Jeg er glad fordi,min healing går godt, jeg har to til tre klienter om dagen, plus mit arbj.og fordi,to personer, der ikke kender hinanden,og jeg ikke har opsøgt,
har sagt at med tiden vil min healing både blive kraftiger og vil se farver, altså arua farver, jeg jeg vil kunne se helt presis hvor jeg skal sætte ind, det kan jeg også i dag, men den vil også blive kraftiger,jeg vil se frem tid den tid hvor det vil ske,og glæde mig, tænk at kan gøre en forskeld i hverdagen, skænke kærlighed til andre mennersker via'healing også.
Kærlige knus
Antal indlæg: 1857 Bopæl: Mern, Totemhuset Tilmeldt: 19.02.06
Lagt på d. 19. marts 2006 12:40:00
Kære Gullvig
Hvor er det dejligt at følge din healing, hvordan du vokser med den, og føler dig godt tilpas.
Du er en meget dygtig healer og med hjertet på rette sted
Det er vi mange der har glæde af, tak for det.
Kære Sissel Johnny og Marita
Ja, jeg er så glad, så jeg syder, jeg må nok heller tage en slappe og finde mine rødder inden jeg letter for meget, griner,ja jeg lever.
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Marita 18. maj 2024 11:19 Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.
Peter 25. april 2024 18:53 Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.
Peter 15. april 2024 21:59 Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!
Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen). Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.