Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:18
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Side 3 af 3 < 1 2 3
Forfatter RE: Lov og orden
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 10. juni 2008 13:28:23
Hvordan går det med din søn, mai, jeg håber, at han har det ok?

http://fusion.astro-numerology.dk
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 10. juni 2008 14:54:14
Marita, Han kunne vist alligevel ikke rigtig klare bruddet, så de er kærester igen. Så lad os nu se hvad der ske. Han virker ok glad lige nu.

Timian, bare for du ikke skal misforstå mig, jeg kan godt forstå du fik lukket portalen smiley
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 10. juni 2008 15:22:25
Misforstår dig ikke Mai*SSS*
Du viser stort hensyn.
Jeg er bare totalt overbevist om at i den fysiske 3 dimensionelle verden, der har fysiske 3 dimensionelle væsener førsteret....ligesom vi også passer på ikke at krænke når vi rejser i DERES verdener...At disse verden så kun har et tyndt slør imellem sig kan være en del af problemet....Men den er jo ikke lukket permanent...når mit hus engang ad åre bliver revet ned, vil den åbne sig igen*SSS*

KNUS
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. juni 2008 19:32:22
Opdatering :
Min søn var i dag impliceret i en ulykke. En ældre dame kørte ud foran ham i et kryds, heldigvis er min søn ikke kommet alvorligt til skade, han har dog fået en del knubs, og har slået hovedet slemt, så vi skal holde øje med ham det næste døgns tid. Faktisk ville de helst have beholdt ham på sygehuset.
Den ældre dame er kommet mere alvorligt til skade, hvor slemt ved vi ikke endnu. Men det så ret alvorligt ud.
Vi kom til stedet hurtigt efter ulykken skete, så vi var der mens de skar damen fri. De sendte bud efter en ambulance mere til min søn og han fik krave på og blev taped og spændt fast på en briks. Puha, godt vi kom inden dem. Jeg var gået i coma hvis jeg var kommet og set min søn ligge på den måde uden at vide hvor galt det var.
Vi sad så et par timer på skadestuen i Farsø, mens de undersøgte ham og han blev røngtenfotograferet og sådan noget. Den ældre dame kom også til Farsø, men blev ret hurtigt sendt videre til Ålborg.
Nå, men jeg ringede til kæresten og fortalte hvad der var sket, hun ringede videre til den anden pige og det sidste er så, at hun har sendt en besked, at hun bare beholder de fælge hun har lånt og at hun har trukke anmeldelsen tilbage. Det var nok alligevel for meget for hende at han var på sygehuset.
Nåe ja, og vi skal jo så ud og have en anden bil, det var vores han kørte galt i, og den ser ret totalskadet ud.
Puh, vi lånte jo datterens bil da sønnen ringede og fortalte at han var kørt galt, og på vej derhen kunne vi nær have kørt en pige over. Hun kom på cykel i samme side som om, vendte hovedet og kiggede bagud.....og drejede tværs over vejen. Føj, det var tæt på. Det er slet ikke til at holde ud at tænke på hvis vi havde kørt på hende. Så havde dagen da været fuldendt.
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 10. juni 2008 21:00:43
Jamen dog ! Hvad sker der dog for jer smiley Det kan da snart ikke blive være .
Godt din søn ikke kom mere til , men godt lyder det ikke til at være med den ældre dame . Jeg håber ikke det er for slemt for hende .

Jeg må jo nok sige at jeg ville have fortrukket en retsag , frem for dette .
Men så kan vi jo se at hun er i besidelse af et hjerte , den unge dame .

Men sikke en rædelighed Mai !!
Jeg håber jeres prøvelser er over for denne gang .

