Antal indlæg: 1857 Bopæl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 07. juli 2006 12:28:17
En albinohest, der er ansat i det britiske politi, klarer sig gennem hedebølgen ved hjælp af midler, man normalt ikke sætter i forbindelse med dyr. Den bliver nemlig pjasket til med indholdet af 30 flasker solcreme hver dag.
Den trofaste ganger, der har det lidt misvisende navn Blue, lider af en genetisk defekt, som betyder, at den ikke producerer melanin og derfor har yderst ringe beskyttelse mod den brændende sommersol.
Hingsten gør tjeneste hos politiet i Humberside, hvor man ikke har råd til de enorme mængder solcreme. Det problem løste sig imidlertid efter en appel på Internettet. Et lokalt apotek meldte sig med en gave bestående af foreløbig 25 liter faktor 50-lotion i store tromler.
Betjentene tapper hver morgen, hvad der svarer til 30 flasker, og gnider Blue godt ind.
På den måde klarer han dagens opgaver uden at blive forbrændt - og dufter godt.
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.