Forfatter |
En spansk Engel på vej til Madrid *G* |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 26. marts 2008 15:17:22 |
|
|
Vil bare lige fortælle at jeg for et par år siden, fik en smuk lille gylden kærlighedsengel sendt fra Spanien af Pia L.
Den har stået på min reol i stuen lige siden, indtil igår, Min Datter Mille rejser nemlig på studietur til Madrid i DAG.....Og jeg giver ALTID mine unger en "beskyttelsesting" med når de rejser....Det kan være ALT muligt.....En smuk sten, eller et hjemmelavet hjerte, eller en fin lille trold....og igår da jeg stod og tænkte på hvad jeg skulle give Mille med, Faldt mine øjne på den lille gyldne engel. Så nu blev den taget ud af pakken og sat fast på hendes jakke, og jeg lovede hende den ville passe på hende*SSS*
Jeg fik KNUS og kys på kinden og et STORT smil.....Og Pia, din engel må være ved at være tilbage i spanien netop nu*SSSS*
Hvor ER det hyggeligt og rart.
KNUS og KRAM
Timian |
|
Forfatter |
RE: En spansk Engel på vej til Madrid *G* |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 26. marts 2008 15:27:04 |
|
|
Jeg kan godt huske din smukke spanske engel, den er bare så flot og jeg er sikker på at den gør det, som den skal - nemlig at passe på Mille *SSS*
Mange knus heroppe fra - og det var da en dejlig gerning at gøre - det tror jeg at jeg også vil, når min egen knejt kommer i den alder, hvor han skal rejse ud *SS*
Smukt, Timian - ganske enkelt smukt!
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Mimse
Brugere
Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Lagt på d. 26. marts 2008 18:52:06 |
|
|
Det er dog en utrolig smuk gestus at gøre.
Gad vide hvorfor andre (mig) ikke har tænkt på den slags noget før.
Det burde jo være naturligt at give noget med fyldt med kærlighed.
Lis
Citat
Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 26. marts 2008 21:05:49 |
|
|
Åhh ! Hvor skønt
Jeg er sikker på den lille engel passer godt på hende .
MÃ¥ske kommer englen hjem til dk. med en nyforelsket Mille
Sjovt du gør det med at sende en lille ting med dine børn , det har jeg også altid gjordt , men det har gerne været steen , min Dansemand har fået med , da han er vild med steen / krystaller.
Tak for historien Timian , den rørte
Knuser Pia
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 28. marts 2008 11:53:22 |
|
|
Jeg blev bare så glad for din fortælling
Det er jo lige sådan jeg gerne vil sende mine knægte afsted.
Den ene er ganske vist flyttet hjemmefra; men mon ikke han godt kan have brug for en lille "passepåting" alligevel - et eller andet sted er han jo stadig min lille dreng, som jeg ønsker det bedste for
Dejligt med god inspiration
kram
Randi |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 28. marts 2008 12:13:10 |
|
|
Ja da, har da opdraget mine unger til at forstå, at uanset om de bliver 2 meter høje og fylder 70, så længe jeg lever, er de altid mine "små" som jeg forbeholder mig ret til at elske uhæmmet, kramme knuse og kysse, tage parti for i enhver henseende*G*
Og det ser ud som om de kan lide det.....Min lille Mark skal snart overnatte 2 dage med SFO, og han får også en ting med...hvilken ved jeg ikke endnu...min mand fik det også før i tiden, men han svarede arrigt engang at det var lidt pjattet ikke? Så han må klare sig uden*G*
Derudover tror jeg rigtig mange ved at de risikerer at få stukket en sjov eller pudsig lille ting i hånden, inden de går fra mig....det er mine gode ønsker de får med*SSSS*
Og jeg ELSKER det*SSS*
Man kan ALDRIG sende for meget kærlighed med vel?
Og den er nemmest at anskueliggøre med en lille dimmer...en sten, et fint tørret blad, en lille duftende buket krydderurter, elller.....JA? bare et lille symbol*SSS*
KNUS og KRAM |
|
Forfatter |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 28. marts 2008 22:46:27 |
|
|
Du har helt ret i det med det lille symbol - jeg fik en lille sten, som symbol på mit selvværd.
Når jeg bliver i tvivl om min ret til at mene som jeg gør, ja så krammer jeg min lille sten - eller finder den i tankerne, og så siger jeg som jeg tænker, frem for at tænke på, hvad andre gerne vil høre.... og tænk det hjælper Jeg ved godt hvad det er og gør, men rent symbolsk minder den mig om, hvad den "står for" og holder mig fast
Hmm - er gået i tænkeboks, hvad skal mine unger ha
Stadigvæk varmer din fortælling, og din sprudlen inspirerer
kram |
|
Forfatter |
Lene
Brugere
Antal indlæg: 525
Bopæl: Thisted
Lagt på d. 29. marts 2008 02:15:47 |
|
|
Min datter fik en af mine egne orkide-aflæggere med, da hun flyttede på kollegium sidste år - den har hun hæget om lige siden og den har blomstret flot..
Hvis du ikke laver det du elsker, må du elske det du laver!
Guldfund på nettet: www.EFTuniverse.com |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Lagt på d. 29. marts 2008 13:14:34 |
|
|
DEJLIGT Lene*SSS*
Ja Randi.....Nogen gange hjælper det at binde en hensigt i en fysisk ting*SSS*