Forfatter |
Fordi vi havde en vidunderlig "lillejul" |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 17. december 2007 12:11:48 |
|
|
Ja "lillejul" hedder det hvert andet år, når de store børn ikke kan være HER juleaften*SSS Skønt Mark kalder det "snydejul" Og det er det jo også*G* Vi tyvstarter-....Men SKØNT var det, startende med at hente træ i hestevogn, hjem og sætte det op og pynte...imens havde flæskestegen lavet sig selv i ovnen*G* Fik sp travlt med andog Julemedister, og risalamande....en 8 liters skål*G* Med 3 store drenge mellem 16 og 24 skal der noget til*SSS*
Og vi hyggede og dansede om juetræ, og jeg havde HELDIGVIS "Husket at skrive til julemanden at vi holdt fest DEN dag" Så han kom forbi med gave til Mark*SSS*
Og delte pakker ud, Og spiste guf, og....iiiiih...det var en SKØN aften...Alle hyggede sig, hjemmelavet konfekt og småkager og tusind andre gufting, så man følte sig så proppet som en gås tilsidst*G*
Og jeg fik FINE gaver.
Af Mark en Kalender, med billeder af ham selv....(med hjælp fra Far *G*)
Af lasse og kenneth fine skåle . Af mille og Diana, fodbade olie og creme ( I skal vide det er det BEDSTE jeg ved, et fodbad, for mig den ULTIMATIVE selvforkælelse) Og fra min Nikolaj: NIGHTWISH: End of an era. Et dobbeltalbum med Sleeping sun, bla, og en masse andre gode numre. Creek Marys Blood, er indiansk inspireret og fortæller om tårernes sti....åh ja...Efter "tæppefald" den aften, sad jeg med stor fornøjerlse og lyttede til min nye musik (TAK EMP*G*)
Hvor SKØNT!!!
I går var det så jylefrokosten, og jeg fik lavet frikadeller og bøffer og fiskefileter, sat sild og æg og kæmperejer og roastbeaf og ALTING på bordet også, varmet and og steg...Og igen...SÅ hyggeligt...I ved jeg ofte har SAVNET fsamiliehygge, men det fik jeg nu....i STOR stil*SSS* Men KORS hvor er jeg træt i dag, Har fjernet meget allerede, Men Kaos hersker stadig her*G*
Glæder mig nu til NÆSTE jul Om en uge*G* Der bliver vi kun Mor og Far og Mark
KNUS |
|
Forfatter |
RE: Fordi vi havde en vidunderlig "lillejul" |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 17. december 2007 12:36:34 |
|
|
altså ... kan næsten se det for mig ... lutter skønne smil, glade hjerter og fest, hygge, guf og kærlighed - det må have været en vidunderlig aften, Timian. Hvor er du dog en heldig kvinde!
Vi var nede og se julemanden igår i hans værksted, men den hoppede ian ikke rigtig på, selvom han fik en gave af julemanden, så "burde han jo ikke være der, vel mor? Han multstistasker da ikke, vel?"
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 17. december 2007 12:48:58 |
|
|
JO HAN GØR*G*
Julemanden har TUSINDER af hjælpere, og man ved ALDRIG hvornår det er den RIGTIGE julemand*G*
KNUS |
|
Forfatter |
lillemy
Brugere
Antal indlæg: 206
Lagt på d. 17. december 2007 12:51:46 |
|
|
Maya (5 år ) ringede til julemanden i lørdags. Det er længe siden jeg har set hendes øjne var så store og hun var SÅ opmærksom i telefonen... Det var så sødt.
Men da hun til sidst i samtalen havde spurgt 3 gange til hans rensdyr ja så var jeg nødt til at sige, Maya det har julemanden nok ikke tid til.... for han svarede jo i øst når hun spurgte i vest...
Lillemy
Jeg er åben for positiv og Guddommelig energi |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 17. december 2007 13:39:31 |
|
|
Altså , nu sider jeg her og er helt varm inden i sådan en jul savner jeg .
Men tak Timian , jeg røg lige med på sidevognen " suk "
Jamen dog Lillemy hvorfor ville han ikke svare på det ?
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 18. december 2007 01:05:43 |
|
|
Ha-ha ! Søren
Jeg er da godt nok bagud
De kunne nu godt have ofret en rigtig julemand syntes jeg så de kære børen kan få et ordenlig svar
Jeg kom til at tænke på at jeg engang holdt jul her i august , med ande steg og helle muleviten , for underboen havede sat en mur op foran min fine udsigt og så tænkte jeg det må vi gøre noget ved , vi laver ski da jule aften og sådan blev det , og det var sjovt og hyggeligt .
Så jul det kan man da holde når man vil og nu har vi jo også lige fået at vide at Jesus er født i april . Sååå ! gør hverdag til festdag
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 18. december 2007 14:19:02 |
|
|
April? oooorh...jeg har hørt det var oktober*G* ENDNU en jul.....Hvor FEDT kan det blive*GGGG*
Jeg synes også at de kunne have ofret en rigtig julemand, der kan svare de rigtige steder....hmmm....godt du var hurtig til at forklare lillemy*G*
KNUS |
|