Forfatter |
Vi er vist nødt til at lave en tråd om .... børn |
lillemy
Brugere
Antal indlæg: 206
Lagt på d. 17. maj 2008 19:57:06 |
|
|
En dag vi (Maya og jeg) lå og så Hannah Montana på Disney Channel, optrådte Dolly Parton pludseligt.
SÃ¥ udbryder pigebarnet pludseligt: Se mor - der er Jomfru Maria.....
Jeg ved godt vi taler meget om Gud og Jomfru Maria og Jesus meeeen... Det er sjovt som det fylder rigtigt meget i hovedet på Maya.
Det kan da godt være Dolly Parton bliver meget smigret, hvis jeg ringer til hende og fortæller historien....
Lillemy |
|
Forfatter |
RE: Vi er vist nødt til at lave en tråd om .... børn |
ofelia
Brugere
Antal indlæg: 658
Lagt på d. 17. maj 2008 20:10:44 |
|
|
Hahahaha ja prøv og kontakte Dolly p og fortæl hende det, jeg er sikker på hun
bliver glad.....hahaha |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 17. maj 2008 20:28:53 |
|
|
Hvor var det dog sødt Jeg kan da også godt tænke, at for sådan en lille pige må en dame som Dolly Parton med de store blå øjne og det hvide krøllede hår (og hvad hun ellers har af fortrin) være billedet på skønhed.
Altså, jeg sidder stadig og smiler, jeg er sikker på, at Dolly Parton ville blive vildt smigret. Jeg vil tænke på Mayas ord, når jeg den 15. juni kl. 20:00 sidder på Viborg Stadion og ser smukke Dolly synge. Noget, som jeg glæder mig VILDT til.
Tusind tak, lillemy, for den søde historie, det var dagens store smil hos mig.
|
|
Forfatter |
Runah
Brugere
Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 17. maj 2008 20:39:01 |
|
|
Hi hi.. Ofelia - men mon ikke også Jomfru Maria kunne være lettere smigret over sammenligningen *S*
Hmmm....Maria Magdalena og Jordens børn kunne måske være lidt indblandet her..
Men det er så set ud fra en hel anden indfaldsvinkel ....
|
|
Forfatter |
lillemy
Brugere
Antal indlæg: 206
Lagt på d. 17. maj 2008 20:41:44 |
|
|
Jeg tror faktisk også det er håret der gør at hun synes Dolly ligner Jomfru Maria....
Har faktisk prøvet at finde ud af at skrive en mail til Dolly , men det er mere end min blondinehjerne kan klare i dag...
Lillemy |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 17. maj 2008 23:13:09 |
|
|
ha ha ... aj hvor skønt! Iggu, hvor er hun sød, din Maya *GG*
Jeg ville så gerne til Dolly koncert, men ... jeg kan jo ikke lige skrabe pengene sammen til en returbillet, bare for at se en koncert - men sjovt nok har jeg sagt til St. blåndine at vi skal til en Dolly koncert engang ... Tænker på at det måske også er Dollys smil og umiddelbarhed, Maya er faldet for? Så en temaudsendelse med hende og der tager jeg sørme hatten af for kvindemennesket - ben i næsen, god stemme, kærlig, venlig, umiddelbar, hjertelig, fast, bestemt, karriereminded osv ... hun er bare sej!
kh Nuunu
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|