Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 16. september 2010 11:40:37
Er der nogen der kender noget til vacumterapi. F.eks har erfaringer med at have modtaget det eller kender nogen der får det. Måske ved hvor man kan lære at give det ?Altså hvem der laver kurser i det.
Hvordan det virker osv.
Antal indlæg: 525 Bopæl: Thisted Tilmeldt: 31.03.06
Lagt på d. 16. september 2010 17:41:16
hmm - jeg har hørt - engang - at det kunne bruges i forbindelse med f.eks. koldbrand, da det skulle være medvirkende til genskabelse af blodomløbet.
Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 22. oktober 2010 22:20:25
Hej Mai
Har du fundet ud af noget mere?
Jeg var ved at Google lidt, men det eneste jeg kunne finde, var om en, som havde undervist, og ellers nu brugte det til behandling - ikke noget om hvordan man bliver behandler.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.