Forside Astro-Numerology.dk FORUM Artikler Klummen Søg22. December 2024 06:09
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
F tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlg
PORTALEN PÅ ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Forfatter Den blå sommerfugl flyver igen ...
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1146
Bopl: Vestjylland
Lagt p d. 04. august 2008 20:35:30
Jeg elsker Den blå Sommerfugl - den løfter og beriger mit sind.
Men den er ikke min 'bibel' og jeg er ikke slave af hvad der er af budskaber - for det er jo nu engang overført til trediemand.... smiley

http://danish.lwstaff.com/kirsten

Men med den nyligt overståede solformørkelse i tankerne og, for mig, de sidste måneders turpulens - trods alt den gode slags, selv om det kan være svært at holde pusten.... så har jeg lyst til at dele budskabet fra 1. august 2008

Kh Runah

What´s Up On Planet Earth?

af Karen Bishop

Augusts nye begyndelser... Lyset kommer igen. - 1. august 2008

Hilsen!

Der er vidunderlige nyheder at fortælle med hensyn til den totale solformørkelse og nymåne. Jeg tror, det vil give mange af os en positiv og vigtig påvirkning, os der er her på planeten for at tjene og assistere planetens åndelige udvikling, og således resultere i en stor støtte til fortsættelsen med alle vores specielle ydelser, evner og talenter. Og d. 16. august (eller d. 17.) vil en delvis måneformørkelse og fuldmåne ske. Jeg vil skrive mere om månens betydning, når det nærmer sig.

En fuld solformørkelse (og nymåne) sker d. 1. august 2008, og selvom det ikke være synligt på alle geografiske steder, vil det ikke desto mindre påvirke os. Solformørkelsen på dette kritiske tidspunkt på vores udviklingsrejse vil understrege og støtte en ny begyndelse med at en del modstand fra modsatrettede kræfter ender.

Hvad betyder det præcis? Hvis du har forsøgt at gå fremad med dit formål, projekt, eller hvad som helst andet, vil den ventede solformørkelse assistere dig i at brolægge en meget mere klar og ordentlig vej.

Solen vil blive blokeret i en kort tid. Hvor mærkeligt det end kan lyde, betyder det energimæssigt, at det vil stoppe strømmen af energi til de dele, der har kunnet løbe løbsk i den seneste tid, og som har skabt ubehagelige følelser og oplevelser for mange af os, mens vi forsøger at gøre fremgang, eller skabe vores drømme, ønsker, projekter, og næste faser, der er os nære og kære. Det vil markere slutningen af det ”gamle”.

Solformørkelsen og nymånen vil markere et vigtigt vendepunkt. Energierne, som har været i fronten i den seneste tid, eller de lavere vibrerende og tætte energier, vil nu få et ”ophør” i deres kraft, eller med andre ord, til deres evne til at kunne løbe løbsk med forsøg på at dæmpe lyset på deres gamle måder.

Når nymånen og solen starter på ny efter denne blokade, vil det betyde en ny begyndelse for de fleste af os. Og denne nye begyndelse vil blive frisk og klar, lige som en ny start uden modstandsenergierne.

Før nye og støttende energier ankommer, føler vi sædvanligvis, at støtten eller lyset trækker sig ud. Når denne fase opstår, vil de mørkere og tættere energier virkelig løbe løbsk. Det er som når læreren har forladt klasseværelset, og klassen så tager hævn. Nå, ”læreren” er nu kommet tilbage, og tingene vil nu begynde at ændres. De højere måder og lyset vil nu kunne tage kommandoen og gøre deres tilstedeværelse kendt og respekteret.

Som altid behøver vi at give tid for at tingene kan justeres, komme på plads og udlignes. Disse vente- eller udligningsperioder kan være udfordrende. Hvis du er en, der har følt at du har været ignoreret, ikke respekteret, udnyttet, afspærret, lukket inde uden nogen steder at gå hen, tingene overtaget af lavere vibrerende elementer, der lod til at vide langt mindre end du, så vær parat til forandring.

Nymånen og solformørkelsen vil ændre på al dette.

For specielt dem, der har fingeren på pulsen eller er højsensitive, kan fysiske manifestationer på det seneste føles som opbygning af pres, oppustet mave og en følelse af udvidelse, korte lunter og en manglende evne til at tolerere lavere vibrerende energier, som lod til at være alle vegne, pres på indvoldene og kramper med behov for hyppige toiletbesøg, hvileløs søvn og endda følelser af meningsløshed.

Du kan have følt det som der var ingen steder, der var behagelige, at alt omkring dig var af en meget gammel virkelighed og dannede ingen mening for dig nu (eller nogensinde), at det som havde kommandoen eller som var i fronten ikke anede hvad det gjorde, at tingene var kommet så langt ud, de kunne – og så lidt længere, eller måske som om du ikke deltage på nogen måde i noget som helst. Fuldstændig fastspændt. Og måske havde du afsky for de lavere vibrerende energier omkring dig, da det er hvad opstigningsprocessen fortsætter med at skabe... højere vibrerende energier uden evne til at tåle de lavere vibrerende.

