HEJ skønne mennesker, jeg vil gerne dele en lille ting som gjorde MIG glad, som både er sødt, og lidt morsomt*SSS*
I har hørt lidt om Susie fra gyldne stråle før. Min nabo i Hedehusene, en vidunderlig dygtig behandler, altid glad og positiv, og muligvis verdens mest uselviske menneske.*SSS*
Hun hentede for et par måneder siden en dejlig hund i jylland, hunden var voksen, havde stået i en stald det meste af tiden. Bella hedder hun. Jeg nåede at få besøg af den i butikken et par gange. GLAD og sød hund, men temmelig mager. Susie fortalte den var nærmest hoppet op og ned på stedet da hun kom, som om den ville sige: "Hvor blev du af?, jeg har ventet og ventet på dig" *SSS*
For et kort stykke tid siden, kom Susie så en dag træt hjem fra klinikken. Hun har MEGET travlt...Hun er VIRKELIG dygtig. og i gangen lå Bella....og en lille hvalp????
Susie grinede da hun sagde til mig " Jeg nåede at tænke: Jamen GUD, hvor kommer DEN fra?" *GGG*
Men Bella var kun lige begyndt. De "fødte" til klokken halv 2 om natten. 11 hvalpe blev det til!!!!!!Milde moses....Susie er HIMMELHENRYKT. "Det er den BEDSTE og Største julegave jeg NOGENSINDE har fået, sikke en vidunderlig oplevelse" Udbrød hun flere gange.....Og jeg blev enig med mig selv om, at det var DÆLME heldigt Susie nåede at hente Bella, for ellers er det ikke sikkert de var blevet behandlet så godt....Hun nyder HVERT sekund med de små pusser, og har foreløbigt fået afsat 1 af dem*SSS* Men de skal nok få gode hjem allesammen er jeg sikker på.
Men hvor SØREN den magre hund har gemt 11 hvalpe, det må forblive et mysterium*SSS*
KNUS og KRAM og JULESMIL
Forfatter
RE: En lille glad historie...om en ORDENTLIG julegave*SSS*
Antal indlæg: 2480 Bopæl: Spanien Tilmeldt: 20.02.06
Lagt på d. 21. december 2007 11:39:56
Altså hvor herligt
Der blev rigtig pakke julegaver ud ti-hi ! det må da være en herlig oplevelse ti-hi !
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 8
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.