Forfatter |
Nedture |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 11. april 2006 14:35:14 |
|
|
Hvad er det der sker ? Hvorfor bliver det hele uoverskueligt ? Jeg har et godt liv. Jeg kan gøre som jeg vil, har rimelig økonomi, frihed til det jeg vil. Et arbejde jeg er glad for. Hvorfor er jeg trist og irritabel ? Hvorfor kan jeg ikke overskue tingene lige nu ? Hvorfor kan jeg ikke bare få ryddet op på mit værelse, det ville tage måske to timer, jeg har brugt dage og er alligevel ikke kommet ret meget længere. Jeg har virkelig svært ved at overskue tingene og forstår ikke hvad grunden er. Øv hvor er det bare træls.
Er der nogen af jer, der måske kunne mærke noget i forbindelse med mig og min forvirring over tingene, så vil jeg altså rigtig gerne høre fra jer, og allerhelst en lille privat besked. Jeg er lidt sart i øjeblikket med at få alt for meget af mit private ud i offentligheden. Jeg ved ikke lige hvorfor, men sådan har jeg det altså.
Nu er jeg jo jyde, så når jeg skriver "lidt sart" så er det altså alvorligt, meget værre end hvis jeg havde skrevet "meget sart"
- mai |
|
Forfatter |
RE: Nedture |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 11. april 2006 20:43:18 |
|
|
Kære mai.
Ja, det er ikke nemt at være til, og jeg vil gerne forsøge at svare på en pm, men håber, at du har lidt tid til at vente. Vi er i gang med den helt store oprydning, før påskeslaget skal stå Både Johnnys og min familie kommer, og huset ligner noget, man tror er lyv.
Jeg vender tilbage.
Mange knus
Marita |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 11. april 2006 21:14:37 |
|
|
Kære Marita
Skulle det nu forsvinde inden du får svaret, så er der ikke sket den store skade ved det
Held med familiepåsken. Vi har også tradition for det helt store familie-løbsammen. Det er så hyggeligt
knus fra mai
|
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 18. april 2006 01:35:24 |
|
|
Jeg har haft besøg af Kasper i påsken og det har gjort underværker. Jeg har haft en rigtig god og dejlig påske.
- mai |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 18. april 2006 01:42:42 |
|
|
Kære mai.
Hvor er det bare dejligt at læse. Jeg er ked af, at jeg ikke fik skrevet til dig, men tiden gik, og der har været folk her hele tiden indtil i dag, hvor jeg så gik omkuld midt på dagen og sov tre timer. Du er heldig, at du har en ven som Kasper
Kærlig hilsen
Marita |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 18. april 2006 09:07:20 |
|
|
Kære Marita
Det er helt ok, jeg har også haft huset fuldt. Og har haft det rigtigt godt. Men hvis du får tid, så må du alligevel meget gerne tage et kig. Og kig evt efter en forbindelse med det andet jeg har skrevet om : "forsvunden tid" For jeg kom til at tænke på, at det blev helt galt efter det.
Kærlig hilsen mai
|
|