Forfatter |
Sletning |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 08. juni 2008 12:03:31 |
|
|
Så har jeg langt om længe fået gjort alvor af noget, jeg har haft i sinde længe:
Jeg har slettet alle medlemmer, som opfylder nr. 1 efterfølgende. Derudover har jeg slettet dem, som opfylder både nr. 2 og 3 af følgende kategorier:
1. De har ikke været logget på overhovedet.
2. De har ikke været logget på meget længe.
3. De har ingen indlæg skrevet.
Der er medlemmer, som ikke har været inde i et par år, men som har skrevet indlæg. Dem har jeg ikke slettet. Det skyldes, at hvis jeg sletter dem, slettes deres indlæg også, og det kan gøre tråde, de har medvirket i, uforståelige. Eller hvis de har startet tråde, forsvinder hele tråden - inklusive indlæg som andre har skrevet.
Vi har mange medlemmer, som kigger ind jævnligt, men som ikke har skrevet et ord herinde. Dem overvejede jeg at slette, men undlod med vilje at gøre det, for de har jo nok en grund til ikke at deltage aktivt.
Der findes en funktion, hvor man bare kan trykke på en knap, så kan man slette medlemmer, der for eksempel ikke har været aktive i et år. Men for at undgå, at indlæg forsvinder, har jeg måttet gøre det på "den hårde måde", det vil sige manuelt.
SÃ¥ hvis I undrer jer over, at der for en halv time siden var 183 medlemmer mod nu blot 95, er det grunden.
Redigeret af Marita d. 08. juni 2008 12:41:48 |
|
Forfatter |
RE: Sletning |
Empyrium
Brugere
Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 08. juni 2008 12:19:28 |
|
|
Hej Marita
Ja hold da op, det var da en oprydning der vil noget... Der er jo heller ingen grund til at have så mange inaktive stående. Det er nok ikke ualmindeligt at folk falder over en ny side, synes den ser rigtig spændende ud, og derfor melder de sig ind som bruger - for derefter ikke at vende tilbage...
Nå, men så blev der jo lidt mere albuerum til os andre
Life is a rollercoaster |
|
Forfatter |
ofelia
Brugere
Antal indlæg: 658
Lagt på d. 08. juni 2008 12:31:57 |
|
|
Godt arbejde Marita...
Syntes heller ikke der er grund til at have medlemmer der har været
tilmeldt flere måneder og aldrig har været logget ind..
|
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 08. juni 2008 12:38:39 |
|
|
Wau - sikken et "slavearbejde" - flot at du har taget dig tid til det |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 08. juni 2008 14:46:56 |
|
|
Py-ha ! sikke arbejde
Men dejligt når det er gort
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 08. juni 2008 20:37:31 |
|
|
Tak, Joan, det må jeg kigge på. For tiden har jeg ikke lige en ftp, jeg kan bruge, så det får vente, men så snart den er på plads, vil jeg benytte mig af dit gode råd. Tak for det
|
|