Forfatter |
RE: Kan det være rigtigt? |
Bertha
Brugere
Antal indlæg: 470
Lagt på d. 27. marts 2007 22:10:49 |
|
|
Okay, jeg giver dem 'lidt ret' mht jeans. Hvis det drejer sig om mode-jeans, som findes i masser af afskyelige udformninger, såsom med huller og facon hvor man kan skal kunne se 'møntindkast', så giver jeg livsstil eksperterne ret.
Men drejer det sig om klassiske jeans: Levi, Wrangler, Hugo Boss etc så har jeans ingen alder..........
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 28. marts 2007 00:45:12 |
|
|
Jeg syntes stadig at vi har lov at klæde os som vi nu har løst til .
Noget af det jeg nyder når jeg går tur , så er det at folk tør gå i noget andre ikke tør , det giver noget liv i gadebilledet .
Tænk hvis alle gik i det samme tøj , HJÆLP hvor kedeligt .
Men en dag bliver det vel også ved lov at vi ikke må vise os på gaden , hvis vi ikke er rigtig klædt .
SÃ¥ jeg hopper i en kravledragt , det lyder foresten rigtig hyggeligt
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Bertha
Brugere
Antal indlæg: 470
Lagt på d. 28. marts 2007 10:31:53 |
|
|
Du har ret, Pia Hvis vi går ens klædt, ser gadebilledet alt for kedligt ud. I bund og grund synes jeg osse, det er skønt, når folk er ligeglade med normer for hvordan man bør klæde sig. Bare man føler sig godt tilpas.
Jeg går selv rimelig kedeligt klædt, fordi jeg ikke har lyst at skille mig ud fra mængden.............tror jeg.
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 28. marts 2007 12:13:12 |
|
|
Kan det virkelig være rigtigt:
Senest den 15. august bliver det forbudt at ryge på restauranter, offentlige og private arbejdspladser.
Det vil så sige, at i det lille firma, jeg har med en kollega, hvor vi kun er os to, og vi indtil for godt tre uger siden begge var rygere, der må vi ikke ryge efter 15. august? Er det ikke sindsygt, at det er forbudt os at ryge inden for vore egne fire vægge? Jeg spørger bare.
Det er efter min mening en krænkelse af privatlivets fred.
Hvorfor forbyder de ikke rygning i det hele taget så? Fordi så mister staten millioner, hvis ikke milliarder, i afgifter.
Redigeret af Marita d. 28. marts 2007 12:15:08 |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 28. marts 2007 13:31:01 |
|
|
Der er mange ting i verden der er tåbelige. Mine kollegaer ryger udenfor og har gjort det længe. Det er sådan set rart nok. Men jeg tænker på...hvad med de gamle på plejehjemmene ? skal de lade være med at ryge, det er jo også en arbejdsplads. Altså, jeg ved da godt, at det er smadder ubehageligt at komme ind hos en der ikke laver andet end at sidde hele dagen i 27 graders varme og ryge cigarer. Og så oven i købet skal lave noget derinde. Man får virkelig sådan en "nær-døds oplevelse" Men er det alligevel fair overfor den gamle at tage det sidste indhold ud af livet ? Det er et ubehageligt og meget, meget svært spørgsmål. For hvem skal man tage hensyn til ? |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 28. marts 2007 14:47:40 |
|
|
Hmmmmm.....Med min glemsomhed ville det da faktisk være ret praktisk med f.eks snor i vanterne igen*G* Så er jeg klædt efter min mentale alder samtidig*GGGGGGG*
Den med sparkedragten køber jeg også Nuunu.....Hvis vi er nok der gør det, bliver det måske DET ENESTE acceptable istedet?*GGGGGGGG*
Helt ærligt......Bed de indskrænkede om at spise brød til eller hoppe i havet.....gud fri os fra at skulle være "ens" allesammen........ved nærmere eftertanke....det HAR han jo friet os for....så lad os påskønne det og dyrke mangfoldigheden og tolerancen*SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*
KNUS |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 28. marts 2007 16:01:53 |
|
|
Jo, Marita , det er fuldstændigt vanvidigt .
Er der noget jeg kan flejne helt ud over så er det netop det at der bliver trådt så grundigt ind i privatlivets fred , det er sgu til at tude over ( men det er nok for jeg bliver så hidsig )
Men hvad er meningen , det hele går jo baglæns , var det ikke mere frihed og tolerance vi heller skulle søge .
Det kommer bag på mig at vi i 2007 begynder at bruge oldnordiske metoder ( magt )
Her bliver der faktisk sagt . ( de kriminelle ryger ) Det er sgu godt gjort at man nu skal kaldes kriminel , men ok! så har man da prøvet det med
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|