Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:15
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Hvor langt vil du gå?
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Lagt på d. 25. oktober 2006 13:47:35
http://news.yahoo.com/s/nm/20061024/hl_nm/life_eyelashes_dc

Artiklen handler om, at det nu er populært at få transplanteret øjenvipper, så man får længere, tykkere vipper. Det er afløseren for 'de falske vipper' som man limer på. Disse sys på og er 'levende' og vokser dermed. Man syr 30-40 hår på hvert øjenlåg. Prisen er omkring 3000 $ (pr stk smiley hvorfor mon de oplyser pr stk?)

Indrømmet, det ser nydeligt ud med lange tætte vipper, men det får mig ikke til at ønske mig 2 x 30 stk vipper i julegave.

For nogen tid siden så vi en kendt skuespiller sådan tæt på i længere tid. Vi blev enige om hun måtte være over 60 år, men hendes ansigtshud viste en glat og smuk hud som en 25-årig. Den pågældende er smuk i mine øjne fordi hun har en vanvittig flot udstråling. Min mand og jeg kunne ikke lade være at snakke om det senere, og det viste sig vi havde set noget forskelligt. Jeg havde set den smukke udstråling med en usædvanlig (læs: købt) ansigts hud. Han havde set en aldrende dame som havde haft råd at få ansigtet 'ordnet' men ikke halsen. Den så ud som på en 60årig.

smiley

Forfatter RE: Hvor langt vil du gå?
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 25. oktober 2006 15:51:45
Uha ! det lyder da godt nok ulækeret smiley

Jeg må sige jeg er ikke tiltrukket af den bølge af plastik opretioner .
Jeg mener godt jeg kan leve med som jeg nu en gang er .
Jeg siger som du at det er udstrålingen der tæller smiley
Knuser Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 25. oktober 2006 15:56:03
Er det mig, der ikke kan læse, eller siger du, at een øjenvippe koster §3.000??smileysmiley Og så skal man have 60 øjenvipper for at få dem tætte og flotte?? Regne ... Regne ... §180.000 for øjenvipper? Det kan da ikke være rigtigt, kan det?smileysmiley
Nej, tak - så nøjes jeg med mine små "grisehår" af øjenvippersmiley - vi går ikke så meget op i den slags heroppe alligevel *SSS*

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 25. oktober 2006 15:58:54
Puha, jeg skulle ikke nyde noget. Men vil da ærligt indrømme, at jeg, når jeg kigger mig selv i spejlet, synes, at huden hænger lidt her og dér efterhånden. Og det bliver næppe bedre fremover.

Selvfølgelig er det udstrålingen, som tæller.

Men hvis jeg havde set den pågældende, ville jeg nok også have set en smuk ung kvinde med en 60-årigs hals. Det går ikke an at skjule alderen, hverken på halsen eller på hænderne. Disse vil altid røbe, hvad ansigtet kan skjule.

smiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. oktober 2006 16:08:44
Har også set det i fjernsynet, en eller anden berømt dame, der var helt stram i masken, men med leverpletter på hænderne og "kalkunhals". Det ser altså lidt for underligt ud ... Jeg tror at hun var forfatter, hende her damen, men jeg kan ikke huske hendes navn. Og så var hun meget blonderet i håret, og brugte måske lidt for meget make up ... *S* (men det er ikke Barbara Cartland, jeg tænker på - men en anden een)

.... nåårh, tager mit ramaskrig i mig igen, der er "kun" $3.000 pr. øje .. men yrk stadig for weird
*SS*

Redigeret af Nuunu d. 25. oktober 2006 16:14:31
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. oktober 2006 16:15:20
Fnis - fnis !
Som du kan sige det Nuunu ti-hi !

Alså når jeg ser at der er noget i speglet der hænger smiley, så husker jeg mig selv på at jeg er VILD med hænge bugesvin og så går det hele lidt nemmere smileysmiley

Og det hjælper jo altid med lidt pænt tøj smiley
Knuser Pia
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. oktober 2006 17:22:06
Pia *GG* ja, måske var mit ordvalg lidt uheldigt ..det kan jeg godt se nu, det sker ind imellem, når jeg lader mig rive med af nogetsmiley
Jeg tror ihvertfald at man skal passe lidt på med alle de operationer og implantater - tror, at der går lidt afhængighed i det, man ser jo tit, at hvis man først får lavet f.eks. brysterne, så går der ikke så lang tid, så vil man også ha ordnet næsen, tænderne, øjnene, fedtsugninger, botox, implantater på bagdelen for at få en fyldigere numse, strammet maveskind op efter fødsler osv osv .... Når turen så har været rundt om hele kroppen, så starter man forfra med mere botox ... Eller får knækket skinneben og lårben for at få dem til at blive længere med det der knogleforlænger-halløjsa, altsammen i "Barbies tegn". Men når man læser artiklen, som Natasja linkede til, så står der jo også, at man simpelthen ikke KAN undvære de her lange øjenvipper - de er med at få "sjælen frem" eller sådan noget .... I min verden det rene hjernevasksmiley Men det kan være, at det virker for dem, der får det foretaget? Jeg ved det ikke ...?

Og øv! Hvorfor er det næsten altid kun mænd, der har lange øjenvipper?? *GG* smileysmiley Jeg har altid ønsket at give min mand mascara på, for han har sådan nogle lange flotte buede øjenvipper, men han vil ikke! *GG* Men til gengæld får jeg noget, han kalder for "sommerfugle-kys" (?), når han blinker med øjet tæt på min kind smiley

Men jeg tror også mest på, at få det bedste ud af det, man har.smiley Og som du skriver, pænt tøj gør virkelig underværker smiley

Redigeret af Nuunu d. 25. oktober 2006 17:27:00
Natasja
Brugere

Lagt på d. 25. oktober 2006 21:54:26
Ja, evig ungdom drømmer alle om, eller hvad? Jeg savner ikke at være 25 år. Jeg krøller tæer når jeg tænker tilbage på, hvem jeg var dengang. Jeg elsker hvert eneste år af min alder, for jeg føler faktisk jeg bliver en lille-bitte-bitte smule klogere for hvert år. Jeg kan da godt se kroppen er i forfald, men det kan altså kompenseres med noget pænt tøj, som Pia siger. Tøj i en stil som passer til alderen vel og mærkesmiley Hvis man syns man har for meget maveskin, så behøves man vel ikke fremhæve det med tætsiddende tøj.
Jeg synes ikke 'perfekte' mennesker er smukke, hvis de ikke har nogen udstråling. Skønhed kommer indefra.
smiley

Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. oktober 2006 22:08:51
Ihh ! Nuunu , jeg er vild med den måde du udtrykker dig på , bliv endelig ved med det smiley
Ja , hvis de øjenvipper for sjælen frem , så er det da på grund af at den ikke kan holde ud at være i en krop af plastik , så den stikker simpelthen af smiley

Sommerfugle kys smileysmiley Ã…HHHH ! jeg elsker dem smiley
Og ja, hvor er det underligt med mænd at de har lange øjenvipper , det har jeg også altid misundt dem , men det ser man jo også i dyreverden , påfuglen foreksempel ( øjenvipperne sider bare bag på )smiley

Natasja , jeg har det som du har det , jeg er vild med min alder , er meget mere glad nu ind nogen sinde .
Jeg glemmer ikke min 40 år fødselsdag , mine veninder var skræk slagen , de er lidt ynger ind jeg .
Men jeg kunne kun sige at det var den bedste alder jeg nogen sinde havede haft , men det var jo den gang , for nu syntes jeg det er nu der er den bedste alder smiley
Knuser Pia
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. oktober 2006 22:11:50
Ha ha .. Åh, ja at være 25 igen - men tænk at være det og vide, hvad man ved nu? *GGG* Heroppe kalder vi os selv for "køleskabsmennesker" - kold luft = længere holdbarhed* (ligesom Mathilde Langtidsholdbar mælk) Men jeg elsker også hvert år, jeg får - det er da dejligt sådan at blive lidt klogere for hvert år *SS*
Ja ... handyr er sjove og specielle, uanset om de er mennesker eller påfugle *GG* (og det er IKKE ment som noget nedværdigende på nogensomhelst måde) smiley

*G*, *aj, grunden til at jeg bringer det på bane er den, at jeg som 34 årig i år 2004 ikke kunne få lov til at købe 12 øl i Maine, fordi jeg ikke havde id-kort på mig. Kassemanden nægtede at sælge til mig, fordi han ikke troede på at jeg var over 21 *G* Og jeg synes absolut ikke, at jeg ligner en mindreårigsmiley - det gør jeg altså ikke, jeg har både rynker omkring øjnene og maveskind, men Maine er jo også lidt speciel *SS* (men det var da en fin kompliment, et eller andet sted)
Måske er de perfekte mennesker smukke, men bliver der ikke lidt for meget "dukke" over dem? Jeg kan altså også bedst lide at man ser et menneske med udstråling - det betyder meget og det rører noget i een *S*

Redigeret af Nuunu d. 25. oktober 2006 22:23:32
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 25. oktober 2006 22:25:26
De fleste mennesker er smukke når man har lært dem at kende. Jeg tror, at man focuserer på folks "pæne" sider når man holder af dem. Man ser ikke "fejlene" kun fortrinene.
Bortset fra det, så er vores allesammens Marita et af de smukkeste mennesker jeg har set. Hun har en helt speciel skønhed som jeg faktisk bemærkede, før jeg lærte hende at kende.
Natasja
Brugere

Lagt på d. 25. oktober 2006 23:52:35
Min sviger mor har fået 'lavet øjnene' og det ser okay ud. Hun er 75 og går uendeligt meget op i sit udseende. Hvad jeg finder lidt malplaceret, er hendes gennemsigtige lårkorte kjoler. Jeg går helst ikke ved siden af hende, hvis hun har sådan en påsmiley
Hm, er jeg for snerpet?

Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 26. oktober 2006 01:47:56
Den med køleskabs mennesker , den får jeg også tit her , spanierne siger at hvorfor vi Dansker holder os så godt er for at vi ligger på køl det meste af tiden og hvem ved måske der er noget om det smiley

Jeg tror du har ret Mai , vi ser med hvores hjerter tror jeg i stedet for at fokusere på overfladen .

Natasja , ja jeg syntes nu det er sjovt at folk TØR gøre hvad de har løst til , men jeg er nok også farvet af den spanske livsstil smiley

Jeg vil så lige tilføje at jeg syntes at det er godt der findes plastopretioner , for der er jo virkelig folk der har store psygiske problemer over ekstreme deformer og der er det jo en stor hjælp at der kan gøres noget smiley
Knuser Pia
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 26. oktober 2006 10:08:51
mai_lindhart skrev:
Bortset fra det, så er vores allesammens Marita et af de smukkeste mennesker jeg har set. Hun har en helt speciel skønhed som jeg faktisk bemærkede, før jeg lærte hende at kende.

Nemlig smileysmileysmiley
Når jeg siger det mener hun jeg har dårlige øjne, ha ha smileysmileysmileysmileysmiley

Derudover mener jeg at det var bedre at folk brugte energi på at se hvordan de ser ud "inden i" og ikke det fysiske udseene.

Man kan ikke købe sig til at se bedre ud, eller blive et bedre menneske, det skal man arbejde med selv, og det koster ingen penge smiley

Alle har prøvet at møde "perfekte" mennesker, lige indtil de åbner munden smiley, og det er ikke tænderne der fejler noget smiley
Blændende smuk på ydersiden, og snot indeni (ja undskyld udtrykket, men de findes)

Smil til din nabo, syng i bussen, bær over med medtrafikanter og nyd livet smileysmileysmiley
DET ER GRATIS

Knus Johnny

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 26. oktober 2006 10:19:33
Hæ Hæ
For ikke så længe siden så jeg en lille smuk kvinde stå her uden for min butik, hun er endda mindre end mig i højden, det lange mørke krøllede hår blæste om hendes
ansigt, og hun havde ild i øjnene og ægte indignation var at læse i hendes ansigt, hun havde knyttet hænderne ned langs siden, og strålede af stolthed mod og trods mens hun udbrød: " Jeg ville hellere DØ end blive afhængig af nogen mand!!!!!!"

Et smukkere syn har man sjældent set, og jeg tænkte inden i mig selv at sådan ser en gudinde ud der lige er steget ned til os dødelige...styrke, stolthed, mod, skønhed, udstråling. *SSS

Jeg tror nok hun er midt i 40erne.....og kvinder har det jo med så at begynde at kigge efter rynker og andre ting, men ingen "dukke" kunne have været smukkere og en fantastisk repræsentant for kvindekønnet.

*stort SMIL og KNUS og KRAM*
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 26. oktober 2006 14:48:08
smiley

Jeg tror nu, at hun er tættere på de 50, Timian smileysmiley
http://fusion.astro-numerology.dk
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 26. oktober 2006 15:06:05
Ha-ha ! NÃ¥r da da smiley
Smuk historie Timian .

Mai , du har helt ret i at Marita er noget meget specialt smukt menneske og det er både på ydre og inderside .
SÃ¥ selv om man er blind kan man se det smiley
Knuser Pia
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 26. oktober 2006 16:53:15
Jeg tror måske jeg har fortalt den her historie før, men den kommer lige igen.
Jeg havde engang for nogle år siden en veninde, jeg tror de fleste ville kalde hende pæn. Måske endda mere end pæm. En dag jeg sad og snakkede med hende forandrede hendes ansigt sig, hun blev helt rynket og meget, meget grim. Ikke at jeg synes gamle mennesker er grimme, gamle rynkede ansigter kan sagtens være smukke, men det var hun ikke. Ækel er nok det ord der bedst beskriver det. Det var så uhyggeligt. Det varede kun et øjeblik, så vendte hun tilbage til sit normale udseende, men jeg følte, at jeg havde fået et glimt af hendes sjæl. Og det var ikke rart.
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 26. oktober 2006 17:08:11
Uf ! Det har jeg også prøvet med en veninde , jeg blev sørme bange .
Vi er ikke mere venner , men det har så ikke noget med det syn at gøre og måske alligevel . For den side af hende kom jo så frem på et andet tidspunkt .
Men det er græmt at se smiley
Knuser Pia smiley
Natasja
Brugere

Lagt på d. 26. oktober 2006 17:14:59
Det lyder vildt, maismiley og Pia smiley
Fortæl noget mere om detsmiley

Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554858 Unikke besøg