Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:23
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Forfatter Mærkelige drømme
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 02. juli 2008 11:11:26
Drømmer meget for tiden....tilsyneladende uden sammenhæng med hverken hverdag eller andet får jeg lange historier, som jeg husker krystalklart....
Her er en

Civilisationen er væk.....Meneskene er spredt over lange afstande...Mark og jeg går alene omkring i håb om at finde andre mennesker at slå os sammen med.

Jeg jager små dyr og tilbereder dem over bål...samler nødder og rødder og hvad jeg kan finde....Vi har det faktisk godt.....men vi vandrer langt omkring...Vi kommer til et sted med meget sand...i sandet går vi længe, men får øje på en bunkerslignende bygning...uden for bygningen står en dreng på 10-11 år....han hedder Noah siger han...Hans Far kommer også ud...De bor her alene og jeg er glad for at se andre mennesker....Mark og Noah leger sammen....Jagter små firben, bygger slotte i sandet osv....Faren siger ikke meget men giver mig høfligt noget at drikke....Pludselig begynder Noah at smide store sten mod Mark og jeg springer op og råber han skal holde op...Jeg holder om mit grædende barn og vender mig mod hans Far og forventer vel at han korekkser drengen.....Men han ryster bare på hovedet og siger2 Mit barn skal ikke ligge under for andres normer"....Jeg udbryder" Så vil i altid være alene og hvad skal der blive af Noah Stenkaster når du er væk?"

Derefter går Mark og jeg videre....Og så slutter drømmen.....

HVORFOR skal jeg huske sådan en drøm?

Jeg undrer mig bare*SSS*

KNUS
Forfatter RE: Mærkelige drømme
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 02. juli 2008 12:33:33
Whoa, Timian - det var da også en uhyggelig drøm ... Måske husker du den specielt godt, fordi der sker noget ondt med Mark - at han får sten kastet efter sig ... Sikke da noget ... Og måske husker du den også fordi at der sker et så uventet angreb - både over for dig og over for din dreng ... Jeg er ikke klog på drømmetydning, men jeg ville bestemt også huske sådan en drøm - de "hænger" i kroppen et stykke tid ...
KNUS til jer - rigtig mange enddag
kh mb

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 02. juli 2008 15:54:58
Jeg vil meget gerne komme med et forslag , selv om jeg jo slet ikke er drømmetyder smiley
Men du går alene rundt med Mark som jo også er dig selv , dit indre barm som du holder af og nyder , jeg mener så at da du går rundt i et mensketomt ingemandsland , tror jeg det betyder at du har smidt alt det over bord som du har skulle lære af i dette liv og kan nu begynde på en frisk .
Du kan sagtens klare dig og du har det godt men savner stadig de sider af dig , som du har " forløst "
Du møder så manden og barnet manden som er din maskoline side og drengen Noah " Noahs ark " Da du jo hele livet har taget dig af andre , fra du var ganske lille og nu begynder han pludselig at sig fra , altså din maskoline side ønsker ikke at dit indre barn skal finde sig i noget mere .
Her går din femenine side så ind , for som jeg tror , er bange for at blive allene i denne verden .
NÃ¥r man ser hvad du er i gennem lige nu . Syntes jeg det passer fint med det .

Det var et hurtigt bud smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 02. juli 2008 22:34:31
Den tænker jeg over Pia....*SSS* Men jeg vil sige...Det var ikke uhyggeligt...Bare uventet og bortset fra chokket over stenkastet, var det tanken om at voksne kan være så uansvarlige at de ikke lærer deres børn at kunne være sammen med andre der rugede bagefter.....Det er jo SYND for børnene, ikke?
Og jeg GIK jo fra dem...Ikke spor bange for at være alene......Blot bekymret for Noah stenkaster.

Det kan godt være Nuunu, at det var stenkastene mod Mark der fik mig til at huske drømmen.....Det tror jeg du har ret i...

Men tak for buddene

KNUS og KRAM
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 09:00:15
Også Jeg Joan
Som skrevet andet steds har jeg siden barn drømt at civilisationen forsvandt....ikke i istid...men....noget andet...noget grimt....og det er altid tiden BAGEFTER jeg ser....sårede mennesker jeg får lov at hjælpe, nogle der ikke kan hjælpes...bange mennesker der gemmer sig...aggressive mennesker der angriber andre og stjæler deres mad og vandforsyninger...hvordan jeg lærer at jage...behovet for at holde sig langt væk fra byerne....og så denne evige vandring...i søgen efter et trygt og godt sted tror jeg...dette var anderledes fordi det bare var DUMT...Dumt af Noahs Far...Jeg tror det er en MULIG fremtid.....Eller en nutid på en af vores parallelplaner....for jeg ved godt vi er mange der drømmer de drømme....og jeg har hidtil taget det som en advarsel....om hvad der KAN ske....Hvis ikke vi passer på hinanden og planeten......men det her var jo bare....DUMT altså?*G*

