Tja, som I jo ved herinde har jeg tænkt og tænkt over hvad jeg NU skal gøre, efter butikken er lukket, jeg har tusind gange bedt om vejledning(arh måske ikke tusind, men,,,,i ved*G*)
Jeg SKAL skaffe penge, og har spekuleret over jobmuligheder, kigget mig omkring, men det er altså SVÆRT at se med glade øjne på et nyt job, når man nu liiiiige har haft verdens bedste...(og dårligst betalte*G*) job.
Det BEDSTE af alt i butikken, har været når jeg har fået lov at hjælpe folk...De dage hvor jeg har kunnet gøre en forskel for en person, har været lykkelige dage i mit liv....Jeg har haft mange vidunderlige samtaler dernede, med mennesker af alle slags, med alle slags problemer, folk med depressioner, tvangstanker, forestående skilsmisser, angstanfald, ensomme mennesker. Jeg har følt mig velsignet over at folk altid så gerne lukker mig ind i deres liv, og at de kan bruge mine tanker ideer, input, klarsyn, healing, eller meditationsøvbelser til noget. Jeg gør det altid intuitivt, følger min fornemmelse. Og når nogen har fået det bedre, er det jo lige til at fælde en tåre af glæde over. SÅ føler jeg at jeg gør hvad jeg er her for.
Og nu er der bud efter mig. Fra Susie, har jeg hørt at folk savner mig forfærdeligt. Hun bad mig om at "se og komme på banen igen, hurtigt" De vil snakke med mig. De har noget de MÅ fortælle mig. Eller de vil bare gerne sidde lidt sammen med mig. Tårerne trillede her af taknemlighed under DEN samtale!*SSS*
ALLIGEVEL har jeg ikke fået lavet min butik færdig nede i kælderen....som om familien absorberer al overskydende energi her*G* Der er ALTID noget der LIGE skal gøres først, og så var vi syge, og så var vi i Berlin osv, og nu skal vi snart holde "lillejul"....
I går var der så en der ringede "forkert" til mig....Hun lider under depression, forstår ikke helt hvorfor, men er klar til at slås for at få livsglæden igen (fantastisk godt tegn!!!!Så er den ikke så dyb endnu) Var til psykolog, men opgav efter første gang, da hun ikke har nemt ved at åbne sig.....hun SKULLE have ringet til Susie, men af....(ja gud ved hvilken grund) fik hun mit nummer istedet....!!!!?
Hun sagde hun villle ELSKE om jeg bare ville SNAKKE med hende? Hun ville bare tale....hun havde sjovt nok en enkelt gang været i min butik og havde straks fået sympati for mig....om jeg ikke bare ville nævne en pris?......Jeg var PAF...Men ret hjælpeløs, for hvor skulle jeg dog gøre det henne?Hun havde brug for OMGÅENDE hjælp......Jeg talte med hende i næsten 2 timer, og endte med at henvise hende til healing hos Susie....og bad hende ringe til mig igen hvis hun blev for "sort".
Men "man kan jo ikke bare belemre folk" som hun sagde.....Jeg håber nu alligevel hun ringer.....og jeg tror hun gav mig min ledetråd. Måske skal jeg bare gøre præcis det jeg elsker allermest: Nemlig at hjælpe folk med at se trådene i deres liv, samt at træde et skridt tilbage og se hele billedet....har ikke noget navn for det endnu....healing samtaler eller healingsterapi, eller hjertetilhjerte terapi, eller....HVAD?
Men ideen til et "klippekort" dukkede op..For de store problemer tager ofte mange samtaler/rådgivninger/healinger/tarotoplæg/meditationsøvelser/ og alt det jeg HELE tiden hart gjort....og det skal ikke være for dyrt.....folk skal altså have råd til det.....lyder det helt skørt? Jeg mener, mange af jer kender mig og ved hvordan jeg er.....kan jeg gøre det her?
Tanker og KNUS
Timian
Forfatter
RE: Fordi der er bud efter mig, og måske en ledetråd?
