Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 07. marts 2008 09:00:21
Jeg holder meget af at høre den musik disse alsidige musikere laver, og nu har jeg lige fundet ud af, at de kommer til Danmark - og holder koncert i Kbh den 1/7 - så gæt lige hvor jeg er den 1. juli smiley (7-9-13)
Hvis I har lyst til at se jer lidt omkring på siden, så er der mange mange smagsprøver på deres musik - og smagsprøverne er så lange, at man kan få et godt indtryk af sangene.
kh
*G* er der måske der undrer sig, og synes at de har set dette et andet sted, så er det helt rigtigt
Jeg kunne ikke lige finde denne tråd i går - men der er jo også flere aspekter.... både link og en koncert
Redigeret af Tara d. 07. marts 2008 09:00:43
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 12. juni 2008 20:23:12
SÃ¥ kan det snart blive den 1/7
Nogen som kunne finde på at komme med?
kh Randi
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 3
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.