Forfatter |
Der er noget galt..... |
Empyrium
Brugere
Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 04. juni 2008 17:04:16 |
|
|
Jeg må indrømme at det her chokerede mig virkelig dybt. Og så kan JEG ikke finde en kæreste... Der er altså noget galt i verden...
Klik HER
Life is a rollercoaster |
|
Forfatter |
RE: Der er noget galt..... |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 04. juni 2008 17:54:31 |
|
|
Du har ret Imp, verden er underlig.
Men nu står der også:
Afsenderne føler ofte, at de kan hjælpe eller ændre fangerne. Det lykkes dog meget sjældent,
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Astlik
Brugere
Antal indlæg: 145
Bopæl: Nordjylland
Lagt på d. 04. juni 2008 20:24:40 |
|
|
Jeg er så ikke chokeret over at han får kærestebreve, for sådan er mennesker jo, men jeg har undret mig over det mange gange - denne her talemåde med at der er noget godt i enhver. For det er der jo tydeligvis ikke. Der findes mange mennesker, som der ikke er særlig meget godt i. Jeg har ofte selv tænkt over det spørgsmål - hvorfor synes nogen at der skal være noget godt i alle, selvom det er jo ikke altid tilfældet. Er det fordi man gerne vil fremstille sig selv som meget positiv - det positive menneske, som kan se noget godt i alle?
Jeg har levet så længe, at jeg ved, nogle mennesker er nogle sataner og at de har det fint med det, og hvorfor skal vi andre udstyre dem med nogle gode egenskaber, som de ikke har?
Der findes virkelig dårlige, negative mennesker - hvorfor lukke øjnene for det?
Kh Astlik
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 04. juni 2008 22:27:34 |
|
|
Kære Astlik!
Jeg tror det er for at andet ikke er til at holde ud at tænke på
Ja, Kim nu ved du hvad du skal gøre for at få en kærste når , spøg til side .
Den mand er jo et uhyr , det løber koldt ned af rygen på mig når jeg ser ham UFF !
Jeg forstår at der er mange der gerne hjælper folk i fængsel , men en kærligheds erklæring til sådan et uhyr , det forstår jeg ikke
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Astlik
Brugere
Antal indlæg: 145
Bopæl: Nordjylland
Lagt på d. 05. juni 2008 10:04:38 |
|
|
Det tror jeg du har ret i Pia.
Kh Astlik |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 05. juni 2008 13:04:47 |
|
|
Jeg må så sige, at jeg har aldrig oplevet et mennesker der ikke indeholdt noget godt. De mørke sider kan være dominerende, men der er godt i alle.
Jeg har så bare ikke den underlige trang til at finde det gode hos alle eller redde de der monstre. Jeg kan huske Lundin, han fik også så mange kærlige breve fra forelskede kvinder.
|
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 05. juni 2008 13:21:35 |
|
|
Gad vide om det er fordi, kvinderne "keder" sig og mangler spænding ...? Eller tror de mon at de kan ændre mændene ...? Hvad er der i øvrigt med mange kvinder, siden de tror at mænd skal ændres, når de bliver kærester - eller gift ...? Nå, det var vist en sidebemærkning *S*
Siden de tænder på forbrydere af den karakter - både Lundin, Fritzl, og alle de andre derude ... Jeg tror aldrig at jeg har læst noge mere modbydeligt ... tænk at blive spærret inde i 24 år ...!!! 24 år!! Tænk aldrig at have set dagslys, oplevet solens varme, frisk luft, brise, regnvejr ... Tænk at ens far kan gøre det mod en ... jeg kan kun forestille mig, hvordan det må have været...
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|