, at du kan påvirke tv eller seernes evne til at se, ved at lægge "et lille slør sådan at ungerne rundt omkring ikke får for mange krigsoplevelser" Hvad er det du mener du kan gøre ?
Jeg vil meget gerne have at du forklarer det så jeg også kan forstå det.
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 06. januar 2009 20:34:17
Jeg vil gerne forklare. Jeg sender bare mine tanker ind i tv - ja, og nautralisere negativ energi. tro nu ikke at jeg opfatter dette som om jeg er supermand - men sådan som medierne kan fylde vores underbevidsthed med frygt og angst for (nu krisen) så trænges der til en modsatrettet energi til at ophæve disse negativepåvirkninger.

OG IGEN - nej - man kan ikke påvirke andre mennesker til IKKE at se og lytte til frygt, hvis det er sådan de gerne vil opfatte verden omkring sig.

Jeg vælger ikke for nogen - jeg giver en mulighed. Sådan fungere vi som de guder vi nu engang er - ingen har ret til at blande sig i den fri vilje - heller ikke guder eller gudinder.... rumfolk eller englebasser.

Et slør er for børnene. Et fint lille slør der skærmer for negativitet og angst. Hvor mange engle i himlem tror du ikke allerede har gjort dette i årtusinder?

Og skal der nu være forskel på hvad jeg gør i himlen, og hvad jeg gør her?

SÃ¥dan lige bortset fra at jeg IKKE er engel.....
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 06. januar 2009 20:42:06
Og ved du hvad - ? jer allesammen?

Jeg er rigtigt træt af ord på "papir" - du og alle jer andre, kan læse alt hvad jeg skriver og vende og dreje det hele efter jeres eget hoved, og vælge at lade være med at opfatte med jeres inderste væsen.

Jeg sender energi - ligesom tusindevis af andre både her og "der". Forskellen på at gøre det her, er at energien KAN manifesteres til fysisk form. Selvølgelig kan energi manifestering påvirke andre mennesker - det er for fanden da meningen. Men ingen kan manifestere fordi den fri vilje. Og at sende, er IKKE det samme som at manipulere med sine ord (sådan som man kan hvis man er en sektleder - eller en almindelig netidiot, der bare vil have sin vilje). At sende, er at give en mulighed for "energi forøgelse" - det er ikke vampyri vi taler om. Eller en masse hypnose.
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 06. januar 2009 20:44:50
Måsek skulle vi, af respekt for denne tråds emne, finde et andet sted at tage denne snak.
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 06. januar 2009 20:51:57
Jeg forstår så stadig ikke hvad det er du mener, heller ikke selvom om du skriver "for fanden"
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 06. januar 2009 22:35:12
Undskyld mit for fanden.... rigtig meget.

Engang tænkte jeg, at jeg ikke behøvede at forstå alting. Og det er der vel ingen der behøver.

Det må være nok, at jeg fortæller dig, at jeg bare sender lys ud. Jeg gjorde egentlig mere før i tiden, end jeg gør nu. At give lys er en frivvilig ordning til andre mennesker. Man kan tage imod det, eller man kan lade være.

At sende modsatrettede positiv energi et sted hen - hvor der skabes angst (som tv avisen ofte gør) - virker nautraliserende, og lægger et "slør" eller et "filter" (et lysskjold) sådan at børn ikke påvirkes negativt og indtager angst.

MEN - den frie vilje (vores højere bevidsthed også) tager hånd om, hvad vi skal se og påvirkes af som børn - eller ikke se og påvirkes af.

Forstår du?

Det kommer ikke senderen ved - hvad det sendte bliver brugt til.

At give ud af lys (ikke sit eget) af universets lys - er bare at give - at tjene.

Det handler ikke, at bestemme. Det handler ikke om at VILLE lægge et slør eller et filter. Det er bare en "konsekvens" af hvad det sendte "gør" - eller hvordan det virker.

Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 5
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554705 Unikke besøg