Forfatter |
RE: Forårs kursus |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 11. januar 2007 12:14:09 |
|
|
Det lyder vel nok godt, Anemone, til lykke med det. Så ser det slet ikke så håbløst ud alligevel. Rigtig godt - og ja, nogle gange må man jo bare se i øjnene, at man måske ikke skal spænde sig for hårdt for, men tage det lidt ad gangen.
Jeg vil glæde mig til at følge med i din helt egen tråd. Jeg opretter lige en kategori, hvor du kan lægge alle de tråde, du ønsker. Den vil kun være synlig for medlemmer.
Knus og kærlig hilsen
Marita |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 11. januar 2007 12:58:07 |
|
|
Anemone, det med at høre om hinandens op og nedture er jo en del af fælleskabet herinde.
Og når det så ligger i en tråd for sig selv, så kan man jo lade være med at læse det hvis man synes det er for træls.
Jeg synes det er dejligt at vi kan få opbakning herinde, når tingene bliver for sure ude i virkligheden. Og er der noget medlemmerne herinde er gode til, så er det at støtte når det behøves
Dejligt at Marita opretter en kategori til dig Anemone Vi er rigtige heldige med Marita, synes jeg |
|
Forfatter |
ofelia
Brugere
Antal indlæg: 658
Lagt på d. 11. januar 2007 16:21:59 |
|
|
Ja du har hel ret Mai
NÃ¥r livet driller og modvinden "puster" dig i nakken
er det rart at have nogle "skuldere" at læne sig op ad.
nogle der kan hjælpe med at "puste" den rigtige vej opad igen.
Hvis der ikke lige er nogen i "nærheden"
knuzzzzz og solstråler til jer alle
Lykke til...Anemone.
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 11. januar 2007 21:44:02 |
|
|
Det er jo fantastisk kære Anemone
Hvor er jeg glad på dine vejne
Ja, nogle dage kan alting godt se så sort ud og dagen efter ja, så går alting glat .
Og med en hjemmehjælper til at tage det tunge ( lidt kedelige ) vil jo give dig lidt mere tid til det du kan hygge dig med , hvor jeg glæder mig til at høre mere om din færden og nye bekendtskaber .
Hura for Anemone
Knuser Pia |
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 12. januar 2007 03:27:25 |
|
|
I er altså bare så vidunderlige!
Tak for jer!
Det er en sen nattetime nu, men jeg kan ikke sove, så jeg hører Sarah Brightmann´s cd: Classick.
Det rusker og dunrer udenfor og mine vinduer knager, Tror at det er det der gør jeg ikke kan sove.
SÃ¥ bruger jeg lige det lille ord: PYT
Jeg bestemmer jo ganske selv, og imorgen har jeg ikke noget bestemt på programmet.
Sender knus til nord, syd, øst og vest, til jer alle.
Kærlig hilsen
Anemone
"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen |
|