Forfatter |
En boremaskine |
Tara
Brugere
Antal indlæg: 1976
Bopæl: Vendsyssel DK
Lagt på d. 20. juli 2008 22:46:56 |
|
|
Hehe - hvem skulle have troet det - jeg har lige fået min egen boremaskine, og sørme også et sæt bits
Jeg har vist givet udftyk for, at jeg synes det er træls, at have en mand, der er vældigt opmærksom, og meget fejlsøgende, når jeg bruger hans kære boremaskine
Pas på - uf ikke sådan - stop du ødelægger den..... og vel gør jeg ej ; men han vil vist helst selv bruge den.....
Så nu har han givet mig en - min helt egen - der ikke er for tung at bruge - hehe - så kan jeg ødelægge den.... og ikke brokke mig over, at han har taget maskinerne med ud til knægten, når de er ved at bygge sammen.
Nu er der ingen undskyldninger - hvis noget skal hænges op - og han ikke er hjemme.
BÃ¥de frihed og forpligtelse
men ret sejt synes jeg
kh Randi |
|
Forfatter |
RE: En boremaskine |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 21. juli 2008 00:01:46 |
|
|
Til lykke med din boremaskine, Randi. Sådan en dims er næsten uundværlig. Jeg havde en det andet sted, jeg boede. Og da jeg flyttede herned med Johnny, var det også sådan noget med, at jeg ikke gjorde det rigtigt. Jeg har nu mest haft brug for at kunne skrue ting sammen, men jeg gjorde det ikke rigtigt med hans fine værktøj.
Så en dag blev det mig for meget, og jeg fór ud og købte mig den mest nuttede lille skrue-/miniboremaskine. Så nu har jeg min egen lille orange dims, og jeg kan skrue og bore alt det, jeg lyster (ikke at det altså er så meget).
|
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 22. juli 2008 00:53:38 |
|
|
- man kan også få dem i rigtig tøsepink *GG* tillykke med det nye nyttige legetøj, håber du får lov til at have den i fred ... *SS*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 22. juli 2008 12:09:19 |
|
|
Ja, Joan- jeg mener at det var inde på gadgets.dk eller smartgirls.dk jeg så nogen .... *GG*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 25. juli 2008 10:04:45 |
|
|
Ja, søren, 2 fluer med et smæk, ha ha
Er du dig; eller er du inden i |
|
Forfatter |
Timian
Brugere
Antal indlæg: 1520
Lagt på d. 27. juli 2008 23:44:07 |
|
|
*GGGG*
Åh ja.....Vi kender det vist allesammen......Selv om her er det MIG der skruer og samler...desværre er det HAM der har det dyre værktøj*G*....Som så hænger urørt mens mit gamle bras bliver brugt*LOL*
LYSERØD? SEJT......Jeg vil osse ha sådan en*SSS*
KNUS og KRAM |
|