Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:12
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Forfatter Gay Pride En positiv oplevelse*SSS*
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 25. august 2007 23:28:43
I dag var jeg til GayPride i kbh. Min Datter bad mig om jeg ikke nok ville komme, og det ville jeg selvfølgelig :-)
Jeg blev fulgt til dørs herhjemmefra med diverse ukvemsord, der fik mig til at indse at disse optog er i allerhøjeste grad nødvendige.......Det er mig altid en kilde til undren at "man" ikke bare kan lade folk være som de er, så længe de ikke skader andre? Jeg forstår det ikke....nå....hmmm...Afsted med bus og tog, let forsinket. Marchen skulle starte ved nørrebrohallerne kl 14, men jeg valgte at stå af på hovedbanegården og løbe den modsatte vej*SSS* Hele vejen fik jeg besked af Mille..."nu er vi på vej over broen" osv...Jeg fandt ud af at følge politiet "modsat" Grin....Der hvor de var posteret ville marchen komme.....Jeg småløb igennem københavns gader og ENDELIG hørte vi musik og glade råb*SSS*

Politiet kørte foran flere store lastbiler og musik og trommer lød højere og højere..."JEG ER VED FOLKETEATRET " Skreg jeg ind i tlf til Mille...Samtidig med at en smilende tydeligvis homoseksuel mand placerede en sticker på min trøje i regnbuefarver med henvisning til bøsser og lesbiskes landsforening.....Min svigerdatter hoppede pludseligt forvirret rundt på den anden side af gaden, og jeg SPRANG ind i mellem 2 mænd i kæmpebalkjoler og en politimotorcykel mens jeg skreg "DIANA...JEG ER HER" *G* Jeg følte mig lige pludselig som 17 årig igen...
KÆMPEKNUS og kram fra Mille og Diana og Dianas Mor og flere veninder af pigerne...Vi marcherede ved siden af lastbilen der for fuld hammer Brølede "Hvor længe vil du trædes på.....Forbi rækker af tilskuere der nysgerrigt og meget positivt studerede alle de udklædte deltagere...nogle få gjorde nar af deltagerne....Men de fik "hjerteknusersmilet" Og få smilede ikke igen...Vi sang med af fuld hals og en af kvinderne på lastbilen, iført perler og fjer, et stort smil og ikke meget andet, langede "shots" ned til os *SSSS*
En åben bil med 7 flotte fyre i læderbukser og kasketter var som taget ud af en amerikansk film*GGGG* Nogle mænd gik på stylter i kæmpebalkjoler og fjer på hovedet....2 små englepiger kyssede hinanden inderligt lige foran os....SIKKE en fest...Og så MEGET der var gjort ud af det....En mand var iført en lang kappe udelukkende fremstillet af sko og støvler....Og det så godt ud....funny...Da vi kom til rådhuspladsen valgte vi at gå bag om scenen...der var ikke så mange, der stod vi så og sang med, mens Peter Mygid og Claus Damborg skiftedes til at præsentere kunstnerne...Midt i det hele fandt Frederik, Dianas lillebror en due med brækket vinge, den måtte heales og have lidt vand....Den bevægede sig lidt bedre bagefter, for smerten var ikke så slem mere. Men helt frisk var den ikke. Dog turde vi sætte den fri igen.....Og SÅ gik turen hjemad igen...med minder om glade mennesker, smilende betjente, kvinder og mænd i fantastiske rober...Og Dame Edna Der bare gerne ville provokere ved at slikke sig om munden og se klam ud, men som istedet for fik et stort smil og et blink med øjet, hvilket gav ham det mest pudsigt overraskede udtryk i ansigtet*G*
Jeg skal med igen næste år. Sjældent har det været SÅ morsomt at støtte op om mine unger, som det var i dag*SSSSS*

Hejser regnbueflaget*G*

KNUS
Forfatter RE: Gay Pride En positiv oplevelse*SSS*
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 26. august 2007 01:41:48
smileysmileysmileysmileysmiley Ha-ha ! jeg ser dig lidt som Allis i eventyrland , med alle de forskelige flotte rober !smileysmiley

Jeg er sikker på din datter er vildt stodt af sin seje mor !
Et stort hura for firhed til at være dem vi er smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 27. august 2007 20:36:57
smileysmileysmileysmiley jeg ser for mit indre blik et virvar af farver, rober, fjer og samba-agtige mennesker, der ligesom et kalejdoskop bare hvirvler rundt ... Sikke en oplevelse det må have været ... Jøsses da ... Hvor MÅ der have været mange energier der strømmede igennem gaderne *SS* Lyder som en dejlig oplevelse, men jeg tror at jeg ville have "gået i sort" - det kan jeg gøre bare af at gå ned af strøget i kbh ... med alle de mennesker *SSS*

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 29. august 2007 13:40:11
Griner
Det er ret nøjagtigt beskrevet Pia og Nuunu :-)
Og varer det alt for længe går jeg sørme også i sort......Men et par timer kan jeg klare, med fuld fart på, sang og musik og dans i gaden*SSSS*
Det er SKØNT. Og min datter var LYKKELIG for at jeg kom....Hun VED selvfølgelig at jeg støtter hende fuldstændigt, men jeg skulle jo også vises frem for veninderne og hilse på og være MOR*SSS*

KNUS
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 29. august 2007 15:06:07
Åh, jeg ville bare så gerne have været derinde og se paraden, men jeg hørte om det for sent til, at vi kunne nå det, og så var der også så mange andre ting, vi skulle nå. Men hvor var det dejligt at læse om din dag med din søde datter og Diana. Det er et par skønne tøser.

Knus fra migsmiley

http://fusion.astro-numerology.dk
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 29. august 2007 16:32:43
Det lyder til at have været en fantastisk oplevelse smiley - skønt at det kan lade sig gøre, åbent at feste og have det sjovt, selv om man er "gay" - og godt gået, at du var med, på trods af bemærkningerne hjemmefra.

kram

http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554845 Unikke besøg