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 12. december 2007 11:28:15
I mine øre lyder det som det helt rigtige Timian
Du har gaven at kunne det og så er jeg sikker på at økonomien nok skal ordne sig , nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad den slags koster i dk. men en pris som en healing vil koste eller evt. en time løn .
Det lyder altså som du har fået helt styr på det , syntes jeg .
Selv om jeg ved du mangler penge , men det skal man jo nok ikke give for meget energi , så kommer man så nemt til at hænge fast i det .
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Forfatter
Antal indlæg: 511 Bopæl: Næstved Tilmeldt: 18.06.07
Lagt på d. 12. december 2007 16:01:55
Kære Timian
Jeg kender dig jo endnu ikke så godt som mange af de andre brugere herinde, men jeg håber det er okay at jeg alligevel kommer med mit lille indput....
Jeg ved jo at du er meget hjælpsom, det har jeg erfaret, og jeg ved at du hjælper af den rigtige grund, nemlig for at glæde andre. Jeg synes egentlig at du selv giver svaret:
eg har haft mange vidunderlige samtaler dernede, med mennesker af alle slags, med alle slags problemer, folk med depressioner, tvangstanker, forestående skilsmisser, angstanfald, ensomme mennesker. Jeg har følt mig velsignet over at folk altid så gerne lukker mig ind i deres liv, og at de kan bruge mine tanker ideer, input, klarsyn, healing, eller meditationsøvbelser til noget.
Timian, kan du SÃ… komme igang
Jeg synes du skal satse på det, gå i gang, du kan jo helt klart hjælpe andre, og det gør dig glad og lykkelig. Det er det du skal, det tror jeg....
Angående økonomien. Jeg kender det alt for godt personligt som enlig far, og selv om det er svært, så husk at de tanker du sender ud, de bestemmer det du får tilbage. Kender du The Secret? Send positive tanker ud, så kommer de positive ting til dig....
Held og lykke med det hele Timian
Knus
Kim
Life is a rollercoaster
Forfatter
Antal indlæg: 1857 Bopæl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 12. december 2007 22:43:40
Hvor er det fedt Timian
Hjælp til selvhjælp er ofte den bedste hjælp
Og det er det samtaler ofte gør, enten får folk den energi der skal til for at komme over bjerget, eller også bliver de i stand til at se lyset og får modet til at kæmpe sig tilbage.
Så healingssamtaler..... jeps, det er lige i øjet.
Og du mangler jo ikke så tit noget fornuftigt at sige, så klø på
Kærlig hilsen Johnny
Er du dig; eller er du inden i
Forfatter
Jamen jeg har jo gjort det ofte i butikken. bare ikke tænkt på det som andet end "nødvendig førstehjælp" Har haft nogle med angst og panikanfald hvor vi har snakket snakket snakket, men samtidigt arbejdet med afbalancering og jordforbindelse. Chakrahealing.nogen er kommet mange gange i lange perioder, andre en 3-4 gange, så har de selv fundet ud af at styre det. Depressioner er de sværeste..ofte er de udtryk for at folk har skjult noget helt elementært for dem selv.og så meget ensomme mennesker som skal lære at bryde deres isolation, selv kontakte andre, ikke tage afvisninger som nederlag , udvide deres "råderum" og bevidst afprøve og udvide deres grænser....Jeg har taget det som en ære at andre mennesker så nemt og så villigt åbner op for deres inderste overfor mig...det er jo en fantastisk tillidserklæring...Og vi har jo altid selv sværest ved at se de skatte vi indeholder....men JEG kan se dem hos andre....de færreste ved hvor SMUK en menneskesjæl egentlig er...Selv om ALLE gør noget dumt, eller grimt, eller ondt eller...whatever...Så er den inderste kerne altid smuk og uskyldig.
Sådan ser jeg mennesker under de samtaler....jeg ser deres muligheder, deres styrker, deres svage punkter. Og jeg føler mig beæret!
