Forfatter |
Fordi en "Farmor" sagde tak*SSSSS* |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 11. oktober 2007 13:30:19 |
|
|
Måske lidt fjollet, eftersom det slet ikke var MIN fortjeneste, men hvor ER det skønt jeg får lov at "pege" folk i den rette retning *SSS*
For godt et halvt år siden kom en kvinde, vel nok midt i halvtredserne og bad mig om hjælp.....Hendes Søn og svigerdatter ønskede sig brændende et barn....men havde fornyligt fundet ud af at dety ikke kunne lade sig gøre på naturlig vis, da hendes søns sædceller var få, og nærmest livløse.....De var ikke engang sikre på at kunne centrifugere levende sædceller ud til en evt. kunstig befrugtning......Det unge par var naturligvis fortvivlede...Men Farmor her ville ikke give op*SSS* Hun bad mig om hjælp og sten.....Jeg hjalp hende med at finde nogle få sten til HAM og til HENDE...Der skulle øge frugtbarheden....Mens vi gik rundt og hun talte, faldt det mig pludselig ind at Mettemia kunne hjælpe. Jeg spurgte hende om de havde mod på at prøve healing? Jooooo...måske....Jeg sagde: Jeg VED godt det er forfærdeligt langt væk, men jeg har en MEGET dygtig søster, der har haft fantastiske resultater mod barnløshed....Hvis de har mod på det, så får i adressen.
Kort efter kom et par herned, sidst i tyverne...Kvinden var sød og smilende...manden stille og tilbageholdende....jeg udbrød til kvinden "Har du ikke lyst til at trække et englekort"? JO! Sagde hun bare, og trak kortet CHILD.
GUD sagde hun, og tårerne sprang....Min svigermor har været her....vi vil så gerne have et barn......Jeg fortalte igen om min søster. Sagde at jeg havde MEGET stor tillid til hende og vidste hun havde hjulpet mange....
DE ville tænke over det, og fik brochurer og tlf numre med.
Kort efter fik jeg at vide af Mettemia at et par sendt af mig havde været der....Og ikke mere! Hun fortæller af princip ALDRIG omk sine klienter*SSSS*
Igår kom den ældre dame igen.......Hun bliver Farmor til April....De nåede aldrig til den kunstige befrugtning, for kort tid inden lykkedes det på naturlig vis.
Tror i hun var lykkelig? Hun fortalte at både hendes søn og svigerdatter havde gået med stenene HELE tiden, siden de fik dem. Og jeg havde såmænd også tårer i øjnene og sendte en TAK opad..
De var Hos Mettemia og blev først healet, og fik siden flere fjernhealinger....Og nu er der altså en lille ny på vej.
Efterhistorien er OGSÅ at Damens ANDEN søn lod sig tjekke med sædtal og har præcist samme problem. Ikke mange sædceller og næsten livløse, Men som damen sagde " NU ved vi jo hvad han skal gøre" *GGGG*
Er det ikke SKØNT*SSS*
KNUS |
|
Forfatter |
RE: Fordi en "Farmor" sagde tak*SSSSS* |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 11. oktober 2007 13:41:20 |
|
|
Jo, den slags er helt fantastisk |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 11. oktober 2007 15:17:17 |
|
|
Ã…hhh ! En smuk historie
Jo det er helt fantastisk og en skøn fornæmelse at det kan lade sig gøre
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 11. oktober 2007 18:24:38 |
|
|
Det var dog en skøn ting, du kunne fortælle om der, Timian, det bragte smilet frem hos mig. Hvor er det dejligt for det unge par og for den kommende Farmor. Og for dig, som har vist dem vejen dertil, hvor de fik den hjælp, de havde brug for. Og for Mettemia må det også være en vidunderlig følelse at få lov at hjælpe på den vis. Tak fordi du delte.
Knus fra mig.
|
|
Forfatter |
Anemone
Brugere
Antal indlæg: 1036
Lagt på d. 11. oktober 2007 21:52:42 |
|
|
Sikke en smuk historie. Dejligt at du og mettemia er bevidst og bruger jeres fine evner. Forstår hvis du og mettemia føler jer "nærmest lykkelig" over at "Farmor" må være sendt lige netop til dig
Kærlig hilsen
Anemone
"There´s a crack in everything, thats where the light comes in" Leonard Cohen |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 12. oktober 2007 23:08:55 |
|
|
Sikken en dejlig fortælling
Jeg blev glad helt ud i storetåen , da jeg læste hvad du skrev Timian
kh Randi |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 15. oktober 2007 17:30:09 |
|
|
Jep
Mettemia er mere vant til det, a la, "hvis ikke det virkede, hvorfor skulle jeg så gøre det"agtigt *G*
Fik bare en sms med "det var så lidt".....*SSS*
Men DYGTIG er hun*SSS*
KNUS og KRAM |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 17. oktober 2007 19:57:20 |
|
|
Det er sådan en smuk og skøn fortælling, Timian. Og skønt for det unge par og den kommende farmor. Tænk, hvis vi havde kendt jer, dengang vi var i behandling for barnløshed ... *SSS*
Tusinde tak for den livsbekræftelse som din historie er!
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|