Hjemkommet fra Ferie var min tidligere praktikant Ian forbi i går....på langelands festivalen var han faldet over en ganske særlig sten som han mente var til MIG*SSS*
Der er 2 der hører sammen...Man skal holde en i hver hånd....,min første oplevelse var en enorm træthed i begge underarme....og går man med dem i hænderne føles det som om man "holdes fast" på jorde........da jeg løftede dem opdagede jeg at stene ...øh...."kommunikerede"?....Der gik en fin bue af energi fra den ene til den anden....det fik mig omgående til at lægge dem på min ene flade hånd med den mindste af dem yderst og forsøge at "sende" energi igennem dem.....Der var knald på...det var der....den fungerede lige så fint som en stav og forstærkede energien jeg sendte.....Nåja....Her fandt jeg så lidt om dem....gem siden....den er en af mine yndlings i forvejen og jeg importerer af og til fra capricorns*SSS*
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 10. august 2007 22:05:05
Jeg må indrømme, at jeg blev så nysgerrig, at jeg tog til Aalborg for at søge - og tænk nu ligger der et par hjemme hos mig
Så må de vente til jeg forstår at bruge dem - lige nu er de skønne at røre ved og pudsigt, at mærke at de er magnetiske uden at være som magneter
Tak for inspirationen
Kram
Randi
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.