Forfatter |
Målløs ! |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 05. september 2008 22:29:09 |
|
|
Hvordan kan folk gøre sådan noget ?
http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1052270.ece |
|
Forfatter |
RE: Målløs ! |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 05. september 2008 22:49:53 |
|
|
Ja - belive it - or not - jeg synes, det er dybt uetisk, at der er læger, som går med til at lave sådan nogle operationer.
At mennesker har lyst til at mishandle deres kroppe på den måde - er måske sjovt en tid, men hvad så bagefter?
Alligevel - hvem er jeg, at dømme hvad de vælger at gøre? Jeg må jo sørge for at feje for min egen dør allerførst.
Jeg tror, der kommer en regning, som ikke er så sjov at betale engang, og så er det sikkert samfundet, og dermed almindelige skatteydere, der skal betale for, at de får det hele lavet om igen.
Men igen - holder det vand ift lægeløftet?
Uh, jeg kunne finde på meget at skrive, men glæder mig til at læse andres reaktioner.
kh Randi |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 05. september 2008 23:05:54 |
|
|
Tjah...på den anden side....Er det værre end at blive opereret gang på gang for at ligne en barbiedukke, miss amerika, eller holde sig evig ung?
Dette VINDER da på den kreative side*SSS*
KNUS |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 05. september 2008 23:15:24 |
|
|
God pointe - og fx Michael Jackson er jo ikke lige det smukkeste eksempel ift skønhedsoperationer - der er en hel del skræmmende eksempler efterhånden; men de ligner da trods alt stadig mennesker....... tænker jeg lige nu.
Det er kreativt - ja, men er det ok at bruge penge og lægers kompetencer på sådan noget - når der er brug for deres tid og ressourcer på at hjælpe syge til et anstændigt liv ?
Der er nok ikke noget helt rigtigt/forkert i dette; meeeen alligevel..... |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 05. september 2008 23:40:16 |
|
|
Jeg var nu ikke forarget over dem, bare målløs. Hvad får dog folk til at gøre sådan noget. Det må da gøre ondt at få tænderne filet på den måde, og alt det andet også.
Jeg forstår simpelthen bare ikke hvad det er for en drift der får dem til at ønske at ændre udseendet så drastisk.
Men facinerende er det da...på en eller anden måde.
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 06. september 2008 05:40:13 |
|
|
Jeg er ikke forarget, mere sådan avvvv! Men jeg undrer mig over, at der er nogen læge, som har villet spalteoperere tungen på ham øglemanden. Og så vil jeg sige, at jeg synes, at vore katte er titusind gange mere tiltrækkende end kattemanden i eksemplet.
Ja, mai, fascinerende på et eller andet underligt plan - jeg ville nu aldrig gøre det. Det er kropsudsmykning, der overskrider mine grænser.
Men det gør kæmpe enorme kunstige ballonbabser også!
|
|