Forfatter |
Jeg er glad |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 01. maj 2007 22:42:11 |
|
|
- det er måske lidt underligt at skrive "jeg er glad" for jeg er nærmest mere spændt og griner lidt af, at jeg skal indspille grønlandske ringetoner til en ny mobilportal, der kommer på et tidspunkt. Jeg skal lyde som en tupilak (!!!) - og hvordan er det lige, sådan een siger ...? *GG* Og så skal jeg synge strubesang *GGGG* - det skal nok blive sjovt at prøve det *GGGG*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
RE: Jeg er glad |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 01. maj 2007 22:56:17 |
|
|
Ohj, det lyder altså spændende. Jeg ville gerne høre en tupilak Og strubesang - hvad er det lige, det er? Sikke en sjov opgave at få at skulle indspille ringetoner. Til lykke med det. Kan vi mon få dem hernede til sin tid?
|
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 02. maj 2007 10:22:38 |
|
|
Ej hvor sjovt, kan vi være med på en lytter??
Jeg siger som Marita, hvordan er det liiiige strubesang lyder?
Nuunu vil blive hørt over hele verden, en dejlig tanke
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Lagt på d. 02. maj 2007 19:01:53 |
|
|
strubesang er seriøst business ... men jeg griner altid, når jeg laver det. Det er lyde nede fra halsen, som om man "sluger" ordene - eller det er egentlig ikke ord, men rytmiske lyde fra halsen. Sådan kan jeg bedst beskrive det
Tupilakken er nemmere, en hvislende, forførende ond sagte latter, og slet ikke mig! Men det skal nok blive sjovt - vi skal indspille i morgen *SS*
|
Forfatter |
Bertha
Brugere
Antal indlæg: 470
Lagt på d. 02. maj 2007 21:53:07 |
|
|
Aj, hvor lyder det spændende, Nuunu. Du må lige holde os orienteret om hvornår den kan erhverves. Jeg har ikke prøvet at købe ringetoner, så hvis jeg skal, så skal der altså en meget udførlig manual med
|
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 03. maj 2007 17:19:11 |
|
|
Griner
Tænk at en Tupilak hvisler.....AJ Nuunu.....Kan vi ikke få en lydfil herind tror du så vi ikke skal vente så længe på at høre det?*SSS*
Har siddet forsøgvis her og "slugt lyde" *G* Det er sjovt men svært...især at holde en rytme....Jamen Nuunu......Jeg må finde ud af hvordan man køber ringetoner*G*
Hvor ER det skønt*SSS* |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Lagt på d. 04. maj 2007 01:30:09 |
|
|
He! Det blev ikke til meget strubesang, men en masse tupilakker, der lo og grinede ondt, hvislede og bed tænder osv - det var ret skægt og så en grønlandisering af mega-hittet fra 80erne - "uh, you touch my tra-la-la" *GGG* Jow, det var en ganske sjov dag *SSS* Vi har ikke modtaget lydfilerne endnu, men det var underligt at høre sig selv - man lyder jo slet ikke, som man selv tror - så er det meget godt at der kan redigeres i det *SSS*
|