Hvis du høre noget om den ældre dame vil du så give besked , porfarvor .
Knus og varme tanker til jer og den ældre dame !!!!
Kærligst Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Redigeret af Pia Lerche d. 10. juni 2008 22:10:58
www.123hjemmeside.dk/pias
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. juni 2008 21:47:29
Vi skal prøve om vi kan finde ud af hvordan det går med damen, jeg ved dog ikke lige hvordan. Det går min søn ret meget på, at vi ikke ved noget om hende. Jeg skal nok skrive hvis vi finder ud af noget.
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. juni 2008 22:14:04
Han må have det forfærdeligt din søn , jeg føler virkelig med ham .
Hvor er det godt han har en dejlig farmillie , der kan være der for ham .

Knuser Pia

kærligst Pia
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Lagt på d. 11. juni 2008 00:29:33
Hvor det dog gør mig ondt, at I skal have det at slås med. Håber det bedste for din søn og for damen.

mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. juni 2008 01:04:13
Den stakkels kone, et øjebliks uopmærksomhed og verden er nok væltet for hende. Hun var klemt fast i bilen, muligvis er hendes ben ødelagt. Hendes bil er ødelagt, totaltskadet, det er begge biler. Hendes kørekort ryger muligvis også. Det er altså til at græde over. Jeg må finde ud af i morgen hvad der er sket med hende. Politiet sagde, at hun var ved bevidsthed da ambulancen kørte med hende. Og hun så vågen ud da jeg så hende på sygehuset i Farsø inden de kørte hende til Ålborg. Men de havde jo koblet alverdens udstyr på hende.
Uanset hvor lidt skyld man har i sådan en ulykke, så nager det alligevel. Sønnen har været igang med....havde jeg nu kørt bagom hende i stedet for at køre over i modsatte side, så havde jeg måske undgået hende, eller kun ramt bagenden. Det kværner i hans hoved og jeg kan se hvor ondt det gør på ham. Det generer ham også, at det var vores bil "han" smadrede. Jeg skriver "han" for det var jo på ingen måde hans skyld, han kørte ikke engang for hurtigt.
Jeg synes det er meget der rammer ham lige i tiden. Som vores naboer sagde (det er sønnens venner) Han er altid bare så uheldig. Og det synes jeg altså efterhånden er rigtigt.
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. juni 2008 11:54:28
Jeg tror det er narturligt at bebrejte sig selv en masse når den slags sker .
Men ingen gør jo den slags med vilje .
Måske han skulle have lidt hjælp , til at komme igennem dette , han har jo været under et stort preds nu i længer tid og så den ulykke oven i .

Du siger hendes ben er ødelagt , men jeg håber de er til at rede , så hun får sin førlighed tilbage .
Knuser Pia

kærligst Pia
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. juni 2008 12:49:47
Jeg ved ikke om hendes ben er ødelagt, det er kun gætterier, hun sad fastklemt. Og det så ud som om det var benene det var galt med.
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 11. juni 2008 15:21:52
Puha Mai, sikke en omgang... Jeg føler med din søn og jer... Håber at han hurtigt kommer ovenpå igen. Jeg ved hvordan han må have det, med den gamle dame og jeres bil, så det gælder jo bare om at få ham til at indse, at han er totalt uden skyld. Men det ved du selvfølgelig godt...

Angående damen... Nu er jeg jo på en brandstation, og meget ofte med fastklemte er det sådan, at det ser værre ud end det er. Selv om man er fastklemt, kan man godt slippe med små skader. Alt det monitorudstyr de kobler på til en overførsel, får det jo også til at se skrækkeligt ud... Selvfølgelig kan det være alvorligt, men lad os håbe det bedste. At hun var ved bevidsthed er et godt tegn.

Mai, jeg tror sagtens din søn kan få at vide hvordan det er gået hende, når han var indblandet i ulykken.

