Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:12
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Forfatter Mail fra Indien :-)
Timian
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 18. januar 2008 16:55:36
Hurra
Som nogen af jer ved, havde jeg en ganske utroligt dygtig guldsmed i Indien. Udover at være en dygtig guldsmed, var han en meget meget rar og spirituel mand, meget meget ærlig også. Og mit vindue til verden. Han fortalte mig ofte om livet i Indien, og jeg fortalte om livet i Danmark.....Jeg tror forskellene forbløffede os begge.......Omtrent samtidig med at jeg åbnede butikken "forsvandt" rajendra.....Jeg tænkte meget på ham, jeg vidste at banken havde lukket hans værksted og at arbekjderne i øjeblikket boede i telte i hans have....og så var han bare "væk"
Systemet i Indien "griber" ikke nogen.....Kan du ikke tjene penge må du sulte....Så mine tanker og bønner har jævnligt gået til Rajendra og hans familie, om de nu havde det godt....Men med en form for vished om at alt nok skulle løse sig....NU...i dag...Lå en mail fra ham.....Og jeg er SÅ glad. Selv om han har været gennem hårde tider, så LEVER han altså...Jeg håber at kunne hjælpe ham, hvad enten det nu er Glitter og glimmer han sælger eller hvad.

Her er rajendras mail til mig;

Dear Madam,

How are you?I hope that everything is fine and you are doing well in your business.

I hope you remember me.Misfortune did not leave me and I was not able to stand up in silver business again.Also,the fluctuations in market price of silver has created panic in the market.I shifted my focus on immitation/fashion jewellery and gemstone beads.But,then there were series of illness in my family and I also lost all the data of business contacts.

Few days back suddenly I retrieved your e-mail address and telephone no.from one old hard disk.I was very happy and so able to write this mail.

I am still that honest person but now I have question to ALLMIGHTY that is it possible for a honest and modest person to survive in this world???

Well,I am sorry for all this story.I don't wish to make you sad.

I with my family wish you "Merry Christmas And A Very Happy,Propsperous,Healthy and Wish Fulfilling New Year 2008""

Warm Regards,

Rajendra Vijay Pandit

Som det ses er han også meget høflig, og jeg KAN ikke få ham til at adressere til mit fornavn*G*

Men I hører nærmere.....For det skulle ikke undre mig om der kom en hel ny varegruppe i Timiansbutik.dk nu*SSS*

KNUS og KRAM
Forfatter RE: Mail fra Indien :-)
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 18. januar 2008 17:24:15
Det var vel nok en god nyhed, jeg kan jo udmærket huske, hvor du har været bekymret for din gode leverandør. Og nu er jeg så bare spændt på, ikke om men hvornår der kommer en helt ny varegruppe i din butik.

Knus
Marita

http://fusion.astro-numerology.dk
mai_lindhart
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 18. januar 2008 18:12:58
Dejligt, at du har hørt fra din "smed" igen. Og spændende hvad han har at byde på nu. Det er bare ærgerligt, at han ikke kunne klare det med sølv, og er nødt til at skifte over til junk.
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 18. januar 2008 22:43:39
Et spørgsmål til den almægtige, er det muligt for en ærlig og beskeden mand at overleve i denne verden.......Det er et stort spørgsmål ikke?
Gad vide om der ikke er mange der i tidens løb har spurgt sig selv om det samme....om det ikke ville være så meget NEMMERE bare at være ligeglad og hensynsløs.....Og svaret...At han ikke KAN være andet end sig selv....det svar har kostet rigtig mange af os års grublerier....Sikke en tid han har haft....og sikke en modig fighter han er....Undskyld, måtte lige skrive det inden tanken forsvandt igen :-)

Ja man kan sige det er ærgeligt at han nu laver glimmer når han nu er så dygtig en håndværker....for mit vedkommende kan jeg sige der er langt større avance herhjemme på "glimmer" end på den ægte vare....

Og jeg er bare SÅ lettet over at han er okay...eller NÆSTEN ihvertfald.... Sikkert er det, uanset hvad han sælger, så køber jeg det sågu*G* Men det skulle undre mig om det ikke var godt...Rajendra er en ærekær mand*SSS*

KNUS og KRAM
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 19. januar 2008 00:33:55
Åh ja Timian - er det ikke ham der lavede bl.a. gudinderne...Kan godt huske at du fortalte om ham flere gange og at det lød som et rigtig godt bekendtskab. Lad os håbe han snart kommer på banen igen..

Min månestensgudinde har også gemt sig et sted.....hun dukker sikkert også op igen..smiley

www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 19. januar 2008 02:11:07
Ihhh ! altså , hvor er det dejligt , jeg husker også alt du har fortalt og hvor ked du var da han blev væk .
For mig er det skønheden i arbejdet der betyder noget og om det er blik eller guld er det samme , bare kærligheden kan ses/ mærkes i arbejdet .
Så det bliver spændene hvad du får i butikken .
Det er jo kunsten det drejer sig om smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Tara
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 20. januar 2008 01:05:24
smiley Det glæder mig uendeligt meget, at du har hørt fra "din guldsmed" igen - jeg har gået og bekymret mig lidt sammen med dig, må jeg sige - og dog haft en fortrøstning om at han ville dukke op igen.
Jeg næsten lyst til - på en eller anden måde, at støtte ham og hans familie - altså, vi er jo så rige - materielt -...ihvertfald i forhold til ham; men den bedste måde er måske ved at købe noget af det han laver....?

kram
Randi
http://www.123hjemmeside.dk/tusindfryd/16533464
Empyrium
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 20. januar 2008 10:36:01
Ja det var rart at læse din historie Timian, det var super at du hørte fra ham igen.

Jeg tror du har ret Tara, den bedste måde er nok at købe hans varer, jeg vil ihvertfald købe noget af det uanset hvad, for at støtte ham på den måde...

Life is a rollercoaster
Tandpastaguru@hotmail.com www.empyrium.dk
Timian
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 22. januar 2008 08:50:46
Ja det er LIGE sådan jeg har det....Og jo, ved at købe hans varer støtter man hele familien, uden at berøve mandens hans værdighed.....
Åh Runah Synd din månestensgudinde har forputtet sig, nu ved jeg jo ihvertfald endegyldigt at der nok ikke kommer flere af dem, selv om jeg ved lignende ting bliver solgt andre steder, desværre ikke i så fin en kvalitet og smukt arbejde.

Har dog stadig noget af Rajendras sølvting, selv om lageret bliver mindre og mindre med tiden *SSS*

Hvor er det skønt man kan skrive herinde og blive FORSTÅET.....At man kan føle et ansvar og en glæde ved at kende et menneske man aldrig har set, udelukkende fordi mandens sympatiske personlighed skinner igennem hans yderst høflige buisness mails. Jeg må have spurgt ham om hans arbejdere blev VED med at nægte at tage hjem og om det er de samme der hjælper ham nu *SSS*

Ha en god dag allesammen.

KNUS og KRAM
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 11
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554848 Unikke besøg