NÅ...Hvis det sker trækker jeg ned mod Marita....Langt uden om byerne...*SSS*

MÃ¥ske langs vandet? *G*

KNUS
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 09:52:59
Jeg tvivler....Faktisk tror jeg det er MEGET vigtigt at vi lærer at tage hensyn og passe på hinanden...Ikke som et bud fra en forskruet regering, men som en selvfølge, fordi vi har lært det som børn....Noah Stekaster vil altid være alene, men det er hans Fars ansvar...Forstår du mig?
Det er ikke vigtigt hvad folk har på, hvordan de ser ud, hvordan de vælger at leve deres liv. Men det er vigtigt at vi lærer at samarbejde og kommunikere på en rimelig måde, ik?*SSS* Og at forveksle de simpleste sociale omgangsregler med "normer" påført udefra....Tja...Det er DUMT...Og ubetænksomt og uansvarligt......Det er det VIGTIGSTE vi kan lære vores børn...Det vil sikre dem forbundsfæller og gode tider hele livet.

Faktisk ser jeg mange der I DAG ikke opdrager deres børn...og dermed sikrer dem nederlag på nederlag....Og det er synd....Det er rigtigt forbandet synd for børnene.

Knus og Kram
Alexandra Shirley
Brugere

Antal indlæg: 144
Bopæl: Ballerup
Lagt på d. 03. juli 2008 10:35:04
MÃ¥ jeg komme med lidt tydning her?

Jeg tager udgangpunkt i det voldsomme i drømmen - Stenkastet imod "et barn",,,, så kobler jeg det sammenmed din hverdag.

Du står jo overfor at åbne dig egen butik (som er en ny "barnet" begyndelse i dit liv).

Jeg ser det sådan her: Hvis man nu har noget man gerne vil og starter op - og nogen kommer og siger at man er dum, og ikke har tænkt sig om - så er det som at man får "kastet sten" på sig. Man bliver ked af det.

Det er uopdragent (uføflsomt) at sige til andre mennesker (eller man tænker det om sig selv) at man måske kaster sig ud i "ting" som man i første omgang ikke regnede med kan fungere - og give udtryg for at det sikkert går galt på halvvejen.
Det er ubetænktsom at betvivle andre menneskers mortiver for deres handlinger. Så kaster man "sten" - og så går vi alle sammen hen, og bliver ulykkelige, kede og græder.

Du trøster barnet, i dig, som bliver ked af det - hvorfor skal nogen "kaste sten" på ting som du tror på?

Det er ikke sikkert det er "andre" der giver denne kritik (denne kasten med sten) - man kan selv have tvivlende holdninger og så kaster man med sten på sig selv.
Det er ikke umuligt at være lidt i konflikt med tingene selvom man inderst inde føler de er rigtige.

Så det jeg ville frem til er: her går du med alle dine tanker og følelser og holdninger overfor dit nye" barn" projekt - og nogen (måske dig selv) kritesere eller "kaster emd sten".... lige der midt i legen (for det er jo sjovt for dig, dét her projekt) kommer tankerne om det hele nu kan lade sig gøre.

Din reaktion overfor denne kritik (fra dig selv eller andre) er, at DET KAN MAN DA IKKE)... man kan da ikke give lov til den slags (behandling)... det er helt hen i vejret, at lade nogen kaste med "kritik"...

Smiler - ja, og det har du vel egentlig ret i. Hvad skal man bruge den slag til?
Redigeret af Alexandra Shirley d. 03. juli 2008 10:48:39
alexandrashirley@ymail.com
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 14:00:31
Tjaaaah
Jeg ved ikke rigtigt Alexandra Shirley...Jeg kan se du bruger den freudianske model og tror at alt hvad der er i drømme i virkeligheden er udtryk...forskellige udtryk for en selv...Jeg følger ikke Freuds overbevisning i den retning....Man kan SAGTENS have andre mennesker i sine drømme, som dem selv, ligesom andre mennesker er en stor del af vores liv i vågen tilstand....Jeg KENDTE IKKE disse 2 mennesker...Måske stenkastene imod butikken kunne tolkes som CPHs forsøg på at snyde mig....Det var nemlig RIGTiGT dumt*G*Og unødvendigt.....Men...CPH fandt MIG....Ikke omvendt....Og Jeg "gik" godt nok...Men de vendte jo tilbage og lavede kontrakten om.

Alligevel kan du godt have fanget noget rigtigt der*SSSS*

At Tvivle og undersøge og finde ud af ting, før man starter noget nyt, er jeg ret afklaret med...det ville være meget naivt og uforsigtigt IKKE at undersøge ting til bunds.....(som sagen med CPH viste) Jeg ved også med mig selv at det er overstået når jeg går igang...Så er der kun FREMAD tilbage...uanset hvor vejen går hen*SSS* Så er det godt nok...og er som det skal være...(Du ved det nok ikke Shirley, men jeg er gået ned med en butik i november sidste år)

Og det er OK. Jeg slæber det ikke med mig ret længe*SSS*

Men vil stadig påstå det er bedre at være velunderrettet end bagklog*G* Siger jeg bagklogt*GGGG*

KNUS og KRAM og Tak for tolkningen...Også til jer andre....Der er da noget at tænke over*SSS*

Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 03. juli 2008 14:29:56
Civilisationen er væk.....Meneskene er spredt over lange afstande...Mark og jeg går alene omkring i håb om at finde andre mennesker at slå os sammen med.