Life is a rollercoaster

Redigeret af Empyrium d. 11. juni 2008 15:22:19
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 11. juni 2008 16:18:00
Jeg har haft ringet til sygehuset i dag, men de kan ikke fortælle mig noget.
Og vi ved jo ikke hvad damen hedder. Men det jeg fik at sygehuset efter at være stillet rundt er, at der igår kom en dame fra Farsø sygehus og ulykken matcher. Hun har været på den afdeling jeg snakkede med, men var kommet videre. Det eneste var, at hun i hvert fald er i live. Men det er jo også godt nok at vide. Vi må kunne få navnet gennem forsikringsselvskabet.
Empyrium, hvad er en FUH-fastklemt ?
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 12. juni 2008 12:11:46
Glæde og jubel. Min datter fandt lige det her om ulykkensmiley
http://tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=4&NewsID=184905
Pu ha, det var godt at se.
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Lagt på d. 12. juni 2008 12:21:43
Det var vel nok dejligt, mai, pyh, det må lette lidt på det hele. Tak, fordi du fortæller. smiley

Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 12. juni 2008 13:35:20
Uha...Sikke en forskrækkelse...og sikke en lettelse det må være for din knægt....Og for DIG kan jeg mærke*SSS*
Jo.....Hvis man har et lidt lavt selvværd, vil man ofte gå og bebrejde sig selv VOLDSOMT, selv for ting som INGEN kunne have ændret.....Eller er det omvendt? Har din søn et lavt selvværd FORDI han har tendens til at bebrejde sig selv ting han ikke er herre over? øh..Det var behandleren der kom ind over....Jeg tænker lidt som Pia, at han kan have brug for at snakke med en totalt udenforstående om hændelserne i hans liv fornyligt....måske bare af den simple årsag, at han vil VIDE inden i sig selv at I altid vil se ting fra HANS side, men hvis en udenforstående fortæller ham det samme, vil han måske opfatte det som et mere objektivt "spejl"....Og så vil han ikke længere KUNNE give sig selv skyld for dit og dat.....Men selvfølgelig bekymrer man sig voldsomt over sådan en stakkels dame...
Men synd han forsøger at påføre sig selv skyld.

KNUS og KRAM
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 12. juni 2008 14:01:20
Altså jeg synes ikke der er noget galt i at have det dårligt over ikke at vide hvordan damen har det. Jeg synes det er en ganske normal reaktion. At man fortæller at man tænker på, at man måske skulle have gjort anderledes er vel heller ingen unormal reaktion. Bare det, at han snakker om det er gode tegn, set med mine øjne. Han bebrejder ikke sig selv selve ulykken, han ved godt, at det ikke var hans skyld. Men hvad der så er godt er, at han heller ikke har sagt et eneste bebrejdende ord om den gamle dame. Ingen vrede eller noget. Selvfølgelig er han ked af, at vi ikke har bil mere bare fordi han skulle låne den, men jeg er glad for, at han lånte den i stedet for at tage sin motorcykel. Jeg er i det hele taget bare glad for, at han er sluppet fra det uden store skader.
Og med hensyn til pigen, så siger han at det er ligemeget, der er meget andet i livet der er vigtigere end om hun scorer hans fælge. Han gider ikke bruge mere energi på den sag. Nu har hun jo trukket anmeldelsen tilbage. Åbenbart under pres fra hans kæreste. Og så er det overstået. Tænk at sådan noget kunne være så vigtigt engang. Herreste gud, det var jo kun fælge. Og herreste gud, hvad betyder en dom for hærværk hvis det endelig var. Livet er da så meget vigtigere. Sådan en ulykke får virkelig tingene sat i perspektiv.

Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 12. juni 2008 16:53:56
Kære Mai

Hvor er det dejligt at læse at I er på vej videre - og al dette på grund af en fælge.....sådan næsten da..smiley

Knus til dig

Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den..
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 12. juni 2008 17:33:55
Åhh ! Det var dejligt at høre smiley

Og dejligt i kan komme vidre .
Ja, det er utroligt som alting pludselig ændre sig , det er som at side i en rushebane , op og ned , py-ha !
Knuser Pia

kærligst Pia
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 14. juni 2008 16:46:08
Suk, er det nu da også nødvendigt??

Man kan undre sig over hvorfor det skal være så meget på en gang.

Godt han er kommet videre smiley

Knus til jer, Johnny

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Side 3 af 3 < 1 2 3
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 4
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554870 Unikke besøg