Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg22. December 2024 06:33
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Navigation

Forside
Astro-Numerology.dk
FORUM

Ny Cirkel

Anbefal Siden

Artikler
Klummen
Galleriet

LINKS som sidens medlemmer anbefaler

Kalenderen

Ugehoroskop
Træk et tarotkort

Kontakt os

Søg

Foreslå foto til Galleriet
Foreslå et link
Markeds Pladsen
Send Postkort

Nyeste artikler
Poveglia øen - Verd...
Winchester Mystery H...
Den røde Løber
Dykning
Waverly Hills sanita...
Mest læste artikler
Numerologi - ...: 12151
Arbejde i fys...: 9981
Pesten: 8307
I Have a Drea...: 7832
Fra bindebrev...: 6639
Fysisk medieskab: 5351
Besøg IKKE e...: 5248
Waverly Hills...: 5211
Et håbløst ...: 4845
Den røde Løber: 4641
Poveglia øen...: 4566
Problemer, de...: 4164
Winchester My...: 4145
Navnet - etik...: 4085
Dykning: 3993
Navneskifte e...: 3985
Net- og andre...: 3945
Spøgelsesjagt: 3831
Bekendtgørel...: 2382
Den sidste dag: 1997
Nyeste links
. Shianti
. Den Frie Arena
. Foenix
. WellnessMp3 - Hypnoterapi på mp3
. Registrer Hatecrime anonymt
. Tusindfryd
. Imod Vold.dk
. Kristoffers Mindefond
. Filmen om Kristoffer - en helt a...
. Skeptica.dk
Mest besøgte links
. Bog & Mystik - ... [4843]
. Eagle Road [1581]
. Trommeværkstedet [1396]
. Dansk Parapsyko... [1115]
. Mona Lindell [1026]
. ORENDA [973]
. Paranormal Efte... [954]
. MUTARE.DK [941]
. CIB software [941]
. Filmen om Krist... [888]
Nyhedsbrev
Kun for registrerede brugere
Tilfældigt profilbillede
27 brugere (77,14%)
Har allerede en Avatar.
Se indlæg
PORTALEN PÃ… ASTRO-NUMEROLOGY.DK | AKTUELT | Jeg er glad
Forfatter I kan tro, jeg glæder mig
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 21. august 2008 10:10:38
Jeg skal noget helt specielt i dag. SÃ¥ I kan tro, at jeg er glad.

Faktisk så går det et par måneder tilbage det her, som jeg glæder mig til, og som gør mig glad.

Det begyndte en dag, hvor jeg kom hjem, og der lå en seddel fra posten, at jeg havde fået et anbefalet brev. Gisp, puh, hjælp tænkte jeg, da der lå et brev fra posten, at der var kommet et anbefalet brev. Er der noget, jeg ikke har betalt, er der noget, jeg har glemt. Men jeg kunne først hente brevet oppe ved købmanden dagen efter, så jeg gik hele dagen og hele aftenen og spekulerede, hvad det mon var.

Næste dag kørte jeg op til byen for at hente brevet, men posten havde ikke afleveret det der endnu, og jeg var på vej på arbejde, og postbutikken hos købmanden lukker kl. 16, så jeg kunne ikke nå at hente det på vej fra arbejde. Gisp - endnu en dag i nervøs spænding, om der var et eller andet, jeg havde overset, som jeg skulle have betalt for længst. Jeg kunne simpelt hen ikke komme i tanke om, hvad det var. Men det red mig alligevel som en mare.

Dag 3. i mit anbefalet-brevs-mareridt: Johnny og jeg havde begge fri, vi kørte op til byen for at hente brevet. Endelig havde posten afleveret det hos købmanden, og jeg fik det.

Det lignede en kuvert fra en privat - slet ikke nogen rykker af nogen art. Og afsender var en adresse i Spanien. Smukke Pias adresse. Hjertet faldt tilbage på plads, og jeg rev brevet op.

Brevet indeholdt et gavekort fra Pia. Et gavekort på en tatovering. Jeg bliver jo 50 om kort tid, det har jeg afsløret, så det ved I godt. Og Pia vidste, at jeg gennem længere tid havde gået og tænkt på at få endnu en tatovering. Og det skønne menneske havde sendt mig et gavekort på en tatovering hos hendes søn, Dan, der er tatovør i Istedgade i København. Jeg var helt rundt på gulvet og meget, meget glad.

Jeg skulle have været inde for at have tatoveringen i lørdags, men det blev aflyst, og det er så i stedet for i dag, som er dagen, hvor jeg kører ind for at få den tatovering, Pia har givet mig. Og jeg glæder mig.

Motivet har jeg nogenlunde styr på - næsten da - men jeg har endnu ikke besluttet, hvor den skal sidde. Den tatovering, jeg har i forvejen, og som jeg fik af min lillebror, da jeg fyldte 40, har jeg på venstre overarm, næsten oppe ved skulderen. Og præcis hvor jeg skal have min nye, ved jeg nok først, når jeg sidder i stolen derinde.

Men jeg er meget glad i dag. Og jeg glæder mig - VILDT! smiley

Tak og kæmpekram til dig, Pia.

http://fusion.astro-numerology.dk
Forfatter RE: I kan tro, jeg glæder mig
Runah
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1146
Bopæl: Vestjylland
Lagt på d. 21. august 2008 10:54:56
Hej Marita

Tillykke med din nye tatovering. Det bliver spændende hvilket motiv du vælger.
Og Pia er da en rigtig god gavegiver, så hende har du da været heldig med - og jeg forstår godt du glæder dig til det i dag.

