Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg19. Maj 2024 01:20
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Avatar-galleri


Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12102
Arbejde i fys...: 9936
Pesten: 8256
I Have a Drea...: 7650
Fra bindebrev...: 6584
Fysisk medieskab: 5307
Besøg IKKE e...: 5208
Waverly Hills...: 5164
Et håbløst ...: 4799
Den røde Løber: 4585
Poveglia øen...: 4518
Problemer, de...: 4114
Winchester My...: 4103
Navnet - etik...: 4034
Navneskifte e...: 3944
Dykning: 3935
Net- og andre...: 3900
Spøgelsesjagt: 3787
Bekendtgørel...: 2333
Den sidste dag: 1955
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4772]
. Trommeværkstedet [1368]
. Eagle Road [1365]
. Dansk Parapsyko... [1102]
. Mona Lindell [1010]
. ORENDA [962]
. CIB software [929]
. MUTARE.DK [925]
. Paranormal Efte... [895]
. Filmen om Krist... [871]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | FRA ADMINISTRATORERNE | Om forum
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 18. januar 2008 17:27:10
Kære alle sammen.

Jeg har nu ændret, så kun medlemmer kan læse tråde i forum. Og kun medlemmer kan overhovedet SE, at der er tråde oprettet herinde. Prøv en gang at logge af og så tryk på FORUM i menuen foroven. Der kan I så se, at der står, at her ikke er oprettet tråde, selvom der er lavet rigtig mange indlæg herinde.

Derudover har vi jo stadig Brokkassen. Alle medlemmer, bortset fra dem, som har valgt at blive udmeldt og dem, som aldrig har været forbi, har adgang til brokkassen. Når de udmeldte står med navn efterfulgt af "udmeldt bruger" og ikke er blevet slettet, skyldes det, at de har skrevet indlæg, og trådene ville så fremstå uden afsender ved de indlæg, de har oprettet. Men de, der har valgt at blive udmeldt, kan ikke logge på, før de eventuelt måtte ønske at vende tilbage hertil.

Og Numerologigruppen er der alene adgang til for de, der deltog i forsøget, dengang jeg havde brug for deltagere.

Ønsker I, der oprettes andre grupper, som omhandler emner, der ligger jer på sinde på den ene eller den anden måde, gør jeg det gerne. Disse kunne så oprettes således, at man skal anmode om at komme med i den gruppe.

Et tænkt eksempel: hvis nogen ønsker at oprette en gruppe, hvor der kan tales frit fra leveren om samlivsproblemer, kan der oprettes en gruppe herom, og de, der gerne vil være med, sender mig en pm og bliver herefter givet adgang til gruppen. Når der oprettes nye grupper, vil der komme meddelelse om det, og det står så alle frit for at bede om at komme med i gruppen.

(rettet 1 gang p.g.a. en slåfejl)



Redigeret af Marita d. 18. januar 2008 18:11:19
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Tilmeldt: 21.02.06
Lagt på d. 18. januar 2008 18:08:05
Det lyder som en god ide Marita smiley
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 18. januar 2008 18:12:32
Det er jeg glad for at høre, du synes, mai.

Jeg skal måske lige tilføje, at jeg vil bede jer skrive i denne tråd, hvis I ønsker grupper oprettet.


http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Mimse
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 18. januar 2008 20:26:33
Tommel op herfra smiley


Lis

Citat

Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
www.spirituelhealing.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Peter
Brugere

Antal indlæg: 184
Bopæl: Gaia
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 18. januar 2008 22:42:13
Rettidig omhu!

smiley


Mvh, Peter
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 18. januar 2008 22:48:19
Det er jeg SÆRDELES glad for :-)

KNUS
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 19. januar 2008 00:16:34
smiley Jeg synes også det er en god ide - der er jo nogle ting vi har oppe at vende, der er ret personlige; men jeg tænker også, at der måske var enkelte emner, der kunne være synlige - bare for at vise lidt af stemingen herinde (som jeg er helt vild med smiley).

