Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:34
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Forfatter Jeg trak stikket ud....en tid*SSS*
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 03. marts 2008 09:58:12
Tja....tilbage, og i betydeligt bedre form......I forbindelse med forretningsophør, kreditorer på nakken, tvivl om nyt job, private probs og divertse andre trælse ting, fik jeg pludselig en masse stress tegn....jeg fik svært ved at huske....jeg havde svært ved at falde i søvn, og værst....jeg havde svært ved at finde min indre ro....Så da min router pludselig lavede " Totalophør" en tid, tog jeg det som et vink med en vognstang, og lukkede ned på lavt blus.....altså mig....Det sker vel for mig hvert 3-4 år at jeg tager en periode på en måned eller 2 hvor jeg lukker totalt af for omverdenen, jeg ringer ikke til nogen, jeg "kysser" kun de frøer jeg har LYST til at kysse, Jeg tænker. Jeg nusser rundt og finder mig selv igen. Nusser om mig selv og mine unger...Slipper alle bekymringer og "jeg burde" tanker, står simpelthen AF og kører på halv kraft....Og det har jeg gjort. Den eneste jeg har snakket med er Marita...Hun er muligvis det eneste menneske i verden der virkelig kan "se" mig, med både skidt og kanel og uden at dømme på nogen som helst områder.....og jeg har nydt det...nydt hvert eneste minut.....jeg har spillet en MASSE Sims, jeg har haft dage jeg har daffet rundt i morgenkåbe, og slået en million bøger op på borde og gulvet og sammenlignet urter til dit og dat, jeg har vandret højt syngende rundt i huset med salvie ogandet røgelse, jeg har set tåbelige og sjove serier i timevis på fjernsynet.....jeg har haft dage hvor jeg har grædt af sorg, over nye og gamle tab, dage hvor jeg har jublet af glæde over al den rigdom der er i mit liv. dage hvor der blev ryddet ud og op i tanker og følelser......jeg har tænkt over fortiden,,,,tænkt på min fremtid....jeg har sorteret i alt det jeg IKKE kan gøre noget ved, så det ikke ligger i vejen for alt det jeg KAN gøre....og jeg har tabt 5 kilo....jeg har fået en sund skepsis overfor et menneske der er mig meget nær, men som ikke ønsker mit bedste...ikke bare som tanke men som handling, og jeg ser en ny vej tegne sig i horisonten.....samtidig har jeg gjort op med mig selv at i øjeblikket er penge faktisk vigtige i mit liv, de beroliger nemlig kreditorerne, og giver mig en større ro omkring min fremtid...jeg skal kunne forsørge mig selv. i forgårs brugte jeg en masse tid på fodbad, ansigtsmaske, neglelak og hvad ved jeg....i selvtillidens navn....om aftenen rakte jeg ud efter et menneske jeg sjældent har talt med, en shaman jeg pludselig vidste kunne hjælpe mig med at gøre som mine englekort igen og igen har sagt til mig. "Take back your power"....ikke i en tlf, men jeg rejste til ham og bad om hjælp........og næsten omgående kom svaret i form af indre styrke...og ro....og beundring? for mig?....hvor skønt at blive beundret for den indre styrke man næsten følte man havde mistet....troen på MIG er tilbage...og mit spejl viser en kvinde der er blevet smukkere, roligere, klarere......dette var også en slags vision quest *SSS*Jeg har fået en ny følgesvend....et vidunderligt lille kattedyr, måske en los, eller lille puma....Og jeg har fået noget af mit fysiske syn tilbage....af mystiske årsager ser jeg langt bedre i disse dage, end jeg har gjort i lange tider
igår opdaterede jeg mit cv, i dag skriver jeg en rigtig god ansøgning, til et job som receptionist i holbæk, og i morgen tager jeg personligt dertil og afleverer den med let hjerte og tro på fremtiden.
derudover har jeg indhentet materiale til rudolf steiner deltidsseminariet i kbh.
Jeg måtte i sidste uge bruge en del tid på at undskylde forsinklelser overfor netkunder, og stopppe krediotorerne inden de gjorde noget uoverlagt.......men det er klaret nu......midt i al denne tænken og nuswsen har jeg opdaget en skjult rørskade i min gang, så fyret er nu igang igen, der har været kæmpehul i gulvet, men alt i alt betyder det at jeg nu får nyt pænt gulv i gangen og nye gulvtæpper i stuen og på "mit" værewlse, som altså heller ikke er oppe og stå endnu......men det er som det skal være.....jeg er klar nu....og jeg er glad.....MEGET glad for min pause....og takker førstesalen for skubbet, og hjælpen, og de gode råd undervejs.