Held og lykke med valg af motiv og det hele.

Der er mange flotte motiver - synes jeg , og selv har jeg af og til tænkt på at jeg også ville have en tatoo. Den skulle sidde på ydersiden af benet , fra anklen og op - dog ikke mere end ca 7-10 cm.

Det var efter jeg fandt ud af at jeg var en vanddrage i kinesisk mytologi og det skulle så være en af de magiske drager ( sådan lidt i retning af Puf the Magic Dragon smiley ) og kun med en lille bitte flamme ud af munden...

Men jeg har ikke turdet endnu. Er ret pivet med sådan noget. Måske tør jeg, når jeg engang runder det næste hjørne. smiley

Knus Runa

www.123hjemmeside.dk/digtercafe
Marita
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 21. august 2008 12:36:43
Tak, Runah, jeg vil prøve at få taget et billede af den, når jeg har fået den. Men de første dage er jeg nok lidt hævet på stedet.

Hvis du har en lille drøm om at få en tatovering, så synes jeg, du skal gøre det. Jeg synes, det ser så flot ud, når folk har dem på ydersiden af benet, det er også der, jeg har overvejet af få min, selvom jeg har fede ben, men jeg ved ikke, om det gør ondt der, så det skal jeg lige tænke over. Ved du hvad, da jeg fik min tatovering lige før jeg blev 40, da havde jeg ønsket mig en, siden jeg var 17. Jeg havde dog ladet mig overtale alle årene fra alle mulige, som mente, jeg ville fortryde. Så da jeg blev 40, mente jeg, at når jeg stadigvæk efter så mange år gerne ville have én, var jeg nok voksen nok smiley til selv at bestemme uden andres indblanding smileysmiley. Og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund. Så jeg vil sige: gør det, Runah. Det gjorde ikke ondt, der hvor jeg fik den første.

Knus
Marita

http://fusion.astro-numerology.dk
ofelia
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 658
Lagt på d. 21. august 2008 16:59:38

Tillykke med den Marita, Ja vi vil da gerne se et billede af den når du har
fået den lavet...smileysmiley

Nuunu
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 21. august 2008 19:56:59
Ihh, hvor spændende *SSS* hjertelig tillykke med den fine fine gave, Marita - vi glæder os til at se billedet *SS* Det kunne da godt være jeg skulle slå smut om Dan engang - jeg har en på venste ben nede ved anklen, der aldrig blev hverken helt som jeg ønskede den, eller for den sags skyld - helt færdig smiley da tatovøren rejste fra Nuuk lige pludselig ... Det kunne være at Dan måske kunne gøre noget ved det ... *SS* Det gjorde mere ond at få den i benet end på skulderen ... Måske er man mere "ømskindet"? *SS*
Den anden, som jeg har fik jeg d. 18. oktober 2000 (det var den dag Ian blev "lagt op"smiley så kunne jeg ikke dy mig for at få een - jeg fortalte ikke noget til St. Blå - sagde bare jeg ville lure stedet af ... 15 min senere kom jeg ud af biksen med min fine tatovering *G* Da St. Blå så den, ville han også have een, - så det er markeringen for den specielle dag, da jeg blev gravid *SS* Som vi begge to har et varigt minde om :0)

[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 21. august 2008 20:04:50
He-he ! Marita !!
Ja, det er jo skønt at få lov at være med til og så glæmmer du mig jo nok heller ikke så hurtigt smiley
Jeg glæder mig meget til at høre og se hvordan det gik .
Har jo tænkt på dig uafbrudt siden jeg stod op smiley

Jeg var jo godt nok lidt tidligt ude , men ville så gerne at du nåede at få den lavet inde din fødselsdag og træffet smiley

Jeg håber du bliver rigtig glad for den !!!!

Selv tak til dig søde væsen smiley
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Pia Lerche
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 22. august 2008 01:03:20
Nuunu , jeg er sikker på Dan kan gøre noget ved det , han nyder at få noget pænt ud af noget ( klat ) som han kalder det smiley

Og det GØR mere ondt der hvor huden er tynd , ankler - lænd og rygraden .
Knuser Pia

Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia
www.123hjemmeside.dk/pias
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online

Antal brugere: 40
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: Jona
Klokken
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Marita
18. maj 2024 11:19
Peter, du er ikke alene. Men der er ikke meget at gøre ved det. Angående lukker og slukker: jeg er her endnu.

Peter
25. april 2024 18:53
Ok, sidste mand m/k lukker og slukker. Undskyld jeg forstyrrede.

Peter
15. april 2024 21:59
Jeg er her endnu, og jeg savner de gode gamle fora. Facebook er en phis i en hornlygte, og jeg fatter ikke, at jeg er den eneste der kan se det!

Peter
17. juni 2023 22:54
:-)

Peter
11. oktober 2022 18:40
????

Replikarkiv
MÃ¥nen off
CURRENT MOON
Dybdemassage, healing, kurser m.v. off
off
Forside · Astro-Numerology.dk · FORUM · Artikler · Klummen · Søg
© EyCom Kommunikation og PR og Astro-Numerology.dk 2004-2011.

Indhold: alle rettigheder forbeholdt navngivne forfatter eller Astro-Numerology.dk (Marita Kristensen).
Ingen tekster må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse fra forfatteren.

1554946 Unikke besøg