Igår 'googlede' jeg nogle ord i forbindelse med debatter herinde. Nogle af søge resultaterne var på andre 'alternative debat-fora'. Men ingen fra 'astro'. Det er noget man vælger når man 'sætter en side op'?
Antal indlæg: 252 Bopæl: Nordjylland Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 23. april 2006 11:35:36
Jeg tror at det er fordi siden stadig er ret ny, så har google ikke opdateret det endnu, det skal nok komme. Ellers kan du jo som du vist nok gjorde i det gamle forum annonceret på google, gjorde du ikke det Marita??
Dog kan jeg godt se at der bagom siden ikke rigtig er nogen steder man kan skrive søgeord vel?? altså som google bruger?
Nu har jeg genaktiveret min annoncering hos google, og jeg har valgt, at det gælder dette nye sted i stedet for selve astro, så nu må vi se. Hvis I går på google og søger f.eks. på tidligere liv eller på tarot eller noget lignende, skulle der gerne komme noget op under sponserede links. Men det koster - altså for hvert eneste klik vi får herind, koster det mig penge, sådan rigtige menneskepenge! Sådan er det nu en gang.
Redigeret af Marita d. 28. april 2006 09:20:22
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 5
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.