Forfatter |
RE: Marita's misser |
mai_lindhart
Brugere
Antal indl�g: 2446
Bop�l: Himmerland
Lagt p� d. 16. august 2006 15:25:48 |
|
|
Jeg faldt også for hende med det samme hun blev født. Lundin og Søster er de dejligste katte jeg nogensinde har set, men hele kuldet var helt specielle. Jeg ved godt det er noget underligt noget, for alle kattekillinger er jo skønne, men de her var altså noget helt specielt. Der var et eller andet anderledes over dem. Det var også derfor vi fik de to af killingerne, for vi skulle bestemt ikke have katte da jeg virklig ikke kan tåle dem. Men af en eller anden årsag er de her ikke så slemme, jeg kan godt sidde med dem på skødet uden at begynde at nyse. I hvertfald sommetider |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indl�g: 4788
Lagt p� d. 16. august 2006 16:04:21 |
|
|
Kender det godt, mai. Jeg er jo selv katteallergiker. Men jeg kan godt tåle de mange katte, vi har. |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indl�g: 1323
Bop�l: Hjortshøj
Lagt p� d. 17. august 2006 18:42:47 |
|
|
WauW sikke dog en flot og smuk kat! Hold da op. Hun ser helt magisk ud.
Jeg selv passer mit "barnebarn" - min salig kats datter som hedder Avi indtil på lørdag. Det er skønt at have kat igen for en kort periode.
Hun er også sød og kær, opfører sig lidt som en hund ... forstået på den måde at når jeg kaster legetøj hen ad gulvet farer hun hen og henter det, bærer det over til mig og sætter det foran mine fødder. Det kan vi få mange sjove minutter ud af, indtil hun ikke gider mere
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 18. august 2006 12:44:17 |
|
|
Uh, de små misser var væk da barnet kom fra skole. Panik panik. Jeg forsøgte ellers at fortælle hende, at de havde været oppe i nat og "jage" og at de sikkert sov. Men hun kaldte og ledte. Og tilsidst dukkede de så op. Søvnige og lidt forvirrede over at blive vækket
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt p� d. 18. august 2006 15:05:17 |
|
|
Puha, mai, der blev jeg helt forskrækket.
Men hvad siger den søde pige dog til, at de små skal flytte på et tidspunkt om ikke så længe?
Nuunu: sådan nogle katte har jeg også haft. Fnug var fantastisk. Han elskede en rød piberenser, som han brugte som bold, han kunne hente til mig, når jeg kastede den. Vi kunne få timer til at gå med det, det var ham en udsøgt fornøjelse. Og Frederik elsker også at fange og bringe bolde (skindmus), man kaster til ham. Men på grund af det leben, der er omkring ham med små og store venner, så er det svært for ham at få lov at have dem i fred.
Knus |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 19. august 2006 13:41:14 |
|
|
Ja Marita, det er ikke så sjovt, det med at skulle af med dem. Men jeg tror hun har accepteret, at det er dine. Det var da også hende der tog de første billeder til dig af killingerne, så du kunne se dem.
Men Marita, det er kun fordi hun synes du er sød, at det går Men det bliver ikke så sjovt når dagen kommer.
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt p� d. 20. august 2006 01:45:39 |
|
|
Åh, tak, det er gengældt, hun er en rigtig kær pige Og I kommer jo til Sjælland ind imellem, ikke sandt, så kan hun jo besøge dem. |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 20. august 2006 11:09:44 |
|
|
Tusind tak Marita, det er også noget af det hun har spurgt om en million gang: Tror du vi må besøge misserne når Marita har fået dem ?
Jeg plejer at svare, at det må vi sikkert godt, men næste gang hun spørger kan jeg jo give hende et helt klart ja. Det er dejligt
|
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 29. august 2006 20:35:07 |
|
|
Den galeste lille kat
mai_lindhart tilknyttede f�lgende billede:
Redigeret af mai_lindhart d. 29. august 2006 20:40:03 |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 29. august 2006 20:44:29 |
|
|
Synd der ikke er lyd på, den knurrer som en voksen kat. Bemærk at kløerne er helt fremme og ørene tilbage.
Det er vores hund den er så vred på. Og ikke uden grund, for lidt efter hapser hunden den faktisk, hvilket får de to voksne katte til at gå til angreb på hunden.
Ingen led dog skade af opgøret, jeg har kigget killingen, hunden hapsede kun, den bed ikke. Jeg troede dog ikke den havde gjort det når jeg stod der. Øv, de hunde. |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 29. august 2006 20:51:39 |
|
|
- og så er alt fryd og gammen
mai_lindhart tilknyttede f�lgende billede:
Redigeret af mai_lindhart d. 29. august 2006 20:57:52 |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt p� d. 29. august 2006 21:38:39 |
|
|
Åhhhh, mai, hvor er de bare bedårende, jeg glæder mig sådan til at se dem i virkeligheden - for slet ikke at tale om at få dem hjem her. Sikke nogle øjne. Og hvor er den dejlig, den lille hvæsling. |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indl�g: 2480
Bop�l: Spanien
Lagt p� d. 04. september 2006 19:33:02 |
|
|
Hvor er de dog vidunderlige
Jeg er smældet
Stakels jer Mai at i må af med dem men heldigt at de får et dejligt hjem , med mange nye venner .
Held og lykke med de nye misser Marita og Johnny
Knuser Pia |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt p� d. 04. september 2006 20:24:04 |
|
|
Ja, det bliver svært at komme af med dem.
Hunden var lige efter Tiger igen, men den klarer sig, den lille. På et splitsekundt forvandler den lille nuttede mis sig til en kugle af kløer og tænder der hvæsende, knurrende og spruttende farer på hunden. Og mor og moster kommer straks til undsætning. Tiger kan klare sig alle steder, den har modet til at angribe og så er den samtidig den kæreste og sødeste lille mis. Tazi ved jeg ikke rigtigt med. Jeg tror bare den gemmer sig, den er slet ikke så meget for konfrontationer. Den skal bare kæles og nusses, så er den glad
Uh hvor kommer vi til at savne dem. Men Marita har lovet vi må besøge dem |
|
Forfatter |
Maj-Britt
Brugere
Antal indl�g: 252
Bop�l: Nordjylland
Lagt p� d. 04. september 2006 20:45:17 |
|
|
Hold da op hvor jeg også er solgt til den lille hvæse fyr, hvor er han bare dejlig, og en kæmpe skam at jeg har et barn med allergi....øv.........
Lever du? Eller eksisterer du? |
|