Forfatter |
Syns det er længe siden! |
Mimse
Brugere
Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Lagt på d. 21. marts 2006 19:58:18 |
|
|
Jeg syns det er længe siden vi har set noget til Timian
Jeg ved godt at hun temmelig sikkert har dødtravlt med sin
nye og flotte butik, men jeg er da også nysgerrig efter at høre
hvordan det hele går
Nå...hun kigger nok ind en dag om inden så længe
Lis
Citat
Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
|
|
Forfatter |
RE: Syns det er længe siden! |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 21. marts 2006 22:02:22 |
|
|
Ja, det er ved at være længe siden, vi har hørt noget til Timian, men heldigvis har jeg talt med hende flere gange, hurra for sms, og hun har det fint, men har travlt som aldrig før. Sidst vi talte sammen ventede hun på at få telefonforbindelse til forretningen, og herefter skal hendes pc sættes op, så mon ikke, når først telefonen og pc'en er sat op, når der er en stille stund på et tidspunkt i forretningen, at vi hører fra Timian. Det tror jeg.
Knus til dig, Lis.
Marita |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 21. marts 2006 22:06:20 |
|
|
Ha, det er da morsomt, næppe har man skrevet, at du har ret, Lis, før Timian er online, det er da sjovt |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 21. marts 2006 22:15:55 |
|
|
Jep...Synes nogen kaldte på mig?*G*
Kære venner...Jeg SAVNER jer...Hold da op.....Men jeg har virkeligt meget travlt...og i aften er første aften i laaang tid jeg har været hjemme længere end en halv time før sengetid*G*
Ja butikken tager tid....de sidste 2 dage har der faktisk været ret stille dernede...men uden en ordentlig pc...Grrrr...har forsøgt mig med en ældgammel en jeg har der har kørt på 56kmodem....har svært ved at få den online....og synes ALTING halter bagefter....regnskab, netbutik...besvarelse af mails...leverandører.....Men okay...midt i al travlheden åbner jeg stadig hver morgen butiksdøren med et STORT SMIL*G*
Tror såmænd efter de stille år at LIDT stress er sundt for mig....HOV forresten...Jeg får Shamaner på besøg på lørdag, mellem 11 og 12....de laver en seance hvor de indvier og renser....og jeg glæder mig...i skal være velkomne til at komme forbi, de af jer der kan......
KNUS og SAVNE SAVNE kram
Timian
Der er lettere forvirret for tiden*G* |
|