Det ser sørme lækkert ud! Jeg så ham kort på TV en dag, hvor jeg bed mærke i at han havde egen plantage.
Når nu snakken er ved chokolade, så havde jeg besvær med dyr chokolade, som skulle pensles i bunden på mandelhorn. Det blev alt for flydende. Men det kan være at det var, fordi jeg ikke bruger termometer, og at det var blevet for varm? Jeg plejer ikke at have så meget besvær med den billige.
Argghh, selvom jeg ikke har fået morgenmad endnu, så er min mave klar til chokolade........især det hvide
Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 25. marts 2010 09:08:12
Jeg har aldrig oplevet, at dyr chocolade blev for flydende. Var det med højt cacaoindhold ?
Jeg så ham ikke på tv, men har snakket i telefon med ham. Og jeg har fået en æske chokolade derfra i går. Jeg har ikke smagt på det endnu, men hold da helt op hvor det dufter godt. I æsken lå der også et lille hæfte der fortæller om hvor kakaoen kommer fra, nemlig deres egen plantage. Og en opskrift på calvadostrøfler.
Ideen om, at når man køber en lækker bid chokolade fra dem, så støtter man også nogle plantagearbejderer et andet sted i verden, den tiltaler mig meget.
Men uha, det er dyrt, deres chokolade.
Ja, det var en chokolade med meget højt kakao indhold.....men måske var den blevet for varm.......men så vil jeg sige, at den billigere er nemmere at arbejde med - men smager ikke på samme måde. Jeg har altså ikke så meget erfaring med den slags. Kun i at spise det.
Du er heldig med den æske guf. Husk at stille den på køl, for der er sikkert frisk fløde og alt det der i.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.