Jeg har tidligere villet udvide galleriet, men der er meget, meget sjældent nogen, som lægger forslag til billeder ind, og det er også sjældent, billederne bliver kigget på, så derfor har jeg ikke gjort ngoet ved det.
Jeg vil nu bede jer om i denne her tråd at foreslå nye kategorier til billeder i galleriet, og så snart I har reageret, skal jeg kigge på det.
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 11. april 2008 13:51:43
Jeg må indrømme, at jeg ikke så ofte er omkring galleriet, og heller ikke er kommet med bidrag - Det er måske den med, at man kan foreslå et foto til galleriet -og så har jeg ikke synes, at jeg havde noget af værdi....., og så har der heller ikke været så meget "gang i den" fra dem, der har været her længere end mig ? Jeg tror, det er en del af min "undskyldning" for mgl bidrag.
Måske kan der laves en form for markering, så det kan ses på forsiden, når der er nye billeder.
Nye kategorier - hmm ikke nogen forslag lige nu.
Der er jo mange kategorier i forvejen - og hvis jeg nu fx har lyst til at vise hvordan det går med projekt champignon fra dag 1 og til slut - så kan det vel lade sig gøre at lave en kategori om det projekt....altså bare et eksempel - eller ligesom der er "Lis`Paradis", så kunne det også være "Maritas rasler".
Det var mere, fordi du i tråden spurgte, om galleriet kunne udvides, at jeg bad jer om at komme med forslag til kategorier. "Foreslå foto til galleriet" er en serviceting på samme måde som "Foreslå link" eller "Foreslå artikel", som faktisk nogenlunde flittigt bliver brugt. Og det er den nemmeste måde for mig også, for ellers skal jeg modtage billeder pr. mail og så uploade dem, og så står det som, at jeg har lagt det hele ind, det har jeg jo bestemt ikke, mange er fra andre, derfor foretrækker jeg, at I bruger "foreslå"-dimsen.
Men hvad mener I andre, hvilke kategorier vil I gerne kunne lægge billeder ind i - og vil I bidrage med billeder?
Knus
Marita
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.