Jeg ved dog ikke lige umiddelbart hvad det skulle være....., men noget af det, der kan være en appetitvækker for evt. nye medlemmer. Links, anmeldelser, kalender o.lign.

kh Randi
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Gullvig
Brugere

Antal indlæg: 388
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 00:34:05
Hej Marita
Jeg synes det er en god ide,som tara siger,så er der jo nogle ting som er private, som man kun vil have at at medlemmer ska' kunne se.
knus Gullvigsmiley


Forfatter RE: Kun for medlemmer
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 02:01:06
Rigtig god ide Marita smiley
Knuser Pia


Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 02:02:04
Det var netop sådan, det var før, Randi og Gullvig, at gæster kunne se de mere "uskyldige" ting (forstå mig ret), men jeg fik et spørgsmål om, hvordan man som medlem kunne se, hvad der kun var for medlemmer. Og det kunne jeg ikke lige svare på.

Så derfor - og fordi jeg af forskellige grunde har tænkt over det gennem et stykke tid, at det måske var klogt, at kun de, der var logget på, kunne læse med - valgte jeg at gøre det nu.

Vi kan altid ændre tilbage, hvis stemningen er dertil. Nu prøver vi dette her i en periode, ikke mindst fordi der allerede er flere, der har indikeret, de synes, det er en god idé.

Men kom endelig med kommentarer og idéer alle sammen.

Knus og godnat smiley


http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Tilmeldt: 18.06.07
Lagt på d. 19. januar 2008 09:56:54
Jeg synes som de andre, at det er en rigtig god ide. Også, og måske især, den med de specielle grupper.
Jeg vil lige tænke over det, og se om jeg kan finde på konstruktive forslag eller måske en gruppe....smiley


Life is a rollercoaster
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 12:35:21
Jeg synes godt at 'uskyldige ' emner må kunne læses af "ikke medlemmer"
Spørgsmålet er jo så hvad den enkelte opfatter som uskyldigt..smiley
Men det er vel medvirkende til at nogen udefra måske bliver nysgerrige og evt melder sig ind. Og at andre kan være lidt med på sidelinien.

Bliver det ikke nemt for "indspist" på den anden måde ?

I øvrigt er det ok med lukkede grupper angående forskellige emner. når der er et behov.

KH Runah
Redigeret af Runah d. 19. januar 2008 12:37:21
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 14:03:29
Jeg er meget glad for din kommentar, Runah, og jeg deler dybest set dit synspunkt.

OK, så må jeg hellere sige det, som det er: ind imellem er der heftig debat på nettet, og jeg har ikke lyst til, at astro igen skal blive del af det, som det har været tilfældet tidligere. Derfor - og så fordi jeg blev spurgt om det med trådenes synlighed for gæster - har jeg truffet denne midlertidige foranstaltning.

Og ja, der kan være fare for, at det bliver for "indspist", når der er helt lukket, og det var aldrig min tanke fra starten.

Men du har igen også ret i, at der jo er forskel på, hvad der opfattes som "uskyldigt" af hver enkelt forfatter. Og spørgsmålet er jo også, om de "uskyldige" emner virkelig kan lokke nogen indenfor. Jeg tvivler, når jeg skal være ærlig.

Men omvendt drejer det sig jo egentlig heller ikke om at have medlemmer blot for at vise et flot deltagerantal. Det ser jo pænt ud med 170 deltagere, ligesom der var omkring 300 på det gamle forum, men det er jo kun en minimal del, som overhovedet vender tilbage.

Derfor overvejer jeg også, om vi skal slette medlemmer, når de ikke har været logget ind i en periode - f.eks. et halvt år. Men det skal jeg lige kigge på, for det bliver et stort arbejde at gennemgå hver enkelt. På det gamle forum slettede jeg inaktive profiler (omkring 200), ganske kort før jeg oprettede dette her sted. Og det bliver nok også aktuelt her. Men som sagt - det er noget, jeg lige skal kigge på, hvordan gøres nemmest.

Knus
Marita


http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 14:55:06
Skal lige tilføje - bare så det står helt klart:

Hvis nogen har idé om, hvordan man giver ting, der kun er synlige for medlemmer en form for markering, så medlemmer ved, hvilke tråde de alene kan se, og hvilke tråde gæster kan se med på, vil jeg bestemt være glad for forslag.

- og jeg er i øvrigt glad for alle kommentarer, som kommer i denne tråd - også kritik, når den er konstruktiv, og det er jeg jo heldig, at den altid er, når den kommer fra jer (nej, det er ikke tom smiger, det er helt reel snak).