Its good to be back

KNUS og KRAM
Forfatter RE: Jeg trak stikket ud....en tid*SSS*
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. marts 2008 10:23:23
Og gik så ud og trak et englekort....det sprang ud da jeg blandede kortene og landede med bagsiden opad....men jeg vidste godt hvilket kort det var *G* TAKE BACK YOUR POWER......Tak gutter...og gutinder deroppe*SSS*bare endnu en bekræftelse,.
Tag din kraft tilbage
ærkeenglen Raziel: Brug din gudgivne kraft og intention til at manifestere velsignelser i dit liv.

Yderligere budskab: Du er en lysende skabning. Du er vismand og troldmand, ypperstepræstinde og du er suveræn til at manifestere. Nu er tiden inde til at samle din åndelige styrke og kraft og gøre brug af din myndighed. Transformer kærligt og bestemt dine intentioner til virkelighed. Bed bønner angående dine intentioner, og bed om tegn og vejledninger for at forme dine manifestationer på det højest tænkelige niveau.

For mig har kortet yderligere den betydning, at man i en tid har givet noget af sin kraft fra sig, at man har lagt den de forkerte steder, i hænderne på de forkerte mennesker, i bekymringer for de forkerte ting....og nu skal kraften samles og øges og bruges til det den er bestemt til.....Og det er jo netop DET jeg har brugt min tid til*SSSS*

KNUS
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 03. marts 2008 11:41:01
Ih altså Timian - nu sidder jeg jo næsten her og piver af glæde smiley
Skøn beretning skønne kvinde.
Den gir mig jo næsten håb om, at der også er håb for mig *G*, og det er ret godt gået smiley
Du har ofte været i mine tanker den sidste tid, du har været savnet.
Skønt du er tilbage og
Tusind tak for at du deler smiley

kram
Randi
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Lagt på d. 03. marts 2008 13:16:18
Sikken en dejlig læsning men samtidig også belærende.
For hvor er vi mange der burde taget stikket ud engang imellem.

Du skal nok finde tilbage igen på rette spor (plejer du jo at gøre ) smiley
Godt du har fået tænkt tanker og rejst og snakket med Marita.

Hvad skulle vi allesammen gøre uden den skønne kvinde smiley

Men dejligt at du er hos os igen og at du deler med os

Knus

Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. marts 2008 13:43:32
Hej Randi
CUT min ven. Træk stikket ud. Gå i enrum med dig selv, og gør det du har lyst til. For Hvis IKKE man gør det, så kommer stressen og depressionerne luskende, og så er man ALLIGEVEL uarbejdsdygtig....Blot på en MØGUBEHAGELIG måde.

Ingen grund til at lade det komme så vidt! Du har kun så mange forpligtelser som du selv synes du har. Tænk over det.
Hvad kunne du tænke dig?
Hvad vil du gerne bruge tid på?
Hvordan ser dit drømmeliv ud?
Hvilke forpligtelser ønsker du at beholde?
Hvilke vil du af med?
Hvilke begrænsninger føler du at du har?

Ser du...Mennesker forsvinder af og til sporløst, og livet går videre.....Du kan sagtens "forsvinde" en tid. Beslutte ikke at tage tlf. Og bare gøre PRÆCIS hvad du vil.

TAKE BACK YOUR POWER og find ud af hvad du vil og ikke vil, istedet for at halse efter hvad du "bør" og ikke "bør"
"bør" er noget man bærer på hovedet eller skubber foran sig *G* Resten er selvskabte lænker

Bare en gang hver 3 eller 4 år.

