Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:33
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | LIDT AF HVERT | Ordet er frit
Forfatter Et ualmindeligt mærkeligt uheld, med en fantastisk heldig udgang
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 20. marts 2007 18:03:42
Som tidligere skrevet, jeg kom ikke på job i dag, efter Mikael var kørt mod ålborg opdagede jeg at bussen ikke kom............................Klokken halv tolv ringede de fra skolen, om jeg kunne komme og køre Nikolaj på skadestuen, han var stødt på en bil????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WARG
Jakke på, hunden ind...galop galop op til skolen, og der er LANGT....jeg LØB så hurtigt og så tit jeg kunne...Da jeg kom til gangen, pustende, stod en lærer og tog imod, denne vej.....han er OK....Det troede jeg selvfølgelig først på da jeg så ham...en mand og en kvinde i kommunens gartnertøj stod og trådte sig over tæerne, og Nikolaj holdt en stor ispose for den ene side af ansigtet.
Hør så her forklaringen....De 2 kørte en af kommunens "grønne vogne" der bagpå har et åbent lad, på det lad havde nogle lange træstykker stukket ud....Da Nikolaj og hans 2 venner går på fortovet ved hjørnet, drejer denne vogn modsat, samtidigt med at den accelererer. de lange træstykker passerer lige akkurat kammeraterne, får fat i Nikolajs tøj, og da bilen jo sætter farten op, løfter ham op i luften, hvor han slår en kolbøtte, og lander på vejen, på hovedet.....Lettere omtumlet kommer han på benene, de 2 i vognen reagerer i chok og kører derfra, 2 minutter efter kommer fornuften igen og de vender om for at samle ham op, men nikolaj er gået en anden vej, og når tilbage til skolen sammen med vennerne
Der finder jeg ham så, den ene side af hans ansigt er voldsomt hævet, hans knoer er skrabede, knæet også, og senere viser det sig, også hans ene arm er hævet voldsomt. Han får en frossen silicone pose med fra skolen, og jeg healer ham lidt hurtigt på vejen...vil ikke risikere noget....Efter nogen timers ventetid, konstaterer de på skadestuen, at han ufatteligt nok, ikke er kommet andet til.....de gennemsøger hele hans krop...men intet brækket eller forstuvet, Han kommer til at ligne en slagsbror en uges tid, og han må i dag hverken se fjernsyn eller spille pc, han skal observeres.....Men de undrede sig højlydt på skadestuen....Og glædede sig over at både nakke og hoved holdt.......Og jeg takker inderligt dem deroppe for at have holdt hånden over min søn......5 minutter før uheldet, gik jeg derhjemme og overvejede at sende ham en sms om at tage en påskelilje med hjem fra købmanden, men tænkte at det måske også var lidt fjollet at have med i skole....GID jeg havde gjort det, for så var han også sluppet for selve uheldet.
Men tak og lov at han er hel og næsten uskadt.
Knus
Forfatter RE: Et ualmindeligt mærkeligt uheld, med en fantastisk heldig udgang
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 20. marts 2007 18:19:09
Sikke en forskrækkelse for jer, men hvor er det bare godt, at det gik, som det gik. Og hvor var det heldigt så, at du ikke var i butikken, når nu uheldet var ude. Hils Nikolaj og giv ham et ordentligt god bedring-kram.

Knus fra mig.

http://fusion.astro-numerology.dk
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 20. marts 2007 22:06:45
Kære Timian.
Det risler mig koldt ned af ryggen. Uha, det værste er hvis der sker ens børn noget. Godt og tak for at Nikolaj´s skytengle var med ham og passede på ham.
Den ældste af mine piger fik en bildør i hovedet engang hun cyklede i en ensretted gade, hun gik i krampe og lå på hospitalet med hjernerystelse. heldigvis har hun ikke fået varige mén, men altså hvor bliver man bange når det drejer sig om ens kød og blod.
Knus til jer begge 2 og tag jer en fridag imorgen smiley

Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 20. marts 2007 22:58:35
Aii, hvor vildt og sikke dog en omgang! Og puha ... godt at han slap "så let" med et par skrammer, når nu det endelig skal være! Jøsses Marie, dasmiley
Mange knus og hilsner heroppe fra

