Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 18. april 2006 01:33:45
Jeg havde den særeste oplevelse en formiddag på vej hjem fra arbejde. Jeg kan godt sådan køre i mine egne tanker og ikke se hvad jeg lige kører forbi, men her forvandt bare mindst 5 km. Jeg kan huske jeg kom forbi et sted, og derefter at jeg kører et andet sted mindst 5 km længere fremme. Havde det nu været lige vej, så var det måske ikke så mærkeligt, men jeg er kommet igennem en by, og jeg er drejet et par gange.
Jeg har forsøgt og forsøgt at huske at jeg kom over jernbanen, men det er umuligt, jeg har ingen erindring om det. Ej heller at jeg har holdt i et kryds og er kørt ud på en lidt større vej. Det føles virkelig som om der er forsvundet noget tid fra mig. Jeg ved ikke præcis hvor længe, men omkring 10 min. mangler der. Er der andre der har haft lignende oplevelser ?
- mai
Personligt må jeg indrømme, at jeg synes, at det er ubehageligt at miste kontrollen på den måde, i hvert fald når der er tale om, at man gør det ude i trafikken. Og jeg håber, at jeg ikke får alt for mange af den slags oplevelser fremover.
Godt, at ingen kom noget til, da det nu skete for dig.
Synes du ikke, at det er ubehageligt?
Knus
Marita
Redigeret af Marita d. 18. april 2006 02:27:45
Antal indlæg: 1857 Bopæl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 18. april 2006 02:15:32
Jeg oplever også ind i mellem at jeg ikke ved hvad der er sket i et kortere tidsrum.
Jeg har en ide om at hjernen kører bilen på "autopilot", og kun slår bevidstheden til hvis der sker noget "autopiloten" ikke kan klare, men jeg ved det jo ikke, for jeg kan jo ikke huske noget
Jeg har ikke oplevet det som ubehageligt, det opleves ikke som man har sovet, det er helt anderledes.
Knus Johnny
Er du dig; eller er du inden i
Redigeret af Johnnyk d. 18. april 2006 02:35:20
Antal indlæg: 2446 Bopæl: Himmerland Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 18. april 2006 09:02:25
Marita, Jo, det var dødhamrende ubehageligt.
Jeg anede ikke hvor jeg var da jeg "kom til bevidsthed"
Johnny, jeg har tit oplevet det med at slå "autopiloten" til. Jeg har også langt på arbejde, og kan få vendt en masse problemer med mig selv på vejen, og ganske som du siger, så er man der med det samme hvis der sker noget. Men jeg plejer i sådanne tilfælder at kunne huske nogle ting hvis jeg anstrenger mig. Det her var anderledes, dybere. Og det gjorde mig bange. En af de tanker der meldte sig var " har du kørt på nogen og fortrængt det" Men jeg har ikke hørt noget, og der har ikke stået noget i aviserne. Men det er altså meget, meget ubehageligt.
- mai
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.