Antal indlæg: 511 Bopæl: Næstved Tilmeldt: 18.06.07
Lagt på d. 01. juni 2009 14:17:02
Jeg har undret mig lidt over en ting. Jeg synes meget ofte når jeg skal her ind på Astro, så får jeg bare en hvid side med denne fejlmelding:
Unable to establish connection to MySQL
2003 : Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10055)
Er det min forbindelse, eller får i andre den også? Hvis det er siden der er nede i de perioder, så undrer det mig lidt. Hvordan kan det være den er så meget nede, når alle de andre sider jeg er med på, faktisk aldrig er nede?
Ja, jeg skrev det tydeligt flere gange i en periode, hvor du ikke var her i et stykke tid, Kim. Og jeg undskyldte mange gange det besvær, det er for jer.
Tro mig, det er et endnu større besvær for mig end for jer (vil jeg tro) - og ikke mindst for udbyderen, som har skaffet sig en helt ny server blandt andet af den grund. Godt, at Joan fik forklaret det for dig Tak for det Joan.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.