Forfatter |
Se her :0) |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 29. marts 2007 15:13:18 |
|
|
Jeg lovede mig selv et par (eller 3) nye par bukser, når nu jeg har været flink til at træne ... Men de bukser er røget til fordel for dette billede, som jeg har købt af en kunstner her i Nuuk. En gave til mig selv ... *SSS* Nu ryger billedet på udstilling, og jeg får det tilbage engang i juni måned.
Jeg faldt bare for isbjørnen med det samme, både farve og komposition, synes at det er vildt flot! Løse bukser eller ej, de må vente til ... næste måned *SSS*
Altså mig ...!! Selv om jeg har købt billedet, har jeg ikke købt rettigheden til det bragte foto, så jeg lægger et link ind i stedet, hvor i også kan se hendes andre billeder. Mit billede er fra den udstilling, der hedder "Nannut" (Isbjørne) og billedet hedder "Nysgerrig".
Så kig ind forbi hendes utrolig smukke værker og digte på hjemmesiden (man kan blive derinde i laaang tid) *SSS*
http://www.doritolsen.dk
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 29. marts 2007 18:01:29 |
|
Forfatter |
RE: Se her :0) |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 29. marts 2007 15:19:57 |
|
|
Hvor ER det flot, Nuunu. Jeg kan godt forstå, at du lod bukser være bukser. Det er simpelt hen "breathtaking".
Har den kunstner en hjemmeside? Det kunne være spændende at se flere værker.
Knus og tusind tak for synet.
Marita
|
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 29. marts 2007 15:54:08 |
|
|
Åh hvor er den smuk....og REN .....på en eller anden måde*SSS* Tillykke med dit billede Nuunu....Den er virkelig smuk*SSS*
Nogle billeder kommer med det samme til at betyde noget ganske særligt for en.....som jeg har det med min sol engel....Pia L har lavet.....Sådan tror jeg din isbjørn vil være for dig....en du kommer til at smile ved hver gang du ser den
KNUS og KRAM |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 29. marts 2007 20:43:00 |
|
|
Kære Nuunu
Hvor er det billede skønt , og jeg kan godt forstå at bukserne må vente.
- Hvem ved, med det tempo du har på, kan det jo også være godt, at du venter med de nye bukser - tænk, hvis du havde købt nogen - om de var blevet for store om en måned
|
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 29. marts 2007 21:20:51 |
|
|
He he Tara ... ja, det kan være, du har ret ... *SSS*Men jeg må altså snart ud og købe ihvertfald bare eet par
Der er mange isbjørne at vælge imellem og du har ret Timian, at lige præcis denne isbjørn fangede mig bare totalt ... *SSSSS* Og jeg vil smile, hver gang jeg kigger på den *SS*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 29. marts 2007 21:22:11 |
|
Forfatter |
Lene
Brugere
Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 30. marts 2007 10:42:33 |
|
|
Kære Nuunu
Tillykke med billedet. Jeg kan lige forestille mig, hvordan den isbjørn stikker snuden frem og snuser sig frem til dig *G* |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 30. marts 2007 10:46:49 |
|
|
Ej hvor er de flotte, og nogle lækre farver
Har du fundet et rigtigt godt sted det skal hænge?
Der er ret mange gode (jysk) billeder på den side
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 30. marts 2007 15:27:07 |
|
|
Sikke nogle FANTASTISKE billeder, der er på den side, hvor er de flotte. Og dit billede er bare - whoooooo. Og jeg er også HELT pjattet med "på åbent vand". Det er SÅ flot
|
|