Redigeret af Marita d. 19. januar 2008 15:54:59
http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 16:44:04
ok Marita - jeg er med nu smiley

Ja jeg ved godt at der ind i mellem kan blusse heftige debatter op. Og at mange misforståelser og negative tanker og ord kan ødelægge gode intentioner. Det er let at ' gemme' sig bag en skærm og skrive løs - uden omtanke..

Tænkte så bare ikke over at det var det der lå til grund nu ...og det er vist heldigvis fordi jeg er blevet god til at gå udenom de emner, der udstråler den slags og derfor ikke deltager ( så vidt jeg da ved smiley )

Og så pudser jeg lige glorien - ha ha

Knus og god week end

Runah
www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 16:46:19
så er det week end..yes..
Runah tilknyttede følgende billede:

www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 17:48:10
smiley - du må gerne låne vores opvaskemaskine, Joan.

Tak for dine tanker. Ja, jeg kunne lave en gruppe, der hedder for medlemmer eller noget i den stil. Men så er jeg jo begrænset på en helt anden måde i antallet af kategorier, ville jeg mene. Det er noget af det, jeg hele tiden har set som svagheden ved php-fusion, for jeg hader, når det hele står i ét sammensurium - måske mit Jomfrusind, der slår igennem. På den anden side set er der også dem, som synes, det er dybt forvirrende, når alting er splittet op i mange forskellige kategorier og underkategorier og sådan. Nå, men jeg må i tænkeboks.

Jeg tror, det bliver noget med * efter i første omgang.

Puha, sikke en masse, den her lille rettelse har afstedkommet.

Jeg tror heller ikke på, at det i længden er vejen frem, at alt er lukket, men med jævne mellemrum i de fire år snart, jeg har haft forum, har det været nødvendigt at tage nogle af mine principper op til revision. Og det er det, jeg gør lige nu. Og jeg er taknemlig for alle bidrag, alle meninger.

Alternativt må medlemmer gøre, som man hele tiden har kunnet gøre: nemlig logge sig af og se, hvilke kategorier, som er synlige, når man er gæst, og hvilke der ikke er. Indtil i går var omkring halvdelen af kategorierne synlige - men det var selvfølgelig ikke alle, der blev skrevet lige meget i, så derfor så det nok ofte ud for gæster som om, at der ikke rigtig skete noget herinde. Nå, jeg må i tænkeboks. Men I er meget velkommen til fortsat at komme med synspunkter, det vil glæde mig rigtig meget.


http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 17:51:48
Men altså, foreløbig er det stadigvæk kun for medlemmer, jeg skal nok sige, når jeg ændrer, hvis jeg ændrer.

Og som sagt: kom endelig med forslag til grupper, som kan oprettes, hvortil man kan anmode om adgang.

Kim: tak, forresten, fordi du vil tænke over forslag til grupper.


http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Tilmeldt: 17.02.06
Lagt på d. 19. januar 2008 19:02:05
Tak, Joan, det var lige, hvad der var brug for.

Til jer alle: nu er det ikke længere muligt for gæster at gå ind og få medlemsprofiler at se.




http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: Kun for medlemmer
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Tilmeldt: 24.02.06
Lagt på d. 21. januar 2008 21:17:45
Jeg har ikke haft netadgang nogle dage, men er på igen, og vil lige komme med et par bemærkninger.
Jeg er af den opfattelsem at dybe personlige problemstillinger som tages op her på astro, er det godt at der kun er brugeradgang.
Personligt har jeg selv skrevet indlæg som jeg ikke ønsker at "hele verden får adgang til" Det skulle jeg jo så have tænkt på inden jeg skrev smiley
Jeg har dog ikke oplevet eller opdaget at der er "rav" i den rundt om på nettet.
Kommer faktisk ikke vild meget omkring på andre alternative sider. Jeg er glad for astro og astro dækker mit behov.
Jeg mener også, som nævnt, at det er godt at der er rum og plads til at have mulighed for at kigge ind.
Måske kunne der oprettes en tråd kun for forum medlemmer som hedder et eller andet i retning af: tanker fra det indre univers

Knus


Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1528263 Unikke besøg
Powered by PHP-Fusion 2003-2005 and Matonor.de