Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 10:07
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5352
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Forfatter Trækker mig lidt tilbage
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 09. oktober 2006 17:06:09
Kære Alle
Jeg trækker mig lidt tilbage fra den her store verden, der ellers er ved at åbne sig for mig - og har åbnet sig. Har tænkt og tænkt ... Jeg er slet ikke klar til alle der oplevelser, som for mig er dybt skræmmende. Selvom alle har været der med gode råd og - der har virkelig været mange, som har villet hjælpe, og det er jeg simpelthen bare dybt taknemmlig for, så er jeg stadig rigtig bange... Kort sagt - jeg er bange for de ting, jeg ikke kan tage og føle på - sådan rent håndgribeligt. smiley smiley Jeg kan ikke som jer - opfatte de ting der sker, som venlige gamle skolelærer og tanter eller onkler, der bare vil sige goddag eller have et budskab igennem til nogle andre. Først når jeg har fået bearbejdet min skræk, og det vil sikkert tage år.
Jeg går sikkert glip af en masse ting, men måske kan jeg - om nogle år bedre håndtere det, men som jeg har skrevet til Marita i en pm, så har jeg det sådan som om jeg er et børnehavebarn, der oplever "ting" for dem, der går i fjerde klasse eller sådan noget lignende. Og jeg er slet ikke rede. Så jeg føler, at det er bedst sådan her.
Jeg vil, hvis det er i orden med jer andre, blot se til på sidelinien og kigge ind af og til, men jeg vil også have fundet ud af en måde at "lukke" lidt ned på. Ingen er tjent med, at et mellemled (hvis jeg er et sådant) skal være bange. Det gavner ingen.
Knus heroppe fra

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Forfatter RE: Trækker mig lidt tilbage
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 09. oktober 2006 18:40:59
Kære Nuunu
Jeg vil savne dig du er sådan et dejligt menneske , så jeg håber da du lige kikker ind i ny og næ .
Så håber jeg hurtigt at du får kontrol over din angst til den side af sagen , måske der i virkeligheden ikke skal så meget til før du føler dig helt tryk .
Jeg vil sende dig nogle kærlige tanker .
Og held og lykke med det hele smiley
Knuser kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 09. oktober 2006 19:24:18
Kære Nuunu.

Jeg kan godt forstå dig, men ligesom Pia vil jeg sige, at jeg virkelig kommer til at savne dig og dine dejlige indlæg.

Men det glæder mig meget for dig, at du har fundet et svar, så du ved, hvilken vej du lige nu vil gå. Og hvis du skal videre ad den åndelige vej, er jeg sikker på, det kommer lige så stille. Hvis ikke, så er det også godt. Med Martinus' ord: alt er såre godt.

Held og lykke på din videre færd. Det er dog godt at vide, at du vil kigge ind i ny og næ. Og for mit eget vedkommende vil jeg sige, at du skal være så rigtig hjertelig velkommen, hvis, såfremt og ifald du beslutter, du efter en pause igen vil være mere aktiv herinde. Men du er også meget velkommen til at kigge med her uden at deltage aktivt.

Held og lykke med det hele.

Mange kærlige hilsener og knus
Marita
http://fusion.astro-numerology.dk
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 09. oktober 2006 21:02:31
Tak skal i have, allesammen. Det luner bare så meget! Jeg tror også, at jeg nok skal blive tryg ved det igen, men nu vil jeg læse og lære, og ikke gøre ting, jeg ikke forstår til bunds, bare læse .... om min eskimoiske baggrund, dens kultur og åndeverden, prøve at forstå det til bunds, hvorfor vi er så mange heroppe, der er bange for den slags. Jeg tror godt at jeg ved det, men jeg kan ikke sætte ord på det ... Og så vil jeg kigge forbi timiansbutik en gang, og se, om der ikke er nogle gode begynder-bøger for sådan een som mig smiley ... alt til sin tid, jeg tror ærlig talt bare, at det gik for hurtigt - der sker mere og mere, jo mere man får lukket op og jeg kunne bare ikke følge med ... Efter jeg traf den beslutning, føler jeg mig meget lettet, men også lidt ked af det. Og så er den der igen .... Det var ved hjælp af 4 sten, og en halskæde, jeg har fået som gaver, en fantastisk smuk brun/hvid lavasten, og en helt vidunderlig ametyst, (i ved, hvem i er) en månesten fra Sydgrønland, fra min svigerinde og en bjergkrystal samt en skøn sommerfugl af flourit og ferskvandsperler - de var med til at afgøre, at det her var rigtigt (men jeg er heller ikke bange for sten).smiley
Kærligst heroppe fra

Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 09. oktober 2006 21:18:25
Kære Nuunu !
Jeg har et par bøger om sten - krystaller jeg gerne vil sende dig .Jeg tror du vil kunne lide dem .
SÃ¥ hvis du vil sende mig din adresse .

Jeg forstår din følse at være lettet og ked af det på samme tid , jeg havede det på samme måde den tid jeg havede pause her inde fra , men nogen gange er der så meget der rumstere at man er nød til at mærke efter inde i sig selv og få det helt på plads .
Kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 09. oktober 2006 21:32:55
Kære Nuunu
Jeg forstår dig alt for godt. Og jeg er ikke en af dem der vil sige, at det bliver bedre med årene. Jeg har levet med angsten i hele mit liv. Jeg har forsøgt at forstå, men det virker ikke. Jeg er ikke bange når min mormor kommer på besøg, men jeg er bange når der kommer væsner jeg ikke kender, når jeg ser ting jeg ikke bryder mig om.
Jeg forstår dig Nuunu. Held med fremtiden smiley
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 09. oktober 2006 21:47:07
Kære Nuunu

Jeg forstår dig godt, også din følelse af lettelse og alligevel afsavn.

Ting tager tid, og du skal tage den tid du har brug for, gør der du finder rigtigst.

Jeg håber du finder vej her ind, ind i mellem smiley

Hvis vi kan gøre noget, så sig til smiley

Kærlig hilsen Johnny

Er du dig; eller er du inden i smiley
Redigeret af Johnnyk d. 09. oktober 2006 21:51:30
www.totemhuset.dk
Natasja
Brugere

Antal indlæg: 812
Lagt på d. 09. oktober 2006 22:50:43
Nuunu, med den jordforbindelse du harsmiley, så er jeg ikke bekymret.

Ha' det godt, vi ses snartsmiley

Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 10. oktober 2006 08:53:16
Kære Nuunu
Du skal ikke være bange for at gå glip af noget....slet ikke...Ting tager den tid ting tager.....Også at bearbejde angst....Tror ALLE har været i den fase...Jeg har ihvertfald i DEN grad ...Var SKRÆKSLAGEN i starten*SSS*Men som du selv er inde på, oplysning hjælper gradvist*SSS*
Jeg håber du vil nyde din pause.*SSS* (og måske i din søgen i din grønlandske baggrund....Jeg HÅBER du vil dele, for bare den lille smule JEG kender til grønlandsk kultur og historie er rig og farverig og fantastisk*SSS*)

Vi SES Nuunu.....og forhåbentlig forsvinder du ikke helt herindefra*SSS*

Hils Blåndinerne fra os

KNUS og KRAM

Timian
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 10. oktober 2006 13:13:11
Kære Alle
endnu en gang tak
- og jeg skal nok hilse *SSS* og skrive lidt om min kultur, når jeg er blevet lidt klogeresmiley
Knus heroppe fra

Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 3
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1555075 Unikke besøg