Det var hvad jeg hæftede mig mest ved i din drøm....
At være ude i noget, der gør at du søger andre veje/udveje og at du finder et godt sted til dig og drengen. Et barn har brug for at blive taget alvorligt og blive passet på...

Og så til noget helt andetm da du jo har prøvet det før. Måske har du fat i noget meget gammelt..... tænker her på navnet Noah ..... Arken og en ny begyndelse...dog med forhindringer, der dog er til for at overvindes. Og måske noget du bare skal vide og noget der bare slippes fri i dine drømme....
Bare en tanke...smiley

Knus og drøm godt
Runah

Runah: jeg var lige inde og sætte en ] til sidst efter dit citat, så det kom frem som et citat. Håber, det er ok.

Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den..
Redigeret af Marita d. 03. juli 2008 14:51:47
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 03. juli 2008 14:37:30
Nej jeg bruger ikke freud... jeg gætter bare som alle andre..
Astlik
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 145
Bopæl: Nordjylland
Lagt på d. 03. juli 2008 14:44:16
Hej Timian

Jeg hæfter mig også ved navnet Noah - jorden går under og nyt land skal bygges op, nye muligheder.
Sten, sand, ikke ret mange mennesker, bunkerlignende bygning, jage små dyr og spise dem, en lang vandring; drømmen slutter med at du går videre. Jeg tænker umiddelbart, at det med din ny forretning ikke bliver til noget, af en eller anden grund - fordi du i drømmen går videre - du søger videre.
Slutningen af en drøm er altid vigtig - du forventer noget, som ikke kommer (at han irettesætter sit barn = retfærdighed), hvorefter du går videre...

Kh Astlik
ORENDA
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 14:56:21
Ja, hvad er drøm og hvad er ikke ?
Det siges at drømme ikke har faver - lyd - dufte og smag .
Men når jeg drømmer er det ALTID med faver - dufte - lyde og smag .
SÃ¥ der er jeg jo ikke helt enig .

Måske du er på besøg i en anden krop , der er jo virklig folk der lever på den måde også i vore dage .
Knuser Pia

kærligst Pia
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 15:48:42
Spændende tolkninger*SSS*
Jeg drømmer forøvrigt også både med farver dufte lyde og følesans...Jeg tænkte selv over navnet....Noah...Men det er jo omvendt...Noah gjorde noget godt med arken. Reddede Dyr og mennesker...Sin familie....Noah stenkaster var destruktiv...ødelagde ting for sig selv og sårede andre....

Ang. butik...
Og jeg har modtaget den reviderede kontrakt, og forventer den underskrevet i denne uge.....Men jeg "gik" faktisk fra den første*G*

Helt og aldeles.

Derfor kan tolkningen som Noah og hans Far som CPH godt være HELT sand....noget jeg troede var en ny begyndelse, blev saboteret med snyd og fusk...og jeg gik min vej...ret fortørnet....En skam at drømmen sluttede DER*G*
En meget god veninde har forøvrigt fortalt mig at , da jeg var overbevist om at alt om butik var slut...Hørte hun "at det bare var noget jeg troede" *G*

Men tusind tak for hjælpen.....

Pia...Jeg var ikke i en anden krop...jeg var MIG*SSS* Dog lidt tyndere og mere senet....Men det KUNNE være mig i et parallel univers.....Videnskabsmændene er ret enige om at disse findes....At vi altså findes i flere universer på samme tid....Det er ikke højspirituelt stof, men ren videnskab*SSS*

KNUS og KRAM
Alexandra Shirley
Brugere

Lagt på d. 03. juli 2008 17:02:56
Det vigtigste med den her slags tolkninger fra andre - er om det føles rigtigt. Drømme er altid vores egne - og vi er selv altid tættest på at forstå dem. Hvadvi andre mener og tror er rigtigt er i virkeligheden lidt vold på det fine værktøj som drømme er. De kan godt dessikeres så meget at budskabet forsvinder ud af syne.
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 17:55:59
Jeg synes nu i fik skudt mig fint ind på det Alexandra Shirley*SSS

Og jeg takker mange gange
KNUS og KRAM
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 20:57:57
Pia...Jeg var ikke i en anden krop...jeg var MIG*SSS* Dog lidt tyndere og mere senet....Men det KUNNE være mig i et parallel univers.....Videnskabsmændene er ret enige om at disse findes....At vi altså findes i flere universer på samme tid....Det er ikke højspirituelt stof, men ren videnskab*SSS

Det er nu også min mening at vi er flere steder på en gang .
Og jeg havede nu også forventet at du ville svare sådan ti-hi !!!
Knuser Pia

kærligst Pia
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. juli 2008 22:54:56
KÆMPEKNUS til dig retur*SSS* KNUS
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554891 Unikke besøg