Forfatter |
Øhhhhh hvad sker der lige her |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 17. maj 2006 18:18:39 |
|
|
Der skete noget i nat eller i går, jeg kender ikke lige det eksakte tidspunkt som jeg lige skal af med.
Vi har en forholdsvis lang indkørsel, og her havde vi 4 solcelle-lamper.
NÃ¥r jeg skriver havde, er det fordi en eller anden idiot har nuppe de 3 af dem (hvad har den 4'de gjort??)
Tænk sig at gøre sig til tyv for 3 lamper til 60kr stykket, det er simpelt hen for meget.
Og her troede jeg vi boede fredeligt på landet!!!
MÃ¥ske er det en bybo der er kommet forbi
Øv - Johnny
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
RE: Øhhhhh hvad sker der lige her |
Gullvig
Brugere
Antal indlæg: 388
Lagt på d. 17. maj 2006 18:34:51 |
|
|
Undskyld kære Johnny,men jeg sidder her og griner,jeg ved godt at det er ærgeligt, men jeg tænker på om den person der har taget dem, har måske ikke kunnet finde hjem uden lys, måske havde person kun tre arme,nej hvor plat.
knus
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 17. maj 2006 20:56:40 |
|
|
Ja, er det ikke hammerstrengt? Tænk at hugge tre dumme lamper. Vi havde stillet dem der, så vi kunne finde indkørslen, når det er mørkt. Her er jo ikke gadelygter heromkring.
Den af os, som var mest overrasket, var nok Johnny, jeg venter mig (desværre) lidt af hvert af mine medmennesker, medens Johnny fortsat har en fast tro på det bedste i alle. Det har jeg i princippet også, men alligevel........
Det, som du fortæller, Riana, det er altså også bare så groft. Jeg forstår ikke, at folk gør det. |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 17. maj 2006 23:09:40 |
|
|
Kommer bare til at tænke på at havde i set ud af vinduet....havde i bare kunnet følge lyset*G* Ingen afbryder knap på solcelle lamper jo*SSS* |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 18. maj 2006 01:28:28 |
|
|
Der var faktisk en afbryder på den ene, en delux rustfri version
men jeg tror de havde meget travlt med at komme væk, de overså nemlig det spyd der sidder i jorden til den ene af lamperne.
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 18. maj 2006 11:04:39 |
|
|
Kan man så sige i har haft besøg af "lygtemænd"?
Hmm..Spøg til side...det er selvfølgelig surt show. Men mon ikke det hører ind under det man kalder "drengestreger"
(For mit indre øje ser jeg 2 knallerter...den ene sidder der 2 på....hej vores egne gadelamper.....grinen og fnisen)....måske er det bare min fantasi....men jeg tror ikke det en "planlagt" ting*SSS*
Kan du huske hvor tosset man var i den alder?*SSS*
Trøsteknus og SMIL |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 18. maj 2006 11:12:19 |
|
|
Jamen, du har fuldstændig ret, Timian, jeg synes også, det et eller andet sted er lidt morsomt, det er bare møjirriterende, for nu kan man ikke se et hammerslag, når det er mørkt, og man kommer ude fra landevejen og vil dreje ind, men så må man jo bare bruge sit indre kompas, hvis man har sådan et altså |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 18. maj 2006 12:22:10 |
|
|
Kære Marita
Du kender min af og til trælse grinebider humor...ikke altid velvalgt, men umulig at undertrykke*S*
Var det sket hjemme hos os ville min mand råbe og skrige,,,Hvad Johny aldrig kunne finde på...og jeg ville stå i døren og "boble" indvendigt*SSS*
Min eks kunne vist have kvalt mig engang, vi var lige flyttet id i drømmehuset...købt efter dødsbo, derfor ingen garantier...en time efter begyndte det at regne....og selv om køkkenet lå i nederste etage regnede det ned fra loftet....otteogtyve skåle måtte vi pakke ud og sætte op*G*...og spande og gryder og dybe tallerkner....og jeg var helt færdig af grin....det var SIMPELTHEN for komiskt*GGG*
Sorry....Sig til Johnny jeg ikke kan lade være*SSS*
KNUS og SMIL
|
|