Forfatter |
Facebook - juhu |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 01. oktober 2008 00:04:47 |
|
|
En af min søns kammerater fra den gang han var helt lille, fra børnehaveklassen til 7, har fundet mig på Facebook. Knægten var rigtigt meget her hos os, og jeg var rigtig meget glad for ham. Han var en skøn unge. Han kom af og til forbi, også senere, men de sidste mange år har jeg kun set ham en enkelt gang hvor jeg mødte ham tilfældigt i toget til København. Men i dag har han altså fundet mig på Facebook. Har jeg nogensinde været i tvivl om hvorvidt Facebook var noget værd, så er jeg ikke mere. Hvor er det skønt at kunne se billeder af ham og læse hvor han er i sit liv. Men puha, hvor er den søde lille knægt blevet voksen (27) Jeg tror kun jeg har set ham den ene gang i 10 år.
Men jeg blev da glad |
|
Forfatter |
RE: Facebook - juhu |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 01. oktober 2008 00:37:46 |
|
|
Så har Facebook godt nok sin berettigelse, må jeg indrømme. Men jeg har nu hørt flere eksempler på noget lignende, hvor folk har fundet hinanden efter flere år, og det er jo rigtig dejligt. Selv har jeg fundet en enkelt tidligere kollega, som jeg havde mistet kontakten med for efterhånden mange år siden. Jeg vil så ikke sige, at vi ligefrem har fået opbygget den helt store kommunikation endnu, men i hvert fald ved jeg da nu, hvor hun er i verden, og det er da helt rart at vide. Til lykke med, at din søns barndomskammerat har fundet dig
|
|
Forfatter |
Pia Lerche
Brugere
Antal indlæg: 2480
Bopæl: Spanien
Lagt på d. 01. oktober 2008 00:57:29 |
|
|
Ihh ! det er bare dejligt mai , jeg glæder mig på dine vejne .
Marita , jeg håber i får en god snak en dag
Jeg har også fundet en af min søns bedste venner , som jeg var meget glad for og har savnet meget og en af mine barndoms venner , som jeg er opvokset med , men vores veje skildte da vi fik børn , men nu skal vi ses og så bor han sørme lige her ved siden af i portugal , det bliver så sjovt at mødes og høre hinandens historier.
Jo , Facebook er bare alle tiders
Lad hjertet være din vejviser.
kærligst Pia |
|
Forfatter |
Nuunu
Brugere
Antal indlæg: 1323
Bopæl: Hjortshøj
Lagt på d. 01. oktober 2008 01:09:05 |
|
|
ja jeg har også fundet en masse gamle, glemte venner og bekendte og ikke mindst klassekammerater ... så det er sjovt *SS*
[i]Life is easy, when you know the tricks[i]
Citat: Min forlovede |
|
Forfatter |
Empyrium
Brugere
Antal indlæg: 511
Bopæl: Næstved
Lagt på d. 01. oktober 2008 12:54:05 |
|
|
Ja det kan du have ret i Joan. Jeg har ikke fundet ret mange af "de gamle" kun et par stykker, men har da allerede lært at man ikke skal tage for givet, at fordi der har været rigtig god kontakt en gang, så er der det endnu. Sådan er det ikke altid.
Ved da godt alt det der med at folk har deres eget liv nu og sådan, men jeg mener jo at en email i ny og næ, det bør der være plads til, når an trods alt har været gamle barndomsvenner. Så jeg har lært at hvis man finder nogle af dem fra dengang, så tag intet for givet.
Men det er fedt at man har chancen for at finde dem, trods alt.....
Life is a rollercoaster |
|
Forfatter |
sanne
Brugere
Antal indlæg: 176
Bopæl: hanstholm
Lagt på d. 01. oktober 2008 13:21:28 |
|
|
Hvor er det bare herligt
Glemt har du ihvertfald ikke været
Kærligst Sanne..
vær tro mod dig selv.. |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 01. oktober 2008 23:52:15 |
|
|
Nå, men sådan fungerede det altså ikke her
Knægten har skrevet til mig 3 gange i dag. Han var sådan en kær unge da han var lille. Nu er han voksen, men stadig nuser |
|
Forfatter |
Johnnyk
Brugere
Antal indlæg: 1857
Bopæl: Mern, Totemhuset
Lagt på d. 04. oktober 2008 21:21:00 |
|
|
Hvor er det fedt Mai, det varmer gør det
Men jeg synes det er svært at finde folk med "almindelige navne" der er jo ca 100.000 () der hedder per jørgensen, og har de ingen billede på, og står det ikke noget om dem fra dengang, tja hvem er det så af dem.
Man kan jo ikke skrive "opvokset i Randers" og bord de ikke længere der, så har man ikke en chance
Men hvor er det skønt at høre at det kan lade sig gøre.
Knus Johnny
Er du dig; eller er du inden i |
|