Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 07. september 2007 20:53:18
hi hi ... og hun er bare skøn at skue, med alle sine bevægelser, alle sine lyde og sin kærlighed til mig og til drengen. Jeg kom hjem (drivvåd, våde bukser - mega vådt hår, frysende ...) og så kommer hun ind på kontoret her, kigger insisterende på mig, og kommer med det specielle miaav og det blik, som jeg ved betyder: "jeg føler mig forsømt - giv mig mad". Jeg prøver at ignorere hende, og hun går ud ... hen til madskålen og tilbage igen, miaver lidt højere - jeg skubber hende væk igen - siger, at hun godt kan vente (hun har jo skålen fuld af tørfoder, og en anden skål med frisk vand!) Men næh, nej, det er ikke godt nok til frøkenen, kommer ind igen og står på to ben, lægger sine forpoter på mit højre lår - kløerne kommer ... Øjnene igen .. den insisterende miaven igen ... Hun kan lugte, at jeg har købt "lækkerier" - tørret hvalkød ... så jeg går ind og river nogle lunser i små stykker til damen og har lidt fred ... Nu har hun lige været herinde igen, slikker sig om munden og spinder ... (hvem bliver opdraget - er det mig eller katten?)
Om morgenen, lige før vi står op, kommer hun også op til hovedpuden og ælter mig i håret med poterne. Det gør avs, men jeg kan alligevel ikke lade være med at smile for hun spinder så meget, at hun savler, når hun gør det - yummie - god ting at vågne op til ikk'? Hun er også begyndt at ælte drengen i hovedet og det er så skægt at han gemmer sig langt væk under dynerne, når hun vil erklære sin kærlighed og hengivenhed til os
Bare lidt om min kat i denne omgang.
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Det lyder rigtig hyggeligt. Hos os er det gnasken i håret, det handler om, vi har et par stykker, som er nogle rigtige "hår-trolde". *Det gør lidt nas, når de går i gang, men det er samtidig mægtig hyggeligt. De spinder så dejligt
Antal indlæg: 1976 Bopæl: Vendsyssel DK Tilmeldt: 06.09.06
Lagt på d. 10. september 2007 20:44:04
Mine katte gnasker ikke i hår, det er nu heller ikke lige noget for mig, så det er helt fint.
Hvis den ene -gråmis - gerne vil snakke, og vi ikke lige har tid, så sætter hun sig ved siden af - og "dapper" med poten på vores arm, så vi bliver opmærksomme på, at nu vil hun altså gerne snakkes med - og så kan vi jo bare ikke lade være....vel
Hendes søster -sortemis - mjaver højt og meget indtrængende, hvis hun vil ud - eller ikke er blevet tilbudt noget af vores aftensmad; hun bliver ret fornærmet, hvis hun ikke får lov til at smage. Ofte bryder hun sig ikke om det; men når hun først har fået tilbudt en smagsprøve, så lægger hun sig til ro.
Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 10. september 2007 22:54:57
ha ha .. savleprinser og hårtrolde og katte der vil have menneske aftensmad Altså, de er skønne, katte! Det er helt sikkert *SS*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.