Det har ALDRIG strejfet mig at det var noget jeg kunne tage penge for*G*
Ikke før nu hvor jeg bliver efterlyst og ringet ned...også i dag har jeg talt med en jeg har "støttet" En knægt på seksten der er naturlig healer....Han fortalte hvad han gjorde, og jeg lærte ham nogen ekstra teknikker, lærte ham om meditation og afslapning, med hans mors samtykke...Han går nu på efterskole, og laver en meditationsaften hver 14 dag. Han fortalte lykkeligt at han var nødt til at bede om tilmeldinger, da der ikke var plads til alle dem der ville og at sidste gang var en meget kritisk lærer meldt sig til, det var endt med at læreren havde takket ham overstrømmende for en fantastisk oplevelse og nu anbefalede elever der var urolige og stressede at deltage.......WAUW siger jeg bare.-...SIKKE en knægt...
Han er ret genert af natur, og jeg er SIMPELTHEN så benovet over den dreng...ALTSÅ...SIKKE et mod... Forstår i hvad jeg mener med at mennesker er fantastiske?
*SSS*
KNUS og KRAM og STORT SMIL
Timian
Men mangler altså stadig at få sat mine ting op i kælderen og dermed have et sted med min EGEN energi....Det er vigtigt for mig at kunne centrere energien, rense efter, meditere i ro osv...
Forfatter
Antal indlæg: 1323 Bopæl: Hjortshøj Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 13. december 2007 19:51:07
Jeg ville gerne købe et klippekort af dig Timian. Du har sådan en vidunderlig evne til at få os andre til at se og erkende ting, man måske ikke vil se/erkende og når man så har set/erkendt det, kan man jo arbejde med det *SS* Og måske synes du et eller andet sted at det er "forkert" at tage penge for det, men du hjælper jo virkelig andre mennesker, og du kan jo ikke leve af vindfrikadeller og luftpostej (er det ikke sådan man siger?)
Jeg tror at dem deroppe giver dig et vink med en vognstang ... Hvordan føles det i maven?
*SS*
knus heroppe fra
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Redigeret af Nuunu d. 13. december 2007 19:52:19
Forfatter
Det føles SÅ godt. Især når ting bare lykkes. Ian havde altså helt selv evnerne og lysten..Han var af sig selv begyndt at heale andre, uden helt at vide hvad han gjorde. Han forklarede mig sine måder at gøre ting på, hvad han sagde og gjorde, og jeg forklarede ham så hvad det han gjorde og sagde BETØD*G*Hans vejledere var virkeligt gået stærkt igennem.jeg lærte ham bare lidt "ekstra" oveni...Og at det var nødvendigt at lære også at tage imod, ikke kun at give, for balancens skyld....og det er vel så det jeg SELV skal lære nu*G* Jeg har da ellers fået så utroligt meget synes jeg, men har nok ikke tænkt på det som "arbejde" altså....mere som fornøjelse...Efter Jul...så må tiden være inde...Og Nuunu, hvis du kommer til DK, så kan det jo være jeg skal købe klippekort til DIG*G*
Du ved...den der kaffe ik?
Og Søren...Jeg er ikke altid overbærende....slet ikke mere....jeg har i den grad fået nogle lektioner i at sige FRA eller tage konsekvenserne*G*
Det at folk er rene i den inderste kerne, betyder nemlig ikke at de lidt mere yderliggende lag er fri for bagtanker. Og vi SKAL passe på os selv. Og også huske at hvis folk får LOV til at behandle dig eller andre dårligt, pådrager de sig nogle langt mere negative konsekvenser hen af vejen. Man kan gøre folk en stor tjeneste ved at sige fra så det forstås, når det er nødvendigt.
Planeten jorden er et af de mest lærerige steder i universet*G*
Så er det bare jeg af og til ville ønske jeg var LIDT mere lærenem , så man ikke behøvede at gøre de samme fejl så MANGE gange ik?*GGG*
KNUS og SMIL
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 4
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.