Forfatter |
RE: Mit billede |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 29. januar 2009 19:06:55 |
|
|
Pia, jeg bestemte at jeg ville øve mig på at male engle. Og det er så det jeg har gjort Jeg har malet nogle blå også, men de er ikke færdige, jeg skal lige kigge lidt mere på dem inden jeg gør mere ved dem.
Det er ganske små billeder. Måske kaster jeg mig ud i noget kæmpestort engang, jeg har lærreder stående til det |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 29. januar 2009 19:11:42 |
|
|
Timian, jeg går ud fra, at med det første mener du det jeg købte af Daniel, det med djævlehovedet på lukasevangeliet ?
Jeg er stadig helt vild med det billede og synes det er det bedste han har lavet. Han udstille forresten snart et eller andet sted i København.
|
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 30. januar 2009 22:17:10 |
|
|
Mai - jeg må komme med en tilståelse.
Jeg er ikke særligt vild med dine guldfisk - jeg tror, at jeg ville få hovedpine af at have dem i stuen; men jeg kan godt se, at de er godt lavet - og glæder mig over, at du har fået noget, som du er vild med virkeligt ! det er jo godt, at vi ikke har samme smag allesammen - sikke kedeligt, meget ville blive så. Jeg vil også gerne se dem i virkeligheden engang
Dine engle - er så skønne, dem kan jeg rigtigt rigtigt godt li`- og jeg er meget glad for, at du viser dem her
- glæder mig til at se meget mere af det, du laver og godt kan li`skønne.
kh Randi |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 31. januar 2009 00:43:44 |
|
|
Det er slet ikke mine guldfisk. Det er min ræv, den har jeg købt af hende som også har malet guldfiskene
|
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 31. januar 2009 10:34:04 |
|
|
Nåh..... det er sådan det er - ville ikke læse tråden igennem igen, men det burde jeg måske have gjort alligevel..... |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 31. januar 2009 12:25:56 |
|
|
Ja, Mai , du skulle prøve med det store , jeg kan godt sige dig at det er en helt anden fornæmelse og er slet ikke noget du skal være bange for .
Glæder mig til at se de andre også
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|