Tro mig det er en mirakelkur. Giver aldrig mig selv tidsfrister....stiller ingen krav til mig selv. Lader blot mig selv være mig og gør ting jeg gerne vil. Lader tankerne flyde som de vil.

Der er folk der har ligget i sprit i årevis og alligevel er trådt tilbage i livets ræs....mon ikke du også kan det selv om du står af en måned?*SSS*

Mon verden vælter hvis en regning bliver betalt forsent? Eller forsvinder fordi du ikke kontakter den?
Det gør den IKKE.....Men tag den tid der er nødvendig for at DU ikke vælter!

Og Luk ørerne for alle kritiske røster....De betyder NADA i forhold til om du har det godt!

KNUS og KRAM

Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 03. marts 2008 14:28:54
Det lyder som en rigtig god ide - det med at trække stikket ud en tid - men den der "jeg bør" og "jeg burde" - den er bare så pokkers inkarneret i mig - endnu ...
Men det er godt at høre fra dig igen, Smukke
kh Nuunu

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 03. marts 2008 16:25:14
Det må jo være noget i den retning jeg er igang med lige nu.

Af en eller anden grund har jeg fundet nogle mp3 filer på mit eksterne drev - Savage Garden - jo, ved det godt, at de skal aflede min opmærksomhed en times tid eller så, da jeg jo er igang med at afgifte kroppen (rygestop).

Godt nok meldte jeg mig i netværk i torsdags, men det kommer altså til at vente et par dage mere, så jeg kan komme ud over hvad jeg selv føler er en tålmodighedstest - det ene øjeblik er alt ok, humøret højt osv. det næste melder desperationen sig - kroppen kræver og hjernen siger NEJ- fiser fra den ene beskæftigelse til den anden for ikke at tænke for meget, dog uden at få noget særligt ud af det.. Drikker vand i spandevis - hvilket jeg ikke har gjort i flere måneder.. Kaffe smager ad h.. tilsmiley

Tak Timian for øjenåbneren

Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com
Redigeret af Lene d. 03. marts 2008 16:38:02
lene_valentiner@hotmail.com
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 03. marts 2008 17:00:16
Godt at se dig igen søster lys smiley
Jo, det er hårde tider , vi har valgt at leve i . Mennn , nu må det godt begynde at vende lidt til den anden side , for os alle smiley

He-he ! jeg kan lige se det for mig fise rundt med håret ud til alle sider i bare tær og hygge dig i bunkerne .
Og jeg kan sagtens se hvor smuk du er smiley SKØNT billed smiley
Jep , det er skønt at hive stikket ud af og til .

Tak for din altid levende historie smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 03. marts 2008 17:51:41
Tja, jeg må jo melde mig under fanerne også.

Jeg er så let at vælte af pinden - højt humør den ene dag - og helt i kulkælderen den anden, ofte over bagateller - f.eks kan manglende svar på en mail, få mig til at føle mig totalt uelsket. Så banker jeg mig i hovedet over at føle sådan, andre har jo også et liv, og jeg er ikke selv for god til at svare med det samme smiley
Jeg har trukket stikket ud i snart to måneder, men måske har jeg ikke trukket det nok ud - for der er stadig nogle "bør", der hænger og dingler over mit hoved.
Måske skulle jeg tage afsted i sommerhus eller på retreat i et par uger.
Jeg er ved at være træt af at være træt!
Skal jeg måske gå i seng - som en vis Maude; men det bliver støvet ikke fjernet af - der bliver ved med at være problemstillinger jeg skal tage hånd om. Nye ting går i stykker, jeg er svimmel..... PIV
Jeg orker ikke at gøre det, jeg har lyst til, og får kun lige pligttingene overstået....forkert rækkefølge, måske er det det der er galt smiley
Jeg har næsten lyst til at være en baby, der bare skal klynke lidt - så er der en varm favn klar.
Jeg har vist for svært ved at gi` slip og bare lade alt omkring mig være.... og så står den ellers på udrensning skal jeg love for. Men heldigvis har jeg min dejlige familie, og jer og nogle få gode venner her i nærheden, og så "min" healer, der er guld værd - og så mærker jeg af og til, at jeg ikke er alene alligevel, selv om ingen er hjemme.

