Antal indlæg: 1857 Bopæl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 14. februar 2007 01:06:21
Fra ingeniøren:
En middagslur tre gange om ugen kan reducere risikoen for at dø af hjerteproblemer med to tredjedele for erhvervsaktive mænd, viser et græsk studie. Også pensionister har gavn af siestaen, men ikke nær så meget.
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 14. februar 2007 02:02:33
Det sjove er at jeg bor i et af de siesta lande , men jeg kan ikke lige få øje på at folk har tid til siesta , de fleste arbejder 10- 12 timer om dagen .
SÃ¥ her er det kun dem med mange penge og pensonister der holder siesta .
Det er jo kun foretninger der holder lukket 3 timer , men i den tid skal folk nå at hente deres børn i børnehave eller skole og hjem og lave mad , ryde op igen og ja, så tror jeg de skal se at komme af sted på arbejdet igen .
Den almene arbejder har en time frokost , der skal de nå at køre hjem , spise og køre tilbage igen , her findes jo ikke skurevogne og anden luksus , så som et toilet .
SÃ¥ det ved jeg ikke rigtig hvad jeg syntes om , det studie .
Knuser Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.