Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 08. december 2006 18:09:08
Det var dejligt du fik den med
Eller har jeg bare overset den
Det er i alttilfælle meget nemmere at overse og huske hvor tråden var efter et stykke tid
Takk!
Kæreste Marita
Knuser Pia
Selv tak, jeg har selv manglet den længe. Der var kun mulighed for at vælge to visninger (jeg kan ikke finde ud af at kode en tredje), det var 100 seneste eller indlæg inden for de seneste 14 dage. Men ved de 100 seneste vil man jo hurtigt nå forbi de gamle, hvis man er meget aktiv, og hvis det er et gammelt indlæg, vil det ikke ligge på listen. Derfor ændrede jeg først koden til 1.000, men så så, at jeg jo selv er langt forbi 1.000 indlæg, og derfor kun kunne kigge de seneste 1.000 på listen. Derfor satte jeg det op til 5.000. Det skulle række for selv den mest aktive et pænt stykke tid. Men det ville være rart, hvis man kunne sætte den til en måned også, men som sagt, det kan jeg ikke finde ud af at kode.
Glad for, du kan bruge funktionen. Selv har jeg - som nævnt - stor glæde af den.
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 09. december 2006 20:10:16
Ja, det er herligt og den anden til en måned finder du nok ud af lige pludselig
Dejlig - dejlig
Knuser Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 9
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.