Forfatter |
Bare FORDI altså |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 06. maj 2008 08:35:28 |
|
|
Ja....For vejret er så skønt, og jeg skal i haven som trænger i DEN grad til en kærlig hånd...Og i går drog jeg til Hedehusene til minimesse i Gyldne Stråle og fik hilst på Susie, og fik flere sæt af hendes dejlige budskabskort, som jeg har tænkt mig at sende ind til Sphinx forlag, på hendes vegne, jeg er sikker på der vil elske at hjælpe med distrubutionen, og derudover skal jeg have sendt et par sølvsmykker rundt, i håb om at nogen vil overtage min dygtige guldsmed, rajendra har brug for kunder, og uden mig.......er det ikke godt....altså, må jeg finde nogen der kan aftage hans smukke smykker. Jeg prøver "det ukendtes" bla.....og krydser fingre
Dagens budskabskort fra gyldne stråle: "Hent din kraft i naturen"
Det vil jeg så gøre, og opfordrer jer andre til at gøre det samme
KNUS og KRAM |
|
Forfatter |
RE: Bare FORDI altså |
Mimse
Brugere
Antal indlæg: 1238
Bopæl: Fredericia
Lagt på d. 06. maj 2008 11:32:01 |
|
|
Lis
Citat
Visdom er ikke at vide en masse.
Visdom er at vide hvad man skal gøre med det man ved.
|
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 06. maj 2008 12:35:23 |
|
|
Dejligt, Timian
- når jeg forsøger at hente min kraft i naturen, bliver jeg overfaldet af tæger og skovflåter, og deres bid har gjort, at der er kommet rødmen og betændelse, så nu skal jeg have penicillin (igen) for en sikkerheds skyld. Så naturen kan rende mig - lige i det her øjeblik.
Men ellers har du ret, der er intet, der kan lade op som en tur ud i naturen.
|
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 06. maj 2008 12:44:20 |
|
|
*GGGG*
Øh...det var ikke meningen naturen skulle hente kraft i DIG*GGG*
Prøv lige at vende strømmen *LOL* Undskyld...Min gale humor løb af med mig..*GGG*
KNUS |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 06. maj 2008 13:42:01 |
|
|
Ah Marita ... Så kom herop, så kan vi lægge os på en stor flad klippe ved strandkanten lige uden for vores lejlighed, lytte til vandet, og måske se en hval eller sæl ... SÅ lader du op *SS* Her er ingen tæger eller skovflåter, eller andre farlige dimser og kryb *GG* Dejligt at se denne her tråd, den er så livsbekræftende
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 07. maj 2008 08:01:44 |
|
|
Suk, ja, Nuunu, det ville jeg vel nok gerne. Jeg tænkte så sent som i går på, at jeg savner fjeld og vand, og selv om det er varmt og lækkert i Danmark lige nu, ville jeg elske en sådan opladning.
|
|