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 21. marts 2007 00:46:52
Det var dog skrækeligt Timian !
Det var da et held du var hjemme i dag og for søren , det var godt han slap for støre skader !
Jeg håber han hurtigt kommer sig efter denne grimme omgang .
God bedring ! Kærligst Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 21. marts 2007 08:27:39
Ja....Han er forbløffende det barn...der er intet at se på ham....nothing..Kun nogle frygteligt misfarvede dele af hovedet viser noget om uheldet...men jeg fik jo besked på at blive hos ham også i dag......så lydigt er jeg blevet hjemme fra arbejde, dvs butikken igen må holde lukket....Virkelig meget meget ubelejligt..jeg har sovet lidt længere end ellers faktisk til klokken halv otte.........blot for at konstatere at min søn DÆLME er gået i skole!!!! Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.....men okay....Det er sjovest at grine*GGGG*
Den lille BETONKNOLD altså....Til forskel fra de fleste 15 årige er Nikolaj faktisk ret glad for at gå i skole, og har uden tvivl set sit snit til at snige sig ud og vise kammeraterne de ærefulde skrammer *GGGGG*
Jeg ringer til skolen og insisterer på at han IHVERTFALD ikke må deltage i gymnastik!!!!!! Punktum BASTA*GGGGGGGGGGG*

Knus

Ps Kære Anemone. Hvor var det godt din datter ikke fik varige men, det viser præcis hvor lidt der normalt skal til for at få en hjernerystelse....og efter hvor skrækindjagende både kamerater og de 2 der kørte bilen fortalte, er det helt ufatteligt at han bare har skrammer og mærker og buler altså!
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 21. marts 2007 11:48:04
Puha, der skal ikke meget til... Godt han er fit for fight igen...

For 5½ år siden skulle min datter overnatte hos en skolekammerat og hen ad aftenen kom de begge cyklende for "lige" at hente en pude. Skolekammeraten boede på en vej, hvor der normalt ikke er parkerede biler, men lige den aften skulle det nok passe, at hjemmeplejen havde "smidt" en i den "forkerte" side af vejen, så da tøserne på deres vej tilbage til kammeratens hjem - i pjattehumør - ikke ser sig for i mørket (halvdelen af gadelygterne slukker kl. 22.30, så kun 2 lygter var tændt på vejen) knalder min datter lige ind i bagsmækken og knækker 2 fortænder. Hos mig løber det ikke koldt ned ad ryggen, men kribler ubehageligt i benene...
Vi var lige en tur rundt om vagtlægen for at på hende kigget efter, men han kunne ikke finde andet en en skramme på det ene knæ...
En vagt-tandlæge rettede lidt op på skaderne med plast dagen efter (søndag) og de næste 2½ år var hun jævnligt til kontrol hos skoletandlægen, da den ene tand ikke godvilligt viste tegn på at være i live.

Hendes far har i alle årene bedt hende om at passe på sine tænder - så, da uheldte skete valgte han at bebrejde sin lillebror - på grund af en spøgefuld bemærkning om at komme afsted i tide - men under alle omstændigheder havde tøsen selv et ansvar for ikke at se sig for - og hjemmehjælperen, der bare smed sin bil i den forkerte side af vejen (men det fik hun aldrig at vide).

Igår kom hun så hjem fra tandlægen og fremviste 2 flotte bisser - den døde er blevet rodbehandlet og bleget. Genopretningen er blevet udskiftet med plast i en mere passende farve - så nu har hun fået sit flotte smil tilbage og et nyt bidsmiley
lene_valentiner@hotmail.com
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 21. marts 2007 12:14:39
Gyyyys
Jamen altså........Hvad skal man sige....vi krydser alle fingre for vores børn, men der SKER altså ting uden for vores kontrol, og så må vi bare takke for at vi stadig har dem hos os, de heldige af os.
Da vi sad på skadestue igår og ventede, var der rigtigt mange der klagede over den lange ventetid.......Jeg var LYKKELIG for at vi blev vurderet til at kunne vente...for de der kom først var ilde tilredt....blødende eller døende mennesker og en mor der kom løbende højt grædende med en baby der havde fået noget af sutten galt i halsen.......GYS.....Jeg sad i 3 ½ time og forsøgte at sende så meget lys og kærlighed og gode tanker ud i rummet jeg kunne......Baby overlede gudskelov uden men....en lille yndig lysebrun pige med store bløde brune øjne og sorte krøller. Jeg kunne mærke personalets afmagt og træthed, men også hvad jeg vil kalde godt gammeldags heltemod.....Uanset deres egen tilstand blev de VED med at være søde, forstående og medfølende....Hverdagens helte.
KNUS
Johnnyk
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 21. marts 2007 12:29:04
Det var dog en skrækkelig historie, og helt utroligt at det ikke gik værer end som så smiley

Nikolaj lader til at have det ok, siden han sniger sig ud, inden mor vågner, for at skynde sig ned i skolen (*GGGGGGGG*)
Så meget for den overvågning smileysmileysmiley

Kunne vi forældre gå i børnenes fodspor, ville vi nok gøre det, bare sådan for liiiige at sikre at de brølere de laver ikke er for store smileysmiley ha ha

Knus til Nikolaj og mor

Er du dig; eller er du inden i smiley
www.totemhuset.dk
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 21. marts 2007 13:42:06
Altså de unger smiley
Jeg tror måske at det går mere ud over forældrene , når den slags sker .
Men dejligt han er på igen smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554947 Unikke besøg