Tingene behøvede nok tid til at finde deres nye og bedre udlignede energi-hjem. Og da vi oplevede lidelse, blev vi virkelig klar over hvad det er, der er mest vigtigt for os. Junis solhverv slog meget ud af sin plads, som behøvede at finde sig et nyt energi-hjem, og selvom meget indeni os, som vibrerede lavere, var givet fri til et andet hjem langt, langt væk fra hvor vi er nu vibrerende. Og på denne måde kan vi have funderet over hvem vi var og hvad vi nu skulle gøre.

Mange skulle ramme bunden for til sidst at være villige til at lave forandringer. For de mange, der bærer meget lys, kunne det være en udfordring at være forbudt at hjælpe. Vi har været blokeret fra at redde andre og at holde lyset højt, da meget blev nødt til at falde... at falde ind i dets nye og rette plads. Og selv om du var en af dem, der ikke blev personligt påvirket af bulldozer-energierne fra sommersolhvervet, vil deres effekt stadig føles, da mange af vores elskede sandelig blev påvirket. Bare det at stille sig ud i den store natur, kunne gøre, at man mærkede disse intense og enerverende energier!

På denne måde vil lysbærerne være næsten foruden deres kraft og meget af det, de troede de var. Men vi bestemte os for denne handling, da det ville skabe størst ændring, og stor forandring var nu nødvendig, da tingene endelig var klar til at bevæge sig fremad... og vi ønskede at tage så mange med os som muligt!

Nye forbindelser skulle knyttes før vi kunne forsætte yderligere. Og da vi erkendte hvad der er os kært og hvad der betyder mest, evnede vi at knytte os til de renere og simplere ting, som altid vil bestå.

Døren er nu åbnet for flere nye begyndelser. Mange af trinene er fuldført, selvom det skabte store udfordringer for mange. Men i enden vil vi finde os selv meget nærmere vores himmel på jorden.

Med solformørkelsen og nymånen vil et nyt kapitel åbnes, og meget af det gamle vil miste dets gamle kraft. Vi vil igen mærke støtte, vi vil have mere at forbindes til og holde fast i, og vejen foran os vil være meget klarere.

www.whatsuponplanetearth.com

Ønsker dig himmel i dit hjerte, stjernelys i din sjæl

Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den..
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Forfatter RE: Den blå sommerfugl flyver igen ...
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1976
Bopl: Vendsyssel DK
Lagt p d. 04. august 2008 22:11:52
Tak - det er dejlig læsning smiley

knus
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1520
Lagt p d. 05. august 2008 09:47:28
Tja
Afgjort et mere positivt budskab om solformørkelsen, end så mange andre.....så i fjernsynet at en kvinde i....(hvor? et sted i østen) Havde født et barn under sidste solformørkelse...2 dage efter blev barnet fundet dødt i et latrin.....Kvinden forklarede tårevædet at hun havde været "nødt til at slå det ihjel, da det jo var forbandet"

Min Mark hørte det og sad en halv time chokeret og udbrød " Hvordan glemmer man noget man har hørt?" mens han holdt sig for ørerne....

Men det påvirker os helt sikkert...nogen positivt, andre negativt....

Jeg vælger at tro, det positive er det mest rigtige*SSS*

KNUS
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlg: 1146
Bopl: Vestjylland
Lagt p d. 05. august 2008 11:56:18

Ja - sådan tænker jeg også.... men balancen bliver mere og mere hårfin føler jeg efterhånden.... også i det daglige..

Solen vil blive blokeret i en kort tid. Hvor mærkeligt det end kan lyde, betyder det energimæssigt, at det vil stoppe strømmen af energi til de dele, der har kunnet løbe løbsk i den seneste tid, og som har skabt ubehagelige følelser og oplevelser for mange af os, mens vi forsøger at gøre fremgang, eller skabe vores drømme, ønsker, projekter, og næste faser, der er os nære og kære. Det vil markere slutningen af det ”gamle”.

Måske lidt banalt - men de små ting afspejler jo større ting og jeg fik faktisk min pung stjålert under solformørkelsen i fredags... og netop i sommer har penge spillet en stor rolle for mig og jeg har samtidig brugt alt for mange - uden at være så nøjregnende - hvilket betød at jeg måtte stoppe op og se noget gå fra mig og derfra til tænke lidt mere over mine virkelige ønsker .....

- men måske var pungen blevet stjålet alligevel vil nogen nok sige...... fra min åbne taske i cykelkurven, men jeg to meter derfra stod og rodede i gamle bøger på torvet.....smileysmiley

Knus Runah

Ofte finder vi vejen, efterhånden som vi går hen ad den..
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Spring til debat:
Besgende
Gster online: 5
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
Månen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside Astro-Numerology.dk FORUM Artikler Klummen Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554822 Unikke besg