Forfatter |
Besøg fra Jylland |
Marita
Super Administrator
Antal indlæg: 4788
Lagt på d. 24. februar 2006 09:14:24 |
|
|
Ja, i dag er det så jeg, som er glad, men det tror jeg nu også, at Johnny er. Vi fik nemlig besøg i går aftes af mai og hendes datter og deres ven Kasper.
Som I har kunnet læse i mais tråd om Valby, har mai i nogle dage været på Sjælland, og hun trodsede i går sin katteallergi og kom forbi og så vores lille hus på prærien. Og vi havde, synes jeg, en rigtig hyggelig aften, hvor der blev snakket, grinet og snakket endnu mere, før mai og kompagni ud på aftenen kørte tilbage til København.
TAK, fordi I kom, mai, det var dejligt, at nogen fra astro fandt vejen ned til os. Indtil i går har vi alene haft fornøjelsen af Gullvigs og hendes flinke mands selskab. Og vi vil jo så gerne, at I ser det lille hus, som ikke er så lille endda. Alle er velkomne, så længe de som mai blot melder deres ankomst forinden, så vi har en mulighed for at være hjemme, det er jo mere praktisk og unægtelig også mere hyggeligt.
Kærlig hilsen
Marita |
|
Forfatter |
RE: Besøg fra Jylland |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 24. februar 2006 10:03:55 |
|
|
Du skal være så hjerteligt velkommen, kære Riana. Og vi henter dig gerne i København eller et andet sted på Sjælland. Du kan også godt tage din lille hund med, for selvom jeg ikke kan tåle hunde, så er det jo så heldigt, at vi har gæstehuset, hvor man har helt privatliv som gæst, hvis det er det, man har brug for. Og der er hunde meget velkomne, for der sover jeg ikke.
Mange knus og kærlige hilsener
Marita |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 24. februar 2006 12:50:30 |
|
|
Jamen altså - Kelly skal være hjerteligt velkommen sammen med dig, helt klart |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Antal indlæg: 2446
Bopæl: Himmerland
Lagt på d. 24. februar 2006 14:09:02 |
|
|
Kære Marita og Johnny
Tusinde tak for i går aftes. Det var bare så hyggeligt at besøge jer. I er simpelthen så dejlige. Og jeres hus er præcis så smukt som det så ud på billedet, bare større
Jeg havde ingen problemer med kattene på vejen hjem eller da jeg kom i seng. det er ellers ofte værst når jeg kommer i seng. Men det gik fint.
Jeg håber vi må få lov at besøge jer en anden gang igen. Og at i måske kommer en tur herover en gang
Mange kærlige hilsner og tusind tak for i går
- mai |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 24. februar 2006 14:10:01 |
|
|
fejlsending
Redigeret af mai_lindhart d. 24. februar 2006 14:11:41 |
|
Forfatter |
Marita
Super Administrator
Lagt på d. 24. februar 2006 14:16:22 |
|
|
Kære mai.
Det er helt klar os, som takker, det var så dejligt at have jer her. Og I må komme lige så mange gange, I har lyst. Og jeg er sikker på, jeg taler for os begge, at når vor vej en gang falder forbi det nordlige, så dropper vi ind hos jer, får det må være meget, meget hyggeligt.
Det minder mig om...... talte vi ikke på det gamle forum en gang om noget med at lave et minikursus i noget med sølv og smykker/vølvestave. Altså, jeg er jo stadig interesseret.
Du så det måske ikke, men både Johnnys og min stav stod inde i det, som bliver mit rodeværelse en gang med tiden. Og min trænger gevaldigt til udsmykning. , så jeg har brug for kyndig vejledning.
Mange kærlige hilsener fra mig.
Marita |
|
Forfatter |
mai_lindhart
Brugere
Lagt på d. 24. februar 2006 14:34:33 |
|
|
Jo, og det kunne være rigtigt hyggeligt. Og jo, jeg så godt jeres stave
Vi må se om vi ikke kan finde ud af noget.
Det kunne være rigtigt sjovt
Glæder mig til at se jer igen.
Knus fra mai (som er tilbage i Jylland) |
|