Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:29
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Forfatter Fordi Hjælpen er nærmest.....
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 02. oktober 2007 16:54:01
Når nøden er størst.
Jeg har haft for mange bekymringer den sidste tid, faktisk så mange at jeg blevet rykket ud af min normale ro, og var i en tilstand af total forvirring i dag. Puuuuh hvor er det væmmeligt...Tænk at der var engang hvor man havde vænnet sig til at have det sådan...Men mens jeg futter rundt om mig selv hernede, med tankerne kværnende og jeg ved ikke hvad, så kommer min fantastiske nabo fra gyldne Stråle...Susie...Hun er så sød, og da jeg havde talt med hende et øjeblik, rynkede hun brynene og indskød: "har du brug for en gang healing?"
OM jeg havde....ORV....Hvor var det skønt.....Bløde bølgende energier og farver og ro der bare siiiiiiiver ind i kroppen...Og pludselig føles det bestemt som om hun har hele hånden inde i min brystkasse, omkring det lille chakra mellem hals og hjerte...Thymus....Og ligeledes på ryggen...MÆRKELIG følelse*G*

Jeg spurgte hende bagefter om hun tit healede shamanistisk, og altså gik IND i kroppen...Det bekræftede hun med et stort smil...Og synes det var sjovt jeg kunne mærke det....Så spurgte hun hvad den lille slange ved mine fødder lavede? Jeg svarede som jeg tror det er sandt at det er en "gammel" evne fra et tidligere liv, der ligger parat til den dag jeg får brug for den......Slanger kan virkelig godt LIDE mig nemlig....Og at der ligger en parralel til kundalini energien i den.....Bare mere.....Gennemført...eller...ved ikke hvordan jeg skal forklare det....Men jeg glæder mig da bestemt til jeg finder ud af PRÆCIS hvad det er*SSS*

SIKKE et held for gode naboer....Sikke en DEJLIG oplevelse*SSS*

KNUS og KRAM
Forfatter RE: Fordi Hjælpen er nærmest.....
Lene
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 02. oktober 2007 17:08:10
Hvor er det bare dejligt med gode naboer - min er nu ikke healer, men kan til gengæld fortælle mig alt om hvor jeg på internettet finder de gode gratis programmer. Og så kan han være skadefro, når vestenvinden holder bladene i min have - nordenvinden sender dem nemlig over til ham *G*
lene_valentiner@hotmail.com
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 02. oktober 2007 20:00:20
Sikke en dejlig hjælp, du fik i dag af din dejlige nabo, Timian, det er skønt, går jeg ud fra, med gode naboer. Lene, du lyder da også, som at I har et skønt indbyrdes forhold, din nabo og du. smiley Enten har jeg aldrig rigtig kendt mine - som nu, hvor de bor lidt herfra - eller også har jeg raget uklar med dem. Men jo, forresten, vi kender da lidt til vore naboer, for det er jo godset, som ejer jorden omkring vort hus, og naboen på den ene side er et af godsets huse. Og næsten over for igen ligger godset, kan de ikke sådan næsten regnes med som gode naboer. De er nemlig så flinke, at de om vinteren, når der ligger tykt med sne, kommer med deres sneplov og rydder sporet på vores lille vej, så vi kan komme frem og tilbage. Til gengæld har de så tinglyst ret til at køre hen over vores lille vej ude ved den store vej, når de skal fra den ene mark til den anden.

http://fusion.astro-numerology.dk
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 02. oktober 2007 20:04:41
Her er naboer alle dem der bor omkring os, så de kan vel godt regnes med Marita smiley

Og ja, vi er også heldige, vi har nogle fantastisk søde naboer. Nogle af den slags vi kan ringe til på alle tider af døgnet hvis vi har brug for hjælp. Men sådan er det nok at bo i en Taberlandsby smiley
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 02. oktober 2007 21:20:44
Her er naboer også dem der bor tættest på - så ude på landet kan der være meeeget langt til nærmeste nabo.
Vi taler ikke så meget med vores naboer i dagligdagen, men jeg er sikker på, at vores naboer, som bor lige ved siden af, gerne vil hjælpe, hvis vi havde behov for hjælp en dag - på samme måde, som jeg selvfølgelig vil hjælpe hvis jeg bliver spurgt - eller kan se der er et behov.
Den ene af vores naboer er en ældre kvinde - og selvfølgelig klipper vi også hækken på hendes side, og hun "låner" mig fx. gerne et æg, hvis jeg får lyst til vafler, efter butikkernes åbningstid smiley
Skønt med gode naboer smiley - og wau Timian - du har da helt sikkert en af slagsen smiley
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 02. oktober 2007 23:12:31
Kære Timian !
Ja, dejligt du har fået så sød en nabo , hvis jeg husker rigtigt , har hun lidt for vane at komme når du mest trænger smiley
Og mon ikke det er gængældt smiley jeg vil tro at hun også syntes at hun har alle tideres naboe smiley
Dejligt du fik noget hjælp til de underlig energier der suser rundt for tiden smiley

Ja, dejlige naboer har vi også her , som jeg har fortalt om i en tråd så har jeg haft stor glæde af min læge-naboe .
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 02. oktober 2007 23:15:29
DET har jeg. Hun er et ægte hjertelys....Utrolig "ren" og meget jordnær på en gang.
Og den smerte jeg har haft øverst i ryggen i flere måneder er pist væk....det var ET af de steder jeg mærkede hun "gik ind"Og det gjorde for øvrigt brændende ondt et øjeblik....men nu er det bare VÆK smerte...Og jeg har genfundet lidt af min vante livsglæde igen, midt i en nedbrydningstid*SSSS*
Det er GODT at være til.

KNUS og KRAM
Anemone
Brugere

Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 03. oktober 2007 03:51:19
Dejligt for dig kære timian smiley

Kærlig hilsen
Anemone

"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen
musling04@hotmail.com
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 03. oktober 2007 09:59:16
Ja det er så*SSS* Vågnede 2 TIMER forsent her i morges *G* Men med glæde og et smil. Har lige sagt "godmorgen og TAK igen" til Susie. Solen skinner og himlen er blå, så bortset fra det PINLIGE i at aflevere mit barn en time forsent*G* Er det en skøn morgen. Stressen er væk, alt ånder fred. *SSS*
KNUS
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554917 Unikke besøg