Forfatter |
RE: Afklaring |
Lene
Brugere
Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 23. november 2007 19:23:14 |
|
|
Hold da helt op, hvor du får roser fra alle kanter - godt gået
Men ja, der kan let gå knuder i tingene, når det ikke er samme person, der står for pengene og udlejningen. Det er da lige før vi kan lege "find 5 fejl" i din historie her
Og hvor er det godt, du lander på benene..
Knus
Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 23. november 2007 20:17:52 |
|
|
Ihh ! Altså hvor sejt Timian ! Der kan du selv se din kraft har ingen grænser
Og hvor er det skønt at du får de smukke oplevelser med i rygsækken De varmer godt
Det kunne ellers være skønt med blomster duft hele dagen , men det er knagme hårdt arbejde .
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 23. november 2007 21:37:53 |
|
|
Jeg ÆLSKER blomster*SSS* Men binde dem kan jeg ikke...de er ihvertfald MEGA kreative*G*
Og penge har jeg ingen af.....men jeg skraber alt det positive sammen idet...og gemmer det til en gråvejrsdag*SSS*
TAK fordi i gider lytte herinde, til ting som optager mig meget, men som ret beset må være LIDT kedelige for jer andre.....I fungerer altså opfte som "ventil" synes jeg*SSS*
KNUS og KRAM og Kærlige tanker til JER |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 23. november 2007 22:21:32 |
|
|
En ting Timian - skal du være helt sikker på - du er ikke kedelig at "lytte" til !!!!
Så fortsæt endelig med at læsse af
Jeg har fulgt med i din fortælling, men har ikke fundet ord....
sidder dog både med smil og med en klump i halsen lige nu.
Jeg ønsker dig held og lykke i den kommende tid, og sender dig en mængde kram og gode tanker.
knus
Randi
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 24. november 2007 01:32:32 |
|
|
Det var godt du fik sagt Lidt med stort for kedlig kan du aldrig blive Der er jo heldigvis det ved dig at du kan blande det gode og det dårlige så det bliver til en ren posetiv oplevelse at være med hvor du færdes . Dermed ikke sagt at du ikke går en masse kvaler igennem , men du har jo prøvet det der var meget være og derfor tror jeg at dette bliver for dig , en stor gave , af de gode , selvom det ikke lige gik efter bogen Men , måske går det lige efter den STORE bog
Så slip endelig luft ud Vi bliver jo først bekymret når der bliver for stille , ikke !
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|