Skønt at se at du er kommet igennem Timian - jeg glæder mig til at følge efter smiley

Super duper kram smiley
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 03. marts 2008 21:31:01
Velkommen tilbage Timian smiley

Ja, det er underligt, der er ting man ikke kan finde svaret på i den travle hverdag.
Men det lykkes, af sig selv, når man tager sig tid til at slappe af, og helt automatisk lytter i stilheden smiley

Man kan få hjælp både til at koble fra, og også det modsatte, komme i gang igen smiley

Skønt du er tilbage smileysmiley

Knus Johnny

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 06. marts 2008 15:02:54
Hej Randi
Lad du bare støvet kravlet op over panelerne...Og tag i sommerhus....Lav en "FERIE" midt i dit liv´....Ja jeg ved godt det er svært at komme af med den der "bør"....Men tænk....når først det er lykkedes, kan den være helt SVÆR at tage på igen*G*
Tag måske en hjerteveninde eller god ven med...en stabel bøger....god musik at lytte til....dejlige dufte....hvis du har badekar i sommerhuset, så tag et særligt godt badesalt med.....gør KUN hvad du har lyst til....Alle "BØR" er forbudt!

Dette er genopladning. Og jeg trak ikke stikket ud fordi jeg gik ned....Jeg trak stikket ud for ikke at gøre det! Det er en god og givende gerning. Det har jeg BRUG for. Og det er i mine øjne en menneskeret.

Og Dorthe...stolt? Næ...Det er nødvendigt af og til....det VED jeg....det ved min familie, Vi 9ere har jo en eneboer i maven, der OGSÅ skal fodres af og til...uanset hvor udadvendte og sociale vi er i det daglige, har vi brug for at være alene med os selv og vores tanker af og til.

Og jeg tror sågu efterhånden at det ikke KUN er 9ere *G*

Ja søren, det var RIGTIG hyggeligt at få besøg af dig. Det må vi gentage en dag.
Jamen jeg har MASSER af overskud....Masser af ideer, masser af håb og glæde igen.....Og jeg NYDER det...Bortset fra de dumme gulve du ved....Der kommer først tæpper på igen d 17...iiiih....*G*

Pia
Tak søster Sol
Du gør mig altid glad med din altid positive tilgang til livet....Tænkte lidt misundeligt på dig igår, da jeg i TV avisen så at Spanien har omkring 15 graders varme nu....Kunne jeg godt bruge og nyde*GS*

Lene

Tag dig GOD tid.....Vær god ved dig selv, og nyd hvert sekund...Det haster jo ette mer´end det jawer....vel?

Eskapisme har mange ansigter, og af og til kan den faktisk Bruges til noget.
Kan anbefale at spille Sims*G*

Det tager lang tid, man får lov at skabe noget, man bliver opmærksom på de menneskelige behov, og din aktivitet er trods alt så begrænset at der er MASSER af tid til tanker om alt mellem himmel og jord.*G*

Nuunu
Du er så DEJLIG, og jeg ved du vil have enormt svært ved at slippe pligterne bare en tid. Til gengæld er du RIGTIG god til at få de små stunder i ren nydelse i naturen...Start med at fordoble dine små ture.....så skal du bare se...i naturen er der plads til alle tanker....og tankerne løber friere når man bruger benene samtidig.... har ofte nydt tanken om dig og drengen og hunden på gåtur, når solen er ved at gå ned og solen smider om sig med de mest fantastiske farver, pænt fordelt over himlen...for mig er i et billede på ro, og håb og kærlighed....
inspirerende simpelthen.

KNUS og KRAM til jer alle

Det er SKØNT at få lov til at dele glæder og sorger, nederlag og sejre med så dejlige mennesker som jer.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 10
